Gdy Bóg mówi do ciebie - Chuck D. Pierce, Rebecca Wagner Sytsema - książka

Gdy Bóg mówi do ciebie książka papierowa

Chuck D. Pierce, Rebecca Wagner Sytsema

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Rozpoznaj głos, który daje życie - i to życie w obfitości!

Czy jest możliwe, że Bóg już wcześniej przemawiał do ciebie, a ty nie rozpoznałeś wówczas Jego głosu? Być może mówił do ciebie poprzez jakieś wrażenie, które odczuwałeś w duchu, lub przez fragment z Pisma Świętego albo przez proroczy sen. Bóg również i dzisiaj mówi do nas na wiele różnych sposobów. On przemawia do nas o wiele częściej, niż zdajemy sobie z tego sprawę.

Zostaliśmy stworzeni do społeczności z Bogiem. Dlatego możemy słyszeć Jego głos, poznawać Jego serce i zrozumieć Jego wolę dla naszego życia.

W książce "Gdy Bóg mówi do ciebie" Chuck Pierce i Rebecca Wagner Sytsema pokazują nam:
• jak możemy rozpoznać i przyjąć słowo od Boga
• w jaki sposób interpretować sny i wizje
• jak wypełnić przeznaczenie, które Bóg ma dla życia każdego z nas, opierając się na przesłaniu, które od Niego otrzymaliśmy.



Chuck Pierce - pełni funkcję prezesa Global Spheres, Inc, prezesa Glory of Zion International Ministries oraz strażnika Global Harvest Ministries. Jest autorem i współautorem ponad 20 książek, w tym wydanej również w języku polskim Uwielbienie takie jak w Niebie. Chuck i jego żona, Pam, mieszkają w Denton, w Teksasie. Mają sześcioro dzieci.

Rebecca Wagner Sytsema - wraz z Chuckiem D. Pierce'em są współautorami książek Possessing Your Inheritance, Protecting Your Home from Spiritual Darkness i The Future War of the Church. Mieszka na Florydzie wraz z mężem, Jackiem, oraz dwójką dzieci.

Liczba stron: 136

Format (wymiary): 20.4x13.3

ISBN: 9788364489198

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.