Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry Gra o Tron: Początek znajdziecie szereg porad dotyczących samej rozgrywki, jak i jednostek, budynków oraz rodów. Nie zabrakło w nim również szczegółowego opisu przejścia kampanii, wzbogaconego wieloma obrazkami oraz dokładnymi mapkami.
Gra o tron: Początek - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Strategia stworzona na podstawie sagi „Pieśń Lodu i Ognia”, napisanej przez George’a R.R. Martina. Produkcja została podzielona na wprowadzającą kampanię i otwarty tryb Królestwa, w którym mamy pełną swobodę działań i musimy zdobyć władzę absolutną. Sposób na zrealizowanie celu pozostawiono w rękach gracza – można uciec się do siły militarnej, knuć intrygi polityczne lub pokonać wrogów w wojnie ekonomicznej.
Gra A Game of Thrones: Genesis, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 53
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1178
Porady
Pieczęć sojuszu oraz charakterystyka lordów
Pomocnicze
Bojowe
Armia
Specjalne
Podstawowe
Specjalne
Zawieranie sojuszy
Fortele
Wojna i pokój
Zwycięstwo i pakty
I. Początki Dyplomacji
II. Wezwanie do broni
III. Wybór sojusznika
IV. Pokłosie wesela
V. Konsolidacja siły
I. Czerwona Twierdza
II. Burzowe Ziemie
III. Kontratak
IV. Pakt
V. Siła perswazji
I. Podbój Dorne
II. Pomyślność
I. Bitwa o Summerhall
II. Bitwa o dzwony
I. Łupy
II. Odrodzenie
I. Mur
II. Dzicy
Poradnik do najnowszej strategii studia Cyanide - Gra o Tron: Początek zawiera szczegółowy opis przejścia samouczka oraz kampanii, opowiadającej o burzliwych losach krainy Westeros, wzbogacony licznymi obrazkami oraz mapkami. Ponadto, znaleźć w nim można komplet porad dotyczących gry swobodnej (Ród vs Ród), zależności między charakterami lokalnych lordów a ich nastawieniem wobec potencjalnych sojuszników, charakterystykę jednostek oraz przedstawienie poszczególnych rodów, których historia determinuje rozmaite premie rodowe.
Gra o Tron: Początek daje nam możliwość sterowania wieloma zróżnicowanymi jednostkami. By ułatwić graczowi ich rozpoznawanie, użyty został podział jednostek (wedle zakładek szkoleniowych w Siedzibie Rodowej, nie licząc Jednostek Specjalnych) zamieszczony w poniższej legendzie:
zielony - Jednostki pomocnicze;
pomarańczowy - Jednostki bojowe;
niebieski - Armia;
brązowy - Jednostki specjalne.
Cyfry w nawiasach zwykłych, np. (1), odnoszą się do miejsc zaznaczonych na zamieszczonym powyżej tekstu obrazku, a cyfry w nawiasach kwadratowych, np. [#1], dotyczą miejsc oznaczonych na mapce znajdującej się na początku danej misji.
Czarny - uwagi, kombinacje klawiszy, ważne elementy;
[Czarny w nawiasie kwadratowym] - umiejętności jednostek;
Kursywa - działy poradnika, tryby gry.
Mateusz "Boo" Bartosiewicz (www.gry-online.pl)
- W danym momencie można rekrutować tylko jedną jednostkę, ale w kolejce da się umieścić cztery kolejne.
- Koniecznością jest działanie dynamiczne; decyzje dotyczące pierwszych ruchów mogą bardzo ułatwić, ale i utrudnić drogę do zwycięstwa.
- W celu szybszej ekspansji, na początku potyczki należy zwerbować dodatkowego emisariusza.
- W trakcie osłabiania sojuszu wroga trzeba zwracać uwagę na to, czy emisariuszowi nie zagraża prawo banicji - pozbawia ono możliwości wydawania poleceń emisariuszowi przez zbyt długi okres czasu!
- Tajna umowa to najlepszy sposób pozbawienia przeciwnika przychodów z miast położonych najbliżej jego Siedziby Rodowej już we wczesnych etapach rozgrywki.
- Aby tajna umowa była skuteczna, jej poziom musi być wyższy niż poziom oficjalnego sojuszu przeciwnika z lokalnym lordem.
- Przeciwnik nie widzi sojuszy, które są zawierane przez gracza.
- Warto umacniać umowy z lokalnymi lordami poprzez zawiązywanie sojuszy krwi - w szczególności z tymi lordami, których charakter czyni z nich trudnych sojuszników.
- Sojusz krwi zwiększa dochód z miasta o 50%, a także zapobiega działaniom dyplomatycznym wrogiego emisariusza i szpiega na jego obszarze.
- Nie należy szczędzić funduszy na gwardzistów - są oni w stanie skutecznie bronić naszych budynków i emisariuszy, przez co możemy zapewnić sobie pewny dochód.
- W Westeros nie istnieje pojęcie zaufania. Regularne inspekcje miast i emisariuszy to podstawowe zadanie szpiega (tym bardziej obligatoryjne, jeśli na sojuszniczym terytorium pojawi się szpieg wroga).
- Strategiczne miejsca, takie jak kopalnie złota, sept, pola (tylko jeśli są uprawiane przez trzech lub więcej wieśniaków), warto zdobywać - i pozostawiać pod obserwacją szpiega.
- Podsyłanie zdrajcy (w postaci szpiega) do Siedziby Rodowej wroga to najłatwiejszy sposób wpłynięcia na poczynania jego jednostek.
- Używanie najemnych jeźdźców/jeźdźców w celu wybijania obcych wieśniaków orazkupców wprowadza przeciwnika w stan dezorientacji, a dodatkowo pozwala zdobyć Tytuł Prestiżowy (najwięcej zabitych).
- Celem nr 1 skrytobójcy zawsze będzie szlachta, jednak mało który przeciwnik naraża ich na niebezpieczeństwo, dlatego działalność skrytobójcy powinna skupić się wokół eliminowania emisariuszy i rozbijania sojuszy krwi (poprzez mordowanie szlachetnych pań).
- Wzniecanie powstań opłaca się szczególnie, gdy celem łotra będzie miasto graniczące z innymi budynkami przeciwnika. W ten sposób przy odrobinie szczęścia buntownicy rozsieją zamęt również na sąsiednich terytoriach.
- Najlepszym sposobem na wrogich najemników jest przekupstwo - pilnujmy więc, by nasz łotr był zawsze wyposażony w 50 złotych smoków.
- W czasie wojny armia powinna zawsze być prowadzona przez dowódcę. W przypadku starcia warto go trzymać na tyłach.
- Jednostki znajdujące się na terenie pokrytym bujną roślinnością posiadają premię do ataku i obrony.
- Koniecznością jest pamiętanie o wadach i zaletach poszczególnych jednostek (patrz: Jednostki), by tanim kosztem rozgromić wojska przeciwnika.
- grupowanie oddziałów tego samego typu za pomocą kombinacji CRTL + 1 itp. pozwala, po naciśnięciu 1, szybko wybrać daną grupę.
- rozpętanie wojny jest równoznaczne z utratą tylu Punktów Prestiżu, ile pozostało Punktów Pokoju w trakcie rozpoczęcia wojny.