Infrastruktura transportu - Wojewódzka-Król Krystyna, Rolbiecki Ryszard - książka

Infrastruktura transportu książka papierowa

Wojewódzka-Król Krystyna Rolbiecki Ryszard

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Infrastruktura transportu jest podstawą rozwoju społeczno-gospodarczego, wpływa bowiem między in. na:
atrakcyjność lokalizacyjną regionów koszty transportu, a w efekcie koszty dostaw i dystrybucji towarów korzyści skali produkcji, umożliwiając dostęp do coraz bardziej odległych rynków zaopatrzenia i zbytu możliwości transferu nowoczesnych technologii produkcyjnych koszty pozyskiwania przez przedsiębiorców zasobów pracy standard życia ludności Prezentowana książka w sposób kompleksowy i aktualny ujmuje najistotniejsze zagadnienia związane z tą tematyką.
Książkę tę charakteryzują:
uniwersalizm i kompleksowość (przedstawia złożone współzależności systemów transportowych i gospodarki państwa, regionów itd.),
aktualność i aplikacyjność (prezentuje najnowsze doświadczenia unijnej polityki transportowej i kierunki rozwoju infrastruktury transportu ) fachowość (autorzy są specjalistami o wielkim dorobku naukowo-badawczym i dydaktycznym w zakresie infrastruktury transportu). Książka Infrastruktura transportu (…) jest w swojej formie i treści dostosowana do nowych wyzwań, takich jak:
globalizacja i regionalizacja innowacyjność zrównoważony rozwój Jest to podręcznik akademicki, kierowany jednak nie tylko do studentów uczelni technicznych i ekonomicznych (kierunek Transport i pokrewne), ale również przez swoje walory aplikacyjne – do biznesu: firm consultingowych z branży TSL, biur projektowych itd.

Liczba stron: 456

Format (wymiary): 16.5x23.5

ISBN: 9788301196905

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.