Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
78,70 zł
od 39,40 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
The concept of the archetype is crucial to Jung's radical interpretation of the human mind. Jung believed that every person partakes of a universal or collective unconscious that persists through generations. The origins of the concept can be traced to his very first publication in 1902 and it remained central to his thought throughout his life. As well as explaining the theoretical background behind the idea, in Four Archetypes Jung describes the four archetypes that he considers fundamental to the psychological make-up of every individual: mother, rebirth, spirit and trickster. Exploring their role in myth, fairytale and scripture, Jung engages the reader in discoveries that challenge and enlighten the ways we perceive ourselves and others.
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2019
Format (wymiary): 13.0x20.0cm
ISBN: 9780415304412