Finanse osobiste -  - książka

Finanse osobiste książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Praca jest unikalnym na polskim rynku wydawniczym źródłem wiedzy dotyczącym finansów osobistych. Autorzy opisują zagadnienia składające się na decyzje ekonomiczne podejmowane w ramach gospodarstw domowych.
Gospodarstwa domowe są podstawową jednostką systemu ekonomicznego. Podejmowane przez nie decyzje dotyczące oszczędzania i inwestowania, a także zaciągania zobowiązań czy wydawania pieniędzy mają wpływ na sytuację gospodarczą. Zrozumienie ekonomicznych i psychologicznych podstaw tych decyzji jest konieczne do gruntownego poznania mechanizmów życia gospodarczego.
Książka łączy teorię i praktykę wielu aspektów finansów osobistych, co sprawia, że jest dedykowana szerokiej grupie odbiorców. Finansiści dowiedzą się, jakie są psychologiczne podstawy decyzji podejmowanych przez gospodarstwa domowe, co pomoże im lepiej zrozumieć oczekiwania klienta. Wszyscy pozostali poznają praktyczne zagadnienia, związane z finansami osobistymi, takie jak:
· strategie zarządzania płynnością,
· planowanie budżetowe,
· strategie oszczędzania,
· dostępne produkty i bezpieczne strategie kredytowe,
· możliwości inwestowania przez indywidualnych inwestorów,
· kwestie ubezpieczeń, w tym instytucje i najważniejsze produkty ubezpieczeniowe,
· zagadnienia obciążeń fiskalnych,
· kwestie ochrony (instytucjonalnej i prawnej) konsumenta na rynku usług finansowych.

Autorzy publikacji to pracownicy naukowi związani z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu i Uniwersytetem Opolskim, a także współpracownicy/autorzy/redaktorzy serwisu bankier.pl.

Liczba stron: 378

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 16.8x23.8cm

ISBN: 9788301169749

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.