Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
House Flipper (Generalne remonty domów) to symulator robót budowlanych. Wcielając się w budowlańca - przedsiębiorcę, podejmiesz się wielu zadań w trybie fabularnym, a za zarobione pieniądze będziesz mógł inwestować w domy do remontu wedle własnych preferencji i dostosowując się do wymagań rzeczoznawców. W tym poradniku znajdziesz podstawowe informacje na temat gry oraz wskazówki i informacje z bardziej zaawansowanych etapów gry.
Trybem swobodnym nazywamy domy, których remontu podejmujesz się na własną rękę zakupując je za własne pieniądze i po remoncie odprzedaży dla potencjalnych klientów.
Ten rozdział opisuje dostępne zadania fabularne, które występują w formie zleceń od właścicieli domów. Nierzadko mogą one przysporzyć wielu trudności.
Przed rozpoczęciem rozgrywki warto zapoznać się z rozdziałem Porad. Znajdziesz tam wskazówki, jak od początku gry skutecznie zarabiać i jak ułatwić sobie niektóre z prac remontowo-budowlanych.
W tej kategorii umieszczone zostały ogólne informacje, do których sięgać możesz przez całą rozgrywkę, lecz przede wszystkim pomogą ci przy pierwszym kontakcie z grą. Opisują one podstawową mechanikę gry House Flipper oraz prawa, którymi się rządzi.
Zlecenia w House Flipper odnajdziesz jako maile na swoim laptopie, który znajduje się w twoim biurze. Po odczytaniu wiadomości kliknij przycisk Akceptuj, by zadanie trafiło na listę zleceń do wykonania. Po zaakceptowaniu misji zostaniesz przeniesiony do docelowej lokacji.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 58
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8112-531-4
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1885
Porady na start w grze House Flipper
House Flipper | Umiejętności
House Flipper | Rodzaje prac budowlanych
Instalacje i montaż, typy awarii
FAQ do gry House Flipper
House Flipper | Sterownie PC
Podstawowe informacje o inwestycjach w House Flipper
Charakterystyka kupujących w House Flipper
Chang Choi | kupcy w House Flipper
Dolan Trusk | kupcy w House Flipper
Gorio Shanua | kupcy w House Flipper
Jimmy Traitor | kupcy w House Flipper
Rafael Erko | kupcy w House Flipper
House Flipper | Zlecenia i interfejs
Zlecenie Sandra Żur (Sara Lewis), solucja, House Flipper
Zlecenie Karolina Kowalska (Caroline Smith), solucja, House Flipper
Zlecenie Jacek Grahamek (Jack Grahan), solucja, House Flipper
Zlecenie Marek Mydełko (Mat Marlow), solucja, House Flipper
Zlecenie Amanda Jonson, solucja, House Flipper
Zlecenie Wacław Szpara (Nick Flow), solucja, House Flipper
Zlecenie Janusz Sikała (Antony Gray), solucja, House Flipper
Zlecenie Tomasz Zgrzybiewicz (Thomas Johnson), solucja, House Flipper
Zlecenie Mariola Konieczna (Mandy Clow), solucja, House Flipper
Zlecenie Robert Pacha (Robert Moon), solucja, House Flipper
Zlecenie Michael Burzycki (Michael Brand), solucja, House Flipper
Zlecenie Andżelika Wywłoka (Amy Johnson), solucja, House Flipper
Zlecenie Eryk Sobel (Erik Camel), House Flipper
Zlecenie Edward Wielobączki (Jack Roobins), solucja, House Flipper
Zlecenie Tymon Gwiezdny (Tim Star), solucja, House Flipper
Zlecenie Maks Gamoń (Max Jonson), solucja, House Flipper
Zlecenie Ann Denis, solucja, House Flipper
Zlecenie Maria Strachowska, solucja, House Flipper
Zlecenie Steve Mariner, solucja, House Flipper
House Flipper (Generalne remonty domów) to symulator robót budowlanych. Wcielając się w budowlańca - przedsiębiorcę, podejmiesz się wielu zadań w trybie fabularnym, a za zarobione pieniądze będziesz mógł inwestować w domy do remontu wedle własnych preferencji i dostosowując się do wymagań rzeczoznawców. W tym poradniku znajdziesz podstawowe informacje na temat gry oraz wskazówki i informacje z bardziej zaawansowanych etapów gry.
Trybem swobodnym nazywamy domy, których remontu podejmujesz się na własną rękę zakupując je za własne pieniądze i po remoncie odprzedaży dla potencjalnych klientów.
Podstawowe informacje - dowiedz się o zasadach, jakimi rządzi się tryb swobodny i na co zwracać uwagę.
Typy pomieszczeń
- w mieszkaniach możesz dowolnie burzyć i budować ściany, tworząc i usuwając pomieszczenia. Dowiedz się, jakie są wymagania, by utworzyć pokój o określonym typie, zgodnie z preferencjami odbiorców.
Rzeczoznawcy
- reprezentują oni potencjalnych klientów i wyceniają mieszkania zgodnie z własnymi preferencjami; twoim zadaniem jest zaspokoić ich potrzeby i wymagania.
Ten rozdział opisuje dostępne zadania fabularne, które występują w formie zleceń od właścicieli domów. Nierzadko mogą one przysporzyć wielu trudności.
Zlecenia i interfejs - podstawowe informacje na temat zleceń, których podejmować się będziesz w początkowych fazach gry.
Przed rozpoczęciem rozgrywki warto zapoznać się z rozdziałem Porad. Znajdziesz tam wskazówki, jak od początku gry skutecznie zarabiać i jak ułatwić sobie niektóre z prac remontowo-budowlanych.
Nigdy nie zostawiaj napoczętych puszek farby na podłodze po skończonej pracy. Sprzedaj je z zyskiem.
Usuwałeś ściany? Sprawdź, czy przypadkiem nie leżą na podłodze elementy ze ścian, np. stare przełączniki światła - te będą wtedy traktowane jako śmieci.
Zawsze i w każdym domu: pozbądź się brudu, załataj ściany tynkiem i zamontuj / napraw wszystkie oznaczone na mini-mapie na czerwono urządzenia. To podstawa zysku ze sprzedaży mieszkania.
Zleceń fabularnych nie musisz kończyć w 100%. Dostaniesz jednak wtedy więcej pieniędzy. Jeśli jednak robota jest wyjątkowo wymagająca, np. kładzenie płytek bez rozwiniętych Perków, lepiej sobie ją podarować.
W grze występuje tryb dnia i nocy - jeśli cię drażni, możesz go wyłączyć w opcjach gry.
Gra posiada tryb zapisu, gdy ją zamykasz, oraz gdy przenosisz się do swojego biura. W inny sposób nie możesz zapisać gry ręcznie.
Gra posiada jeden profil gracza - po ukończeniu fabuły i remoncie wszystkich budynków formalnie kończysz grę.
W tej kategorii umieszczone zostały ogólne informacje, do których sięgać możesz przez całą rozgrywkę, lecz przede wszystkim pomogą ci przy pierwszym kontakcie z grą. Opisują one podstawową mechanikę gry House Flipper oraz prawa, którymi się rządzi.
Opis umiejętności - znajdziesz tu opis dostępnych Perków, na co możesz liczyć po ich odblokowaniu oraz sugestie, które wybierać jako pierwsze. Podzielone są one na 6 grup: Sprzątanie, Malowanie, Demolka, Budowanie, Negocjacje oraz Złota rączka. Punkty otrzymujesz za ilość wykonanych prac w każdej z kategorii.
Rodzaje prac - informacje ogólne na temat różnych prac budowlanych i porządkowych, które będziesz przeprowadzać podczas remontów. Innymi słowy, są to odpowiedzi na pytania: jak pomalować pokój, jak naprawić ściany, czy jak nakleić płytki na ścianę.
Zlecenia w House Flipper odnajdziesz jako maile na swoim laptopie, który znajduje się w twoim biurze. Po odczytaniu wiadomości kliknij przycisk Akceptuj, by zadanie trafiło na listę zleceń do wykonania. Po zaakceptowaniu misji zostaniesz przeniesiony do docelowej lokacji.
Aby zakończyć zadanie nie musisz wykonywać 100% wymogów zlecenia. Jest to jednak zalecane, aby uzyskać pełne wynagrodzenie za wykonaną pracę. Otrzymujesz bowiem dolary za każdy procent ukończenia prac. Aby zakończyć zadanie naciśnij Esc i wybierz opcję "zakończ zlecenie". Możesz także w każdej chwili przenieść się na powrót do swojego biura zapisując bieżące postępy - możesz później powrócić do zlecenia ponownie wybierając przeczytanego maila, zadanie będzie kontynuowane tam, gdzie je przerwałeś.