Geozagrożenia - Graniczny Marek, Mizerski Włodzimierz - książka

Geozagrożenia książka papierowa

Graniczny Marek, Mizerski Włodzimierz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

GEOZAGROŻENIA to, pod zmienionym tytułem, drugie wydanie książki „Katastrofy przyrodnicze”, które ukazało się w 2007 r. Obecne wydanie nawiązuje układem treści do wydania poprzedniego, lecz zostało wzbogacone o nowe dane i materiał ilustracyjny. Omówione zostały procesy wulkaniczne, trzęsienia ziemi, tsunami, huragany, powodzie, osuwiska i inne ruchy masowe, lawiny, katastrofalne zmiany klimatu i ich wpływ na anomalne zjawiska pogodowe o katastrofalnych następstwach, a także katastrofy związane z kolizjami Ziemi z obiektami kosmicznymi w nawiązaniu do wielkich wymierań w historii Ziemi, zmiany pola magnetycznego Ziemi, jak również wpływ człowieka na generowanie geozagrożeń.. W nowym wydaniu nastąpiło uzupełnienie katastrofalnych wydarzeń o te, które zdarzyły się w ciągu ostatnich 10 lat. Przedstawiona została większa ilość statystyk i przykładów mających wpływ na działalność człowieka, włącznie z kosztami strat wynikającymi z geozagrożeń. Zaprezentowano nowe technologie służące do monitoringu geozagrożeń - w tej dziedzinie postęp w ostatnim dziesięcioleciu jest znaczący. Poszerzone zostały fragmenty dotyczące przykładów geozagrożeń na terenie Polski: osuwiska w Karpatach, osiadanie na terenie GZW, abrazja wybrzeży Południowego Bałtyku itp.
Informacja o autorze/ redaktorze
Prof. dr hab. Marek Graniczny – Państwowy Instytut Geologiczny-Państwowy Instytut Badawczy
Dr hab. Włodzimierz Mizerski - prof. PIG-PIB, Państwowy Instytut Geologiczny-Państwowy Instytut Badawczy

Liczba stron: 338

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301192341

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.