Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry - Konrad "Ferrou" Kruk - ebook
PROMOCJA

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry ebook

Konrad "Ferrou" Kruk

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zamieszczono dokładny opis przejścia wszystkich zadań kampanii, szereg porad ułatwiających kluczowe potyczki, a także szczegółowe mapy i wiele innych.

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Pierścień Nieskruszonego (2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne))
  • Misja 2 (Mapy)
  • Misja 1 (Mapy)
  • Kostur zaświatów (1,4) (1 - Upadek Domu Byka (zadania główne))
  • Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu (2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne))
  • 1 - Upadek Domu Byka (zadania poboczne)
  • Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4) (1 - Upadek Domu Byka (zadania główne))
  • Maska Fałszywego Oblicza (2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne))
  • Brama; Kostur Zaświatów (3,4) (1 - Upadek Domu Byka (zadania główne))
  • Nowy budynek i jednostki oraz zwierzę rodowe

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack to drugi fabularyzowany dodatek typu DLC do strategii turowej Might & Magic Heroes VI. Wprowadza on nową kampanię, której głównym motywem jest powrót wielkiego licza – Sandro. Deweloperzy ze studia Limbic Entertainment zadbali również o porcję nowości, w tym nowy zestaw artefaktów, nowych bohaterów oraz nowego zwierzaka.

Gra Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Heroes VIDanse Macabreporadnik do gry

autor: Konrad "Ferrou" Kruk

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1285

[email protected]

Spis treści

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Mapy

Misja 1

Misja 2

1 - Upadek Domu Byka (zadania główne)

Kostur zaświatów (1,4)

Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4)

Brama; Kostur Zaświatów (3,4)

Kostur Zaświatów (4,4)

1 - Upadek Domu Byka (zadania poboczne)

2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania główne)

Pierścień Nieskruszonego

Maska Fałszywego Oblicza

Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu

2 - Maska Czarnej Śmierci (zadania poboczne)

Nowe Artefakty

Zestaw Wielkiego Lisza

Kostur Zaświatów

Nowy budynek i jednostki oraz zwierzę rodowe

Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry

Poradnik do gry Might&Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zawiera:

Kompletny, szczegółowy i bogaty w detale opis przejścia zarówno zadań głównych jaki i pobocznych w obu misjach kampanii;

Porady mające pomóc graczowi w pokonaniu finalnych przeciwników obu misji;

Opracowane mapy powierzchni oraz podziemi obu misji dodatku z rozróżnieniem na mapy fabularne oraz te ilustrujące zasoby;

Dziesiątki zdjęć mających w jeszcze większym stopniu pogłębić oraz wzbogacić przedstawianą treść;

Opis nowego zestawu artefaktów (Zestaw Wielkiego Lisza) wraz z ich atrybutami;

Opis nowej broni rodowej (Kostur Zaświatów) wraz z jej cechami;

Opis i przedstawienie nowego budynku oraz rekrutowanych w nim istot;

Przedstawienie nowego Zwierzęcia Rodowego.

Dla lepszej nawigacji po tekście zastosowano następujące oznaczenia kolorystyczne:

Brązowy

- tyczy się imion bohaterów oraz nazw budynków aktualnie niezwiązanych w zadaniami misji

Niebieski

- tyczy się nazw artefaktów

Pomarańczowy

- tyczy się nazw miejsc aktualnie związanych w wypełnianymi zadaniami

Zielony

- tyczy się nazw jednostek

Dodatkowo każda z map została opracowana w następujący sposób:

Misja 1 - Mapa 1 (

M1

) - mapa fabularna: powierzchnia

Misja 1 - Mapa 2 (

M2

) - mapa fabularna: podziemia

Misja 1 - Mapa 3 (

M3

) - mapa zasobów: powierzchnia

Analogiczne oznaczenia zastosowano w wobec map drugiej misji.

Lokacje na każdej z map oznaczono za pomocą liczb. Zatem widoczne w tekście poradnika np. M1/6 będzie oznaczało, że danej lokacji czy obiektowi nadano cyfrę 6 na mapie powierzchni związanej z misjami. Oznaczenie M3/24 powie nam, że opisywanej rzeczy czy zdarzeniu nadano cyfrę 24 i można ją znaleźć na mapie powierzchni związanej z zasobami (kopalnie etc.).

Konrad "Ferrou" Kruk (www.gry-online.pl)

Mapy

Misja 1

Misja 1 - Mapa 1 (M1)

Mapa fabularna - powierzchnia

1 - FORT (miejsce startu)

2 - LUKRECJA (bohater)

3 - ZAMEK LA SEGADORA (do pokonania bohater Giovanni)

4 - MAGICZNA MENAŻERIA (zadanie poboczne)

5 - GROBOWIEC ALMY (zadanie poboczne)

6 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU

7 - HANDLARZ ARTEFAKTÓW (zadanie poboczne)

8 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU

9 - BRAMA DUCHÓW (wejście)

10 - WYJŚCIE Z BRAMY DUCHÓW

11 - WEJŚCIE DO PODZIEMII

Misja 1 - Mapa 2 (M2)

Mapa fabularna - podziemia

1 - KOSTURA ZAŚWIATÓW (broń rodowa)

2 - WYJŚCIE Z PODZIEMII

Misja 1 - Mapa 3 (M3)

Mapa Obiektów - powierzchnia

1 - FORT

2 - GROBOWIEC (zapewnia rekrutację Szkieletów, Ghuli oraz Duchów)

3 - ZBROJMISTRZ (+1 do obrony; można odwiedzić tylko raz)

4 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)

5 - POSĄG CENTAURA (+5 punktów ruchu oraz 10% więcej dla obrażeń jednostek strzelających w armii bohatera; można odwiedzić raz na tydzień)

6 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)

7 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

8 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)

9 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

10 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)

11 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)

12 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)

13 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)

14 - KOPALNIA ZŁOTA (500 złota dziennie)

15 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)

16 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)

17 -