Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski - ebook
Opis

Zwykle zagadki nie są trudne, a ich rozwiązanie jest na tyle logiczne, iż nie powinno sprawić większych problemów. Jednak jeśli gdzieś utknęliście, macie z czymś problem to właśnie z myślą o Was przygotowałem ten poradnik.

Gilbert Goodmate fangoryjskie dziwy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wizyta w miasteczku
  • Szaty króla
  • Chatka dziadka
  • Ostateczne przygotowania
  • Skarb Wikingów
  • Wizyta na wyspie
  • Powrót do domu
  • Wioska Wikingów
  • Kryształowa kula
  • Stare sprawy

Informacja o grze

Przepięknie zrealizowana kreskówkowa gra przygodowa, oferujące wciągającą historię pełną wysokiej próby humoru. Rozgrywka polega głównie na prowadzeniu rozmów z postaciami niezależnymi, eksplorowaniu lokacji i poszukiwaniu przedmiotów niezbędnych do rozwikłania zagadek.

Gra Gilbert Goodmate and the Mushroom of Phungoria, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 21

Podobne


Gilbert Goodmatei fangoryjskie dziwyporadnik do gry

autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=105

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Chatka dziadka

Wizyta w miasteczku

Szaty króla

Stare sprawy

Skarb Wikingów

Ostateczne przygotowania

Kryształowa kula

Wizyta na wyspie

Wioska Wikingów

Powrót do domu

Wstęp

Wprowadzenie

Gilbert Goodmate to gra przygodowa, polegająca na odnajdywaniu odpowiednich przedmiotów, łączeniu ich czy używaniu w odpowiednich miejscach. Zwykle zagadki nie są trudne, a ich rozwiązanie jest na tyle logiczne, iż nie powinno sprawić większych problemów. Jednak jeśli gdzieś utknęliście, macie z czymś problem to właśnie z myślą o Was przygotowałem ten poradnik. Jest to dokładny opis czynności, jakie należy wykonać, aby przejść całą grę od początku do końca bez najmniejszego problemu.

Kilka słów wyjaśnienia - przedmioty mające jakieś znaczenie w grze, tj. potrzebne do jej ukończenia są zaznaczone na zielono. Ale tylko przy pierwszym pojawieniu się owego przedmiotu - później pieszę już o nich normalnie. Można więc w ten sposób się zorientować, czy potrzebny przedmiot nie był wymieniany w poradniku wcześniej. Wszystkie rzeczy, które można zabrać (a nie np. które dostaje się w prezencie od jakiejś postaci) mają numerek - identyczny odnajdziecie na obrazkach, a pokazuje on oczywiście miejsce, w którym ów przedmiot się znajduje.

Wszystkie przedmioty zostały ponumerowane na dołączonych obrazkach po kolei, więc czytając tekst nie powinno być problemów z odnalezieniem potrzebnej rzeczy w grze. Opisałem także co ważniejsze postacie, z którymi trzeba porozmawiać, aby ukończyć grę. Wszystko jest napisane i narysowane, więc myślę że nie będziecie mieć już żadnych problemów. Zapraszam do zgłębiania tajników gry i przypominam, że samemu rozwiązując zagadki bawicie się dużo lepiej niż korzystając z pomocy.

Chatka dziadka

Obudziłem się wczesnym rankiem, jednak dziadek jak zwykle był już w tym czasie na nogach. Pozostawił mi wiadomość, że musi zająć się swoimi obowiązkami. Oczywiście troskliwy staruszek przygotował kilka babeczek na śniadanie, ale biorąc pod uwagę jego zdolności kulinarne postanowiłem pozostać dzisiaj na czczo.

Jako