Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry - Korneliusz "Khornel" Tabaka - ebook

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry ebook

Korneliusz "Khornel" Tabaka

0,0

Opis

Poradnik do dodatku do gry Guild Wars - Guild Wars: Nightfall koncentruje się wyłącznie na trybie PvE opisując wszystkie zadania oraz misje, jakie możecie w nim znaleźć oraz najważniejsze miejsca we wszystkich krainach i miastach.

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Brama Katuszy (Krainy Udręki)
  • Wyspa Shehkah, Wioska Chahbek – miasto i misja (Istan)
  • Kamadan, Klejnot Istanu; Pola Churrhir; Doki Słońca (Istan)
  • Horda Jennura (misja) (Vabbi)
  • Brama Bólu miasto i misja (Krainy Udręki)
  • Brama Tajemnic, Domena Tajemnic (Krainy Udręki)
  • Brama Szaleństwa (misja) (Krainy Udręki)
  • Czarny Przypływ (misja) (Istan)
  • Rozlewiska Zehlon, Astralarium (Istan)
  • Klify Dohjok, Świt Czempiona (Istan)

Informacja o grze

Guild Wars: Nightfall to kolejny, drugi już dodatek do niezwykle popularnej gry online. Najważniejsze zmiany jakie wprowadza Nightfall, to dodanie nowego kontynentu, a także dwóch klas postaci.

Gra Guild Wars: Nightfall, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku MMO. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 136

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Guild Wars:Nightfallporadnik do gry

autor: Korneliusz "Khornel" Tabaka

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=636

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Istan

Wyspa Shehkah, Wioska Chahbek - miasto i misja

Kamadan, Klejnot Istanu; Pola Churrhir; Doki Słońca

Równina Jarin, Twierdza Słonecznych Włóczni

Klify Dohjok, Świt Czempiona

Rozlewiska Zehlon, Astralarium

Wykopaliska Jokanur (misja)

Wykopaliska Jokanur (miasto), Fahranur, Pierwsze Miasto

Wyspy Issnur, Przystań Beknur

Rafa Mehtani, Osada Kodlonu

Czarny Przypływ (misja)

Czarny Przypływ (miasto), Moczary Lahtenda

Nadbrzeże przy konsulacie - miasto i misja, Konsulat

Kourna

Osada Yohlon, Okręg Arkjok

Wybrzeże Marga, Zatoka Nundu (miasto)

Azyl Słonecznych Włóczni, Centrum Dowodzenia

Cmentarz Venta (miasto), Wypalona Marchia

Cmentarz Venta (misja)

Zatoka Dajkah - miasto i wyzwanie

Rozdroże Kodonur (miasto), Urwiska Jahai

Rozdroże Kodonur (misja)

Przejście Pogahn (miasto), Posiadłość Dejarinów

Obóz Hojanu, Brzeg Barbarzyńców

Przejście Pogahn (misja); Gandara, Księżycowa Twierdza

Schronisko Rilohn (misja)

Schronisko Rilohn (miasto), Rozlewisko Mahnkelon

Szczelina Moddok (miasto), Jaskinie Bahdok

Szczelina Moddok (misja)

Vabbi

Tarasy Wehhan, Świątynia Tajemnic, Kanion Yatendi

Targowisko Yahnur, Dolina Vahtendi

Sad Tichark (miasto), Wzgórza Forum

Sad Tichark (misja)

Bazar Kodash, Ogród Seborhin

Wielki Dwór Sebelketha (miasto), Zwierciadło Lyss

Wzgórze Honur, Prześwietne Makunn, Amfiteatr Bokki

Miasteczko Mihanu, Kraina Chokhin

Bastion Dzagonur (miasto), Ostępy Bahzda

Bastion Dzagonur (misja)

Hol Dashy (miasto), Ukryte Miasto Ahdashim

Hol Dashy (misja)

Wielki Dwór Sebelketha (misja)

Horda Jennura (miasto), Kopalnie Vehjin

Horda Jennura (misja)

Kourna

Zatoka Nundu (misja)

Bramy Pustkowi (miasto), Procesja Turaia

Pustkowia

Bramy Pustkowi (misja)

Ruiny Sahlahji (miasto), Siarczane Pustkowia

Ruiny Sahlahji (wyzwanie)

Bazaltowa Grota, Posiadłość Joko

Kościany Pałac, Alkali Pan

Legowisko Zapomnianych, Rozbity Jar, Zatrute Skały

Ruiny Morah (miasto), Kryształowe Wzniesienie

Ruiny Morah (misja)

Paszcza Udręki, Pęknięte Serce

Krainy Udręki

Bramy Udręki, Brama Mrocznych Ziem, Mroczne Jahai

Węzeł Cieni miasto i wyzwanie

Brama Bólu miasto i misja

Brama Bólu (miasto), Domena Bólu

Brama Strachu, Domena Strachu

Brama Tajemnic, Domena Tajemnic

Brama Szaleństwa (miasto), Głębiny Szaleństwa

Brama Szaleństwa (misja)

Wrota Abaddona (miasto), Tron Tajemnic

Wrota Abaddona (misja)

Brama Katuszy

Wstęp

Jeden z cudów, na jakie możecie natrafić w trakcie gry :)

Witam wszystkich w poradniku do drugiego dodatku do jednej z najpopularniejszych gier MMO. Skoncentruję się w nim wyłącznie na trybie PvE (człowiek vs. otoczenie) i postaram się opisać, lub choćby zaznaczyć, wszystkie zadania oraz misje, jakie możecie w Nightfallu znaleźć, a także pokazać najważniejsze miejsca we wszystkich krainach oraz miastach, które możecie odwiedzić.

Ponieważ gra zawsze wskazuje miejsce, do którego należy się udać w celu wykonania zadania, nie będę ich zaznaczał na mapkach, chyba że można się do takowego miejsca dostać na kilka sposobów, lub jest to szczególnie trudne. Również opis zadań będzie raczej pobieżny, gdyż większość informacji można znaleźć w swoim dzienniku (domyślnie klawisz "L"). Nie dotyczy to oczywiście zadań skomplikowanych, do których trzeba się specjalnie przygotować. Z kolei misje będą opisane szczegółowo, wraz z mapkami, na których zaznaczę najważniejsze miejsca, przydatne do ich szczęśliwego ukończenia. Zapraszam do lektury.

Słowem wyjaśnienia

Po pierwsze: w przypadku zbrojmistrzów zaznaczyłem jedynie poziom zbroi, którą możecie u nich nabyć. I tak:

Poziom 1 - z takim zaczynacie grę.

Poziom 2 - wojownik i paragon: 35; derwisz, łowca i zabójca: 25; pozostali: 15;

Poziom 3 - wojownik i paragon: 50; derwisz, łowca i zabójca: 40; pozostali: 30;

Poziom 4 - wojownik i paragon: 65; derwisz, łowca i zabójca: 55; pozostali: 45;

Poziom 5 - wojownik i paragon: 80; derwisz, łowca i zabójca: 70; pozostali: 60;

Po drugie: wszystkie lokacje (miasta i krainy) pisałem kursywą, natomiast imiona postaci, które możecie spotkać w grze, pogrubiłem.

Po trzecie: Jeśli czasem wydaje się wam, że jakiś fragment treści jest pisany niekonsekwentnie pod względem ortografii, najprawdopodobniej jest to efekt tłumaczenia gry, gdyż starałem się pisać wszystkie nazwy własne tak, jak to widziałem w trakcie rozgrywki. Ponadto samo tłumaczenie jest wciąż uaktualniane i może się zdarzyć, że część błędów zostanie poprawiona, przez co niektóre nazwy mogą ulec zmianie. Mam nadzieję, że, mimo wszystko, nie wpłynie to na jakość poradnika.

Po czwarte: punkty Niosącego Światłość - im więcej ich macie tym lepiej. Naprawdę dobrze jest mieć chociaż drugi poziom, zanim zacznie się pierwszą misje w Krainie Udręki. Ponadto, w czasie podróży po tym regionie, prawie każdy członek drużyny (z wyjątkiem mnichów) powinien mieć ze sobą umiejętność Spojrzenie Niosącego Światłość. Ona naprawdę ułatwia życie.

Po piąte: numerki w nawiasach są odwołaniami do cyfr na odpowiednich mapkach i mają za zadanie ułatwić wam orientację w terenie.

Po szóste: Brama Katuszy i przylegające do niej tereny są elementem elitarnej misji. Nazwa elitarna jest tutaj jak najbardziej na miejscu. Można ją zrobić jedynie wysoce wyspecjalizowaną i zgraną drużyną. Ja niestety nie byłem w stanie znaleźć wystarczającej liczby odpowiednich osób, aby móc zrobić związane z tą misją zadania. Jedno jest pewne - jeśli mieliście większe problemy z którąkolwiek ze zwykłych misji, nawet nie próbujcie się tam wybierać, albo zginiecie w ciągu minuty (mówię poważnie).

Po siódme, trochę prywaty na koniec: pozdrawiam kolegów z gildii Ancient Guardians of Darkness [GoD], którzy pomogli mi w stworzeniu tego poradnika.

Istan

Wyspa Shehkah, Wioska Chahbek - miasto i misja

Wyspa Shehkah

Jest to mały teren, z którego rozpoczynają grę postaci RPG stworzone w Nightfallu. Po jego opuszczeniu nie ma już możliwości, by tu powrócić.

Zadania:

Kormir:

Idź skrótem (omiń samouczek) - jeśli znacie podstawy sterowania oraz zasad tej gry, weźcie to zadanie.

Zbierz rekrutów (samouczek) - jeśli gracie po raz pierwszy, jest to zadanie dla was. Pokaże wam podstawowe zasady rządzące tą grą.

Do Wioski Chahbek - kontynuacja powyższego zadania, przenosi was do

Wioski Chahbek

.

Wioska Chahbek (miasto)

Najemnicy (poziom 3):

Kihm (uzdrowicielka)

Sogolon (inspirator)

Pozostali:

Pierwsza Włócznia Jahdugar (rozpoczęcie misji)

Hawan

Małe dziecko

Mieszkaniec Istan

Jibehr

TrzechRekrutów Słonecznych Włóczni

Zadania:

Pierwsza Włócznia Jahdugar

Przepytaj rekrutów - należy porozmawiać z trzema rekrutami, po czym wrócić do

Jahdugara

.

Jibehr

Nie walcz sam (tylko dla postaci z Nightfalla, które ukończyły powyższe zadanie i nie wzięły jeszcze zadania "Przyjaciel w potrzebie" od

Kiny

w

Kamadanie

) - należy dołączyć do drużyny przynajmniej jednego najemnika, po czym porozmawiać z

Jibehrem

.

Wioska Chahbek (misja)

Zadania do wykonania: należy zabić wszystkich korsarzy.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musimy utrzymać przy życiu wszystkich rekrutów. Jeden może zginąć, jeśli wystarczy nam ekspercka.

Koss musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.

Misja jest bardzo prosta, tym bardziej, że Kormir ma 20 poziom. Najpierw udajcie się w kierunku beczek (2), którymi należy załadować obie katapulty (1). Aby to zrobić, należy, trzymając beczkę, nacisnąć na dźwignię danej machiny, po czym zrobić to drugi raz, aby katapulta wystrzeliła. Potem udajcie się do punktu 3, gdzie znajdziecie bossa. Jeśli podejdziecie wystarczająco blisko, to Kormir pomoże wam go zabić, co znacznie przyśpieszy zabawę. Tak naprawdę praktycznie nie ma możliwości utraty któregoś z rekrutów, tym bardziej, jeśli skupicie ogień przeciwników na sobie. Po śmierci ostatniego z korsarzy misja jest zakończona.

To w sumie na tyle. Drużyna może się składać z dowolnych profesji. Ba, da się nawet zrobić misję tylko z Kossem.

Kamadan, Klejnot Istanu; Pola Churrhir; Doki Słońca

Pola Churrhir

Jest to teren, na którym można poznać trochę mechanikę gry, jak działają różne umiejętności itp. Jeśli gracie łowcą, tu najłatwiej zdobyć zwierzaka - flaminga.

Zadania:

Pierwsza Włócznia Dehvad:

Wszystkie poniższe zadania są dostępne tylko dla postaci z Nightfalla.

Szkolenie podstawowe - należy porozmawiać z jednym z nauczycieli waszej głównej profesji, po czym wrócić do

Dehvada

.

Szlifowanie zdolności - zdobądź 5 poziom doświadczenia.

Wybierz swą profesję dodatkową - nic dodać, nic ująć.

Pozostawić spuściznę - należy spotkać się z

Dunkoro

na

Klifach Dohjok

, po czym zniszczyć pięć grup harpii.

Kamadan, Klejnot Istanu

Kolekcjonerzy:

KucharzLonbahn (1 kawałek tkanki ze smoczego jaszczura)

Nenah (2 odnóża młodego termita)

Najemnicy (poziom 3):

Kihm (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Rzemieślnicy:

Mehinu (zbroje, poziom 2)

Chorben (uzbrojenie)

Kupcyihandlarze:

Answa (kupiec)

Shatam (kupiec)

Barlom (handlarz barwnikami)

Kahlim (handlarz surowcami)

Duuja (handlarz rzadkimi surowcami)

Kailona (handlarz runami)

Gildie:

Risa (heraldyk gildii)

Lokuto (rejestracja gildii)

AmbasadorKintaju (siedziby gildii)

Schowek:

AgentkaXunlai (schowek)

Przedstawiciel Xunlai (ulepszenia schowka)

Nauczyciele:

Pikin (umiejętności bohaterów)

Tohn (umiejętności)

Pozostali:

Alekaya

Yahir (strażnik areny)

Recepcjonista Arlon

Deras Tenderlin

Ahlaro, zarządca doków

Funwa Shento

Mieszkaniec Istan

Kina

Mahk

Syn Mahka

Żona Mahka

Druga Włócznia Binah

Obserwator

Jueh, agentka Xunlai

Małe dziecko

Pierwsza Włócznia Dehvad

Zadania:

Barlom:

Barwne kwiaty - taka mała ciekawostka najpierw: oryginalna nazwa tego zadania brzmi "To Dye For". Znaczy to mniej więcej "do pomalowania", ale fonetycznie wymawia się identycznie ze stwierdzeniem "to die for", co oznacza umrzeć za coś. Zaś co się tyczy wykonania zlecenia, udajcie się do

Wykopalisk Jokanur

i wyjdźcie stamtąd na

Rozlewiska Zehlon

. Zaraz za drzwiami, po lewej stronie znajdziecie bagienny kwiatek.

Chorben:

Stal wysokiej jakości - udajcie się do

Twierdzy Słonecznych Włóczni

, porozmawiajcie tam z

Kasztelanem Puubą

, a następnie spotkajcie się z nim na zewnątrz miasta i pomóżcie mu zabić 10 dowolnych wrogów.

Recepcjonista Arlon:

Ręka, rękę myje - typowe zadanie związane z bieganiem. Niewiele walki, za to spore odległości do przebycia :(.

Wycieczka krajoznawcza - wyjdźcie z

Astralarium

na

Rozlewiska Zehlon

. Musicie osłonić wycieczkę, aż dojdzie w pobliże przejścia do

Klifów Dohjok

.

Kolejna prośba - zadanie identyczne z powyższym, ale tym razem trzeba przeprowadzić wycieczkę przez

Moczary Lahtenda

.

DerasTenderlin:

Groza w Tyrii (tylko dla postaci spoza podstawowej kampanii) - kolejne zadanie, w którym wystarczy kierować się strzałką i rozmawiać z wyznaczonymi postaciami. Dzięki niemu traficie do

Lwich Wrót

w Tyrii.

Ahlaro, zarządca doków:

Zwołanie rady - króciutkie zadanie. Udajcie się do

Konsulatu

i porozmawiajcie z trzema mędrcami. Po wygłoszeniu mowy,

Mędrzec Suhl

da wam nagrodę i następne zadanie.

Pierwsza Włócznia Dehvad:

Dalsze szkolenie - udajcie się na

Pola Churrhir

i porozmawiaj z przynajmniej jednym nauczycielem profesji innej, niż wasza główna.

Szkolenie dowódcy - dołączcie do drużyny bohatera (i najlepiej najemników) i ukończcie szkolenie na

Polach Churrhir

.

Wyspa Umarłych - należy najpierw udać się na

Klify Dohjok

i tam pokonać pierwszą grupkęożywieńców, a potem po 3 kolejne na

Wyspach Issnur

i

Rafie Mehtani

.

Zły przypływ - najpierw udajcie się do

Doków Słońca

i porozmawiajcie z

Generałem Yurukaro

. Przeniesie was ona do obleganego

Kamadanu

, który musicie oczyścić ze sług chaosu. Potem wystarczy włączyć mapę, przenieść się do

Kamadanu

i odebrać nagrodę.

Specjalna przesyłka - udajcie się na

Wyspy Issnur

. Tam będziecie musieli najpierw mocno skopać

Jereka

, aby ten posłuchał rozkazów.

FunwaShento:

Zaraza w Kintaju (tylko dla postaci spoza Factions) - zadanie identyczne z "Groza w Tyrii", z tą różnicą, że znajdziecie się ostatecznie w

Centrum Kaineng

w Kintaju.

Kahleem:

Dziewczyna od surowców- należy odnaleźć

Pelei

na

Równinie

Jarin

, po czym pokonać 10 zabójczych ibog.

Kailona:

Zaginiona dostawa -udajcie się we wskazane miejsce i zabierzcie ze skrzyni skradziony atrament. Warto zrobić to zadanie, gdyż otrzyma się za nie mniejszą runę wigoru, a to nie byle co.

Kina:

Przyjaciel w potrzebie (tylko dla postaci z Nightfalla, które nie wzięły jeszcze zadania "Nie walcz sam" od

Jibehra

z

Wioski Chahbek

) - należy dołączyć do drużyny przynajmniej jednego najemnika, wyjść na

Równinę Jarin

i porozmawiać z

Kiną

.

Mehinu:

Opancerzony transport - po wyjściu z

Kamadanu

spotkajcie się z

Dengo

i eskortujcie go do bram

Twierdzy Słonecznych Włóczni

. Zostaniecie raz zaatakowani, ale

Dengo

jest w stanie się sam obronić, więc nie powinno być problemów.

Nenah:

Więcej rzeczy! - musicie tak długo zabijać insekty (najlepiej robić to na zewnątrz

Twierdzy Słonecznych Włóczni

), aż wypadną wam dwa odnóża młodego termita. Następnie wymieńcie je u

Nenaha

na torbę i porozmawiajcie z nim raz jeszcze, aby odebrać nagrodę.

Shatam:

Kradzież tożsamości - wystarczy udać się do

Klifów Dohjok

i zabić paru korsarzy. Są zaraz na północ od wyjścia ze

Świtu Czempiona

.

Jueh, agentka Xunlai:

Osobisty Schowek - wystarczy porozmawiać z

Jueh

drugi raz, aby wykonać to zadanie.

Doki Słońca

Jest to mały teren związany z kilkoma zadaniami.

Zadania:

Generał polowy Hayao:

Elitarny wojownik Zaishen - należy udać się na

Równinę Jarin

i tam pokonać

Akolitkę Jin

oraz

Akolitę Sousuke

.

Równina Jarin, Twierdza Słonecznych Włóczni

Równina Jarin

Kolekcjonerzy:

Adhitok (3 zmysłowe korzenie)

Kushau (3 odnóża młodych termitów)

Timahr (3 skorupy mandragory)

Zadania:

KrólewskikucharzHatundo:

Uczta Bokki - trzeba zdobyć 3 dania, aby móc rozpocząć ucztę. Owe żarcie dostaje się od trzech wymienionych w opisie zadania kolekcjonerów, a potrzebne do tego przedmioty wypadają z ibog, łuskowców oraz żelazozębych jaszczurów.

Mauban:

Palcem po mapie - wystarczy przenieść się do

Kamadanu

przy pomocy mapy.

Nehdukah:

Polowanie na wieprza - najpierw musicie poczekać, aż

Nehdukah

posprzecza się ze znajomymi, następnie wziąć od niego zadanie, udać się w wyznaczone miejsce, odeprzeć atak wrogich stworów i wrócić do punktu wyjścia.

Generał polowy Hayao:

Hayao oferuje dwa zadania: "Uczennica Jin" oraz "Uczeń Sousuke". Oba polegają na tym samym - należy udać się do Rozlewisk Zehlon (najlepiej z Astralarium) i tam pokonać kilka duchowych stworów. Wtedy wystarczy tylko oddać zadanie i już macie nowego bohatera. Niestety można wybrać tylko jedno z tych zadań. Ja polecam Akolitę Sousuke, gdyż jest elementalistą i może naprawdę nieźle wspomóc drużynę w walce.

Jerek:

Śladem zwoju - należy udać się do

Klifów Dohjok

i pokonać 5 bossów korsarzy i zebrać zwoje, które z nich wypadają. Jeśli nie czujecie się zbyt silni, to wyruszcie z

Przystani Beknur

.

Próba ognia -

Jerek

przeniesie was do

Konsulatu

. Z lewej strony ekranu pojawią się dwa paski odzwierciedlające wasze poparcie wśród sędziów. Jeśli zależy wam na jak najlepszym wyniku, to wybierajcie następujące opcje:

Dunkoro

- "Zareagowaliśmy na zło, które tam uwolniono. Bez nas Apokryf zabiłby setki ludzi".

Żelazna

Pięść

- "Powstrzymaliśmy następną inwazję korsarzy na Istan".

Melonni

- "Obecnie między nami i Kourną panuje pokój". Bajer polega na tym, że ta punktacja jest do niczego nie potrzebna i bez względu na jej wynik zadania się nie da oblać. Nagroda też jest zawsze ta sama.

Twierdza Słonecznych Włóczni

Kolekcjonerzy:

Sehyal (3 świadome ziarna)

Kwatermistrz Słonecznych Włóczni (1 wyróżnienie wojenne)

Kwatermistrz Słonecznych Włóczni (3 wyróżnienia wojenne)

Najemnicy (poziom 3):

Kihm (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Kupcy i handlarze:

Yedah (kupiec)

Nauczyciele:

Shiloh (umiejętności bohaterów)

Runduk (oficer Słonecznych Włóczni)

Schowki:

AgentkaXunlai (schowek)

Pozostali:

Kapitan Denloh

Kasztelan Puuba

Churrlan

Mieszkaniec Istan

Istański Szlachcic

Poturi

Sehti

Shaurom

Słoneczna Włócznia

Tkacz Tamapi

Obserwator

Zadania:

Kasztelan Puuba:

Wschodzące słońca - trzeba się udać na

Rozlewiska Zehlon

i nieźle się nabiegać, by ostatecznie zabić parę jaszczurek.

Żelazna prawda - należy udać się na sam koniec

Rafy Mehtani

i tam pokonać grupkę korsarzy.

Przygotowania do wojny (szkolenie rekrutów) - wyjdźcie z

Kamadanu

na

Równinę Jarin

i spotkajcie się z

Kormir

. Po krótkiej pogawędce dostaniecie rozkaz wybicia paru łuskowników. Potem wystarczy już tylko wrócić po nagrodę i zadanie wykonane.

Przygotowania do wojny (wiatr i woda) - udajcie się do

Rafy Mehtani

i tam obrońcie kilku żeglarzy przed atakami wodnych dżinów. Nic trudnego.

Przygotowania do wojny (upiorny rekonesans) - należy udać się na

Moczary Lahtenda

, przespacerować się we wskazane miejsce, przyklęknąć (komenda /kneel) przed kamienną twarzą, a następnie pokonać trzy duchy, które się pojawią. Znowu kaszka z mleczkiem.

Poturi:

Dowód odwagi - należy pomóc

Poturiemu

odzyskać miecz. W tym celu musicie pokonać sporą grupkę korsarzy (uwaga, jeśli będziecie zbyt słabi, możecie szybko zginąć). Jeden z korsarzy ma słowo "ranny" w imieniu. Po jego zabiciu pojawi się w pobliżu skrzynka. Otwórzcie ją i przekażcie miecz właścicielowi.

Zwerbuj Rojisa - ponownie - udajcie się na

Wyspy Issnur

i tam pomóżcie

Rojisowi

,

aby go przekonać do powrotu w szeregi Słonecznych Włóczni.

Z małej chmury wielki deszcz - wystarczy przejść się do

Rafy Mehtani

i tam zebrać trochę monet i zwój ze wskazanego miejsca.

Sehti:

Pirat Suwash - musicie pokonać kilka grupek korsarzy. Nic trudnego. Pod koniec zadania znajdziecie się w pobliżu

Świtu Czempiona

, więc warto tam zajść przy okazji, jeśli jeszcze nie odkryliście tego miasta.

Shaurom:

Ukryte zagrożenie - Najpierw spotkajcie się z

Elonbelem

na

Równinie Jarin

. Następnie podążajcie za nim aż okaże się, że to zdrajca. Zaatakuje was wtedy dodatkowo grupka korsarzy, która nie stanowi tak naprawdę zagrożenia, w przeciwieństwie do samego

Elonbela

, który ma 15 poziom. Uważajcie, żeby niepotrzebnie nie zginąć. Pod koniec zadania znajdziecie się w pobliżu

Astralarium