Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik gry akcji „Gears of War 2” zawiera zarówno sam opis przejścia gry, jak i sposoby na walkę z bossami. Dzięki niemu znajdziesz również wszystkie czterdzieści jeden ukrytych przedmiotów oraz poznasz wymagania stawiane przez achievementy.
Gears of War 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Druga część słynnej gry akcji z widokiem TPP autorstwa Epic Games. Ponownie wcielamy się w postać Marcusa Fenixa i staczamy wojnę z krwiożerczą Szarańczą. Tytuł kontynuuje fabułę z pierwowzoru, opowiadającej o zmaganiach ludzkości z rasą obcych. Ponadto otrzymujemy nowe bronie, ekwipunek i potwory. Dodano kolejny poziom trudności, usprawniono tryb multiplayer, a rewelacyjna oprawa audiowizualna została jeszcze bardziej doszlifowana.
Gra Gears of War 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 51
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=814
Witamy w Delcie
Desperacja
Odgłos gromu
Wielkie natarcie
Barykady dróg (cz.1)
Barykady dróg (cz.2)
Zejście
Rozproszeni
Rdzenne stworzenia
Niepokojące odkrycia
Zapadające uczucie
Niewola
Lekarstwo na zgagę
Paskudna tajemnica
Pochodzenie (cz.1)
Pochodzenie (cz.2)
Nagłe przebudzenie (cz.1)
Nagłe przebudzenie (cz.2)
Uniesienie
Wysiedlenie
Słone wody
Priorytety
Odpowiedzi
Gniazdo Szerszeni
Nie ma odwrotu
Najlepsza strategia
Królewska inkwizycja
Ucieczka
Desperacka obrona
Darmowy parking
Cienka linia
Zamknięcie
Witam serdecznie w poradniku do jednej z najlepszych gier 2008 roku. Gears of War 2 pod niemal każdym względem okazał się jeszcze lepszy od poprzednika. W poradniku znajdziesz zarówno sam opis przejścia gry, jak i sposoby na walkę z bossami. Dzięki niemu znajdziesz również wszystkie czterdzieści jeden ukrytych przedmiotów oraz poznasz wymagania stawiane przez achievementy. Miłej zabawy.
Przemek "g40st" Zamęcki
Nie śpiesz się. Gears of War 2 jest grą, w której główny nacisk położony jest na wykorzystywanie zasłon i stopniowe eliminowanie wrogów.
Jeżeli miałeś już styczność z pierwszą częścią Gears of War, zacznij zabawę co najmniej od normalnego poziomu trudności. W porównaniu do niej bowiem, został on nieco obniżony i na nowicjuszu gra przechodzi się właściwie sama.
Bardzo ważne jest, abyś szybko zrozumiał na czym polega aktywne przeładowanie broni. Skraca to nie tylko czas potrzebny na dokonanie tej czynności, ale pozwala również części obecnych w magazynku kul mieć większą siłę rażenia. Najlepsze rezultaty aktywne przeładowanie przynosi w momencie naciśnięcia przycisku
RB
tuż przed osiągnięciem przez wskaźnik pierwszego punktu na widocznej w prawym górnym rogu skali.
Mięso armatnie Szarańczy wysyłane na śmierć całymi tysiącami. Wszystkie trepy są samcami, ponieważ ich żony, panie berserkerki, raczej nie nadają się na karnych i posłusznych żołnierzy. Spotykany w każdym miejscu planety Sera, zwykle w kilku lub kilkunastoosobowych grupach. Pojedynczo stanowi znikome zagrożenie.
Na niższych poziomach trudności bardzo słabi, jednak im wyżej, tym lepszą celność osiągają i zadają więcej obrażeń. Potrafią porządnie uprzykrzyć życie, tak więc jeżeli atakują Cię trepy i snajperzy, to właśnie tych drugich najpierw się pozbywaj. Chyba, że masz wystarczająco dużo osłon i miejsca na wszelkie manewry.
Bum i po Tobie. Powolni, ale wystrzeliwane przez nich pociski zabijają na miejscu. Na całe szczęście są dość mało rozgarnięci i przed każdym strzałem muszą wypowiedzieć słówko Boom! Strzelaj im w głowy, będą szybciej padać.
Na bliski dystans bardzo niebezpieczni. Potrafią nieźle przypalić skrzydełka. Staraj się więc strzelać w przenoszone przez nich na plecach zbiorniki z imulsją. Jeden celny strzał ze snajperki i bumer wybucha wraz z najbliżej stojącymi towarzyszami.
Ci panowie są także bardzo powolni, a w rękach dzierżą szybkostrzelne działka obrotowe. W dodatku z racji noszonego hełmu są odporni na strzały w głowę. W ich eliminowaniu najważniejsza jest cierpliwość i częste zmienianie miejsca osłony.
Stwory rodem z nordyckich bajek. Kryją się za potężną tarczą i wymachują wielkim, wybuchowy morgenszternem . Strzelaj im w głowę, a jeżeli zasłonią się tarczą, wal po łydkach. Pod żadnym pozorem nie zbliżaj się do nich na bezpośrednią odległość. Uwaga: jak chcą, potrafią być dość szybkie.
Elitarna piechota Szarańczy wyposażona w wybuchowe łuki. Na wyższych poziomach trudności są oni piekielnie celni, dlatego nie wolno wystawiać się ponad osłonę na dłużej niż to jest konieczne. Poczekaj aż wystrzelą pocisk i dopiero wtedy do nich strzelaj.
Te osobniki to coś w rodzaju duchowych przywódców Locustów. Dowodzą zwykle punktami oporu, ale nie stanowią większego problemu. Co prawda są znacznie bardziej wytrzymali niż zwykłe trepy, ale po kilkunastu strzałach w twarz i oni w końcu padają na glebę.
Szybkie i na dodatek dysponujące potwornie mocnym kopnięciem. Ciężko im uciec, dlatego też trzymaj się od nich jak najbardziej na dystans. Nawet, jeżeli uda Ci się zabić jeźdźca, to juchacz wciąż jest bardzo niebezpiecznym zwierzęciem.
Kawaleria powietrzna Szarańczy. Bardzo niebezpieczna i dysponująca dużą siłą ognia. Kiedy wylądują na ziemi są dosyć niezdarne, nie pozwól jednak, aby stwór ten zbliżył się zanadto do Ciebie. Nawet osłona nie pomoże przeciwko jego atakowi odnóżem.
Paskudne stworzenie ogłuszające swoich przeciwników dzikim wrzaskiem. Poruszają się na czterech kończynach i potrafią być naprawdę szybkie. Na niższym poziomie trudności wystarczy je raz zdzielić kolbą w łeb. Na wyższych walka z nimi wymaga już nieco zabiegu i zręcznych palców. Idealnie przeciwko nim sprawdza się shotgun.
Małe, paskudne, szybkie i na dodatek wybuchają. Można je eliminować z większej odległości lub poczekać aż podejdą bliżej i uruchomią detonator. Szybkie odturlanie się pomaga uniknąć wtedy obrażeń. Ekstremalnie niebezpieczne przeciwko różnym pojazdom.
Brumak czy nie brumak, ale świetny rumak, o czym zresztą będziesz miał okazję sam się przekonać. Są to wytrzymałe bestie przenoszące na grzbiecie cały arsenał. Ich słabe punkty to właśnie owo działko i uzębione paszczyska. Nie są specjalnie szybkie, dlatego też stanowią wręcz idealny cel.
Wykorzystywane przez Szarańczę do przekopywania podziemnych tuneli. W bezpośrednim starciu są ekstremalnie groźne. Jedno ich uderzenie rozwala czołg w drobne kawałki. Są nie do ruszenia, kiedy zakrywają ciało długimi, pająkowatymi odnóżami. Kiedy jednak się odsłonią, stają się praktycznie bezbronne.
Mają ultramocne pancerze i uwielbiają czerwone owoce wiszące pod sufitami jaskiń. Doskonale sprawują się jako mobilne osłony i w kilku starciach z Szarańczą będą wręcz nieodzownym wyposażeniem każdego żołnierza koalicji. Nie są agresywne, choć na przytulani raczej się nie nadają. Głownie z powodu swojej wielkości i, co tu dużo mówić, obrzydliwego wyglądu.