Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Mirosław Dąbrowski, doświadczony pedagog, nauczyciel akademicki, autor wielu książek, od ponad dwudziestu lat prowadzi warsztaty dla nauczycieli klas 1–3 oraz nauczycieli matematyki klas starszych poświęcone wykorzystaniu gier dydaktycznych w matematycznym kształceniu dzieci. Podczas prowadzonych zajęć o grach, jedna z uczestniczek stwierdziła: Gry sprawiają, że nauczyciel staje się atrakcyjny dla uczniów, a wtedy i szkoła staje się dla nich atrakcyjna. Nic dodać, nic ująć.
W książce jest opisane kilkadziesiąt gier pogrupowanych zgodnie z wykorzystywanymi w nich pomocami – są tam zatem gry planszowe, karciane, z użyciem dziesięciościennej kostki czy wykorzystujące, i to w różny sposób, kamienie domina. Autor pokazuje, że gry można tworzyć także samodzielnie albo modyfikować je aby lepiej spełniały nasze oczekiwania. Czytelnik znajdzie tu praktyczne wskazówki, o czym warto pamiętać, gdy stosuje się pracy gry dydaktyczne.
Książka przeznaczona jest dla nauczycieli i rodziców uczniów nie tylko klas 1–3. Można z niej także korzystać w starszych klasach szkoły podstawowej. Będzie świetnym narzędziem pracy terapeutów a także przyda się w zajęciach świetlicowych.
Liczba stron: 164
Rok wydania: 2020
Format (wymiary): 20.5x29.0cm
ISBN: 9788362687749
Wydanie: 1