Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry - Borys "Shuck" Zajączkowski - ebook
PROMOCJA

Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry ebook

Borys "Shuck" Zajączkowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opis przejścia Gorky Zero. Jako porucznik Cole Sullivan ruszamy z tajną misją w służbie NATO na Ukrainę, gdzie odkrywamy spisek, mogący zagrozić światowemu bezpieczeństwu. Tajemnicza organizacja pracuje nad sposobem kontrolowania ludzi na odległość...

Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Mapa 7A (Misja 7)
  • Mapa 2A (Misja 2)
  • Mapa 1C (Misja 1)
  • Sprzęt
  • Mapa 1B (Misja 1)
  • Mapa 1A (Misja 1)
  • Podstawowe reguły gry
  • Mapa 3A (Misja 3)
  • Misja 8 - Mapa 8
  • Mapa 4A (Misja 4)

Informacja o grze

Prequel znanej taktyczno-przygodowej gry Gorky 17, stworzonej przez polskie studio developerskie Metropolis Software. Akcja tego tytułu toczy się kilka lat przed wydarzeniami znanymi z Gorky 17, a jego głównym bohaterem jest kanadyjski komandos Cole Sullivan, członek sił specjalnych NATO.

Gra Gorky Zero: Fabryka Niewolników, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 19

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Gorky Zero:Fabryka Niewolnikówporadnik do gry

autor: Borys "Shuck" Zajączkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=216

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Podstawowe reguły gry

Sprzęt

Misja 1

Mapa 1A

Mapa 1B

Mapa 1C

Misja 2

Mapa 2A

Mapa 2B

Misja 3

Mapa 3A

Mapa 3B

Misja 4

Mapa 4A

Mapa 4B

Misja 5

Mapa 5A

Mapa 5B

Mapa 5C

Miska 6

Mapa 6A

Mapa 6B

Misja 7

Mapa 7A

Mapa 7B

Mapa 7C

Misja 8 - Mapa 8

Wstęp

Słowo na poniedziałek

Dwie pierwsze misje opisałem kroczek po kroczku - gdzie kucnąć, skąd strzelać, jakiej amunicji używać. Stąd mapy do nich prezentują się nieco inaczej od kolejnych. Od trzeciej misji począwszy ograniczyłem się już do wykonania szczegółowych map (patrz: legenda) oraz opisania kluczowych miejsc na poziomach. Gra nie jest szczególnie trudna dla graczy obeznanych z gatunkiem i podejrzewam, że da się ją przejść nawet robiąc dużo hałasu. Cała zabawa jednak polega na tym, by wrogowie nie zauważali faktu, że właśnie giną i wierzę, że moje mapy doskonale osiągnięcie tego celu ułatwią. Grę ukończyłem dwukrotnie na najwyższym poziomie trudności - za drugim razem, orientując się już w rozkładzie poziomów i trasach patrolowych strażników, starałem się jak najrzadziej używać cichej amunicji (oczywiście często korzystając z noża), a nie dając się mimo to zauważyć.

Sposobów poradzenia