7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Istotą gry w Hitmanie jest staranne zaplanowanie i perfekcyjne wykonanie każdej z misji, nasz poradnik powinien ułatwić Wam te czynności.
Hitman: Codename 47 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Gra z gatunku akcji i przygody, łącząca w sobie elementy strategii i strzelania. Jako zawodowy zabójca, poruszasz się w niesamowicie dokładnie dopracowanym środowisku 3D i musisz odkryć tajemnicę, która zakrywa twoją przeszłość.
Gra Hitman: Codename 47, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 23
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=36
Kowloon Triads in Gang War
Ambush at The Wang Fou Restaurant
The Massacre at Cheung Chau Fish Restaurant
Lee Hong Assasination
Find The U'wa Tribe
The Jungle God
Say Hello to My Little Friend
Traditions of The Trade
Gunrunners' Paradise
Plutanium Runs Loose
Setup
Meet Your Brother
Całe piękno Hitman'a polega według mnie na w miarę swobodnym przebiegu każdej misji. Oznacza to w praktyce, że niemal każde zadanie można zrealizować w nieco inny sposób. Poniższa ściągawka jest jedynie opisem moich doświadczeń na tym polu i z założenia ma pomóc w wybrnięciu z "martwych" punktów w grze. Bardzo możliwe ze znaleźliście alternatywne sposoby osiągnięcia celów poszczególnych misji, pewne czynności wykonaliście w innej kolejności albo inaczej zachowywały się napotkane w trakcie wykonywania zadań postacie. Z wielką chęcią skonfrontuję wasze uwagi z tym, co napisałem tutaj.
Pierwsza misja jest raczej wprowadzeniem w rozgrywkę niż pełnoprawnym sterowaniem. Żeby ją ukończyć, wystarczy spełniać polecenia wydawane przez dobiegający z głośników głos.
Grę rozpoczynamy ubrani w szpitalne wdzianko, w jakimś dźwiękoszczelnym pokoju. Opuśćmy go i skorzystajmy z leżącego na pobliskiej ławce garnituru. Teraz wyglądamy już bardziej dostojnie, więc możemy kontynuować misję. Otwórzmy drzwi i wyjdźmy na korytarz. Udajmy się do pomieszczenia znajdującego się dokładnie naprzeciwko pokoju, który opuściliśmy.
Tutaj czeka nas mała wspinaczka. Wdrapmy się po drabince do góry, następnie przeskoczmy między pomostami i zejdźmy na dół. Jeszcze tylko jedna drabinka i już jesteśmy przy drzwiach.
Wejdźmy do windy. Teraz, kiedy się obrócimy, zauważymy panel kontrolny. Wykorzystajmy go, żeby udać na następne piętro.
Czas potrenować posługiwanie się bronią. Na początek nóż i garota. Dźgnijmy parę razy kukłę, a następnie obejdźmy ją i zaatakujmy od tyłu za pomocą linki. Możemy przejść do następnego pomieszczenia.
Przed nami seria testów na strzelnicy. Podnosimy różne rodzaje broni i sprawdzamy ich przydatność na drewnianych celach. Po chwili dojdziemy do ostatniego pomieszczenia, w którym przetestujemy karabiny, shotguna i najlepszego przyjaciela płatnego mordercy - snajperkę. Tym razem sprawdzamy się w celowaniu do tarczy. Po oddaniu strzału, wciskamy zielony przycisk, by przyjrzeć się rezultatom. Po skończeniu testów używamy windy.
Na górze napotkamy strażnika. Wyeliminujmy go dowolnym sposobem i przywdziejmy jego ubranie. W ten sposób przebrani przechodzimy do kolejnego pomieszczenia.
Drugi