Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2006

Heroes of Might Magic V - poradnik do gry ebook

Malwina "Mal" Kalinowska

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Heroes of Might Magic V - poradnik do gry - Malwina "Mal" Kalinowska

Poradnik ten stanowi taktyczny opis przejścia przez kolejne kampanie, by jak najszybciej osiągnąć cel. Zawiera mapy każdej misji z oznaczeniem punktów, które trzeba odwiedzić oraz sposoby wykonania wszystkich zadań zsyłanych przez scenariusz.

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 5 (Kampania 1)
  • Misja 4 (Kampania 1)
  • Misja 5 (Kampania 4)
  • Misja 1 (Kampania 2)
  • Misja 2 (Kampania 4)
  • Misja 2 (Kampania 1)
  • Misja 3 (Kampania 3)
  • Misja 3 (Kampania 1)
  • Misja 1 (Kampania 5)
  • Misja 3 (Kampania 4)

Informacja o grze

Heroes of Might & Magic V to kolejna, piąta już odsłona kultowej serii turowych gier strategicznych. Kierowani przez graczy bohaterowie przemierzają krainy wraz ze swoimi wojskami, odkrywają nowe terytoria, szukają magicznych artefaktów i skarbów, oraz prowadzą armie do boju. Mechanika zabawy stanowi powrót do rozwiązań z części trzeciej. Autorzy przygotowali zupełnie nowy fantastyczny świat (Ashan) i po raz pierwszy w historii serii zaoferowali w pełni trójwymiarową grafikę.

Gra Heroes of Might & Magic V, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Heroes of Might Magic V - poradnik do gry - Malwina "Mal" Kalinowska

Fragment ebooka Heroes of Might Magic V - poradnik do gry - Malwina "Mal" Kalinowska

Heroes of Might & Magic Vporadnik do gry

autor: Malwina "Mal" Kalinowska

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=524

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

Kampania 1

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Kampania 2

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Kampania 3

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Kampania 4

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Kampania 5

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Kampania 6

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Wprowadzenie

Sześć kampanii, trzydzieści misji. Nie można rozpocząć następnej, nie ukończywszy poprzedniej, ponieważ wszystkie kampanie łączy następstwo zdarzeń. Przed graczem zawiła, pełna dramatyzmu opowieść o miłości i władzy. Co jest rzadkością w świecie gier, poszczególne wątki rzadko kończą się tu dobrze, ale warto zagrać, bo jest ciekawie.

Uczciwość nakazuje zaznaczyć, że im dalej, tym trudniej. Niniejszy poradnik stanowi taktyczny opis przejścia przez kolejne kampanie, by jak najszybciej osiągnąć cel. Zawiera mapy każdej misji z oznaczeniem punktów, które trzeba odwiedzić, a mogą się okazać trudne do znalezienia. Są tu sposoby wykonania wszystkich zadań zsyłanych przez scenariusz, bo bez nich misje nie mogą być ukończone.

Pomyślnych bitew!

Kampania 1

Misja 1

Zadania:

Przyłączyć 100 Peasntów.

Przyłączyć 25 Footmanów.

Zająć posterunek.

Isabel musi przeżyć.

To jest misja czysto szkoleniowa, porady jak grać ukazują się co chwila. Należy iść prosto drogą w dół zbierając przydatne rzeczy i rekrutując wymagane istoty w punktach rekrutacji. Pokonać załogę posterunku na południu.

Misja 2

Zadania:

Zająć miasto Strongbow w ciągu tygodnia.

Isabel musi przeżyć.

Iść prosto jak strzelił. Po prawej stronie jest punkt rekrutacji Archerów i niezbyt silnie strzeżony artefakt. Załoga pilnująca miasta Strongbow (1) nie jest mocna, można je zająć od razu.

Zdobywanie miasta, które nie ma wieżyczek obronnych i innych zabezpieczeń nie jest trudne.

Zadania:

Zgromadzic pod dowództwem Isabel 100 Archerów.

Zająć miasto Ashwood.

3 punkty rekrutacji Archerów znajdują się w centrum mapy. Można też zabierać jednostki z miasta po wybudowaniu w nim punktu rekrutacji. Miasto Ashwood (2) jest na północnym wschodzie. Najłatwiej jest je zająć, jeśli po drodze przyłączy się Gryfy.

Misja 3

Zadania:

Wybudować w mieście Jousting Arena i jej lepszy odpowiednik: Order of Paladins.

Oczyścić teren z wrogich oddziałów szpiegowskich.

Isabel musi przeżyć.

By wybudowanie Jousting Arena stało się możliwe, należy w mieście wznieść stajnie. Order of Paladins pokazuje się jako kolejna dostępna budowla. Zwiedzając obszar wokół miasta należy atakować wszystkie niezależne oddziały Demonów. Po wykończeniu ostatniego pojawia się komunikat o wykonaniu zadania. Jest to warunek posunięcia scenariusza do przodu. Wkrótce potem na widoczny obszar mapy wkracza czerwony oddział, który należy zniszczyć. Warto wykorzystać ulepszone jednostki jazdy.

Misja 4

Zadania:

Spotkać się z armią Alarona.

Zająć miasto Brightwood.

Isabel musi przeżyć.

Podążać drogą na północny zachód. Wokół drogi znajduje się wiele użytecznych obiektów i budynków. Warto nieco zboczyć na wschód (1), by odwiedzić punkt rekrutacji Archerów, budynek podnoszący poziom jednostek i sklep z artefaktami. Idąc dalej drogą dochodzi się do miasta Brightwood (2), które należy podbić. Kolejnym miejscem, które trzeba odwiedzić jest posterunek (3) strzegący przejścia przez most.

Na niektóre artefakty ze sklepu stać bohatera, na inne nie.

Zadania:

Ulepszyć Magic Guild w Brightwood.

Odwiedzić jasnowidza.

Wybudować w mieście wieżę magiczną trzeciego poziomu. Chata jasnowidza (4) znajduje się na południe od posterunku.

Zadanie:

Odnaleźć Buty Lewitacji.

Zejść do podziemi (5) i kierować się na północ, do zielonej krypty, w której schowane są buty niezbędne do przelecenia nad rzeką. Krypta jest dobrze strzeżona, więc warto zabrać ze sobą kilku Paladynów. Założyć zdobyte buty i wyjść na powierzchnię. Przejść przez rzekę poniżej mostu, by spotkać się z armią Alarona i dalej podążać drogą - prosto w pułapkę, bo nie ta armia czeka na Isabel. Mimo tak smutnego końca misja zostaje wypełniona.

Misja 5

Zadania:

Uwolnić Isabel i zająć miasto Dunmoor.

Zająć jakieś miasto w ciągu tygodnia.

Isabel i Godric muszą przeżyć.

Iść prosto na północ i zająć Dunmoor (1). Przy