Feluś i Gucio się nie nudzą - Kozłowska Katarzyna - książka

Feluś i Gucio się nie nudzą książka papierowa

Katarzyna Kozłowska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

49,99 zł
od 25,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Feluś jest bardzo zajęty! Jak każdy przedszkolak zadaje mnóstwo pytań, lubi fantazjować, szukać, sprawdzać i eksperymentować. Sam potrafi wymyślać sobie wspaniałe zabawy i wcale nie potrzebuje nowych zabawek – wystarczą przyjaciele, patyk lub kamyk!
Feluś nigdy się nie nudzi, bo co dnia odkrywa otaczający go świat.

Katarzyna Kozłowska - pedagożka specjalna, nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, absolwentka edukacji artystycznej na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Autorka bestsellerowej serii "Feluś i Gucio", w której kładzie nacisk na rozwój emocjonalny dziecka, odwołując się do jego przeżyć i sposobu poznawania świata. W pracy najchętniej wykorzystuje: książki, teatr kamishibai, muzykę i instrumenty etniczne oraz elementy storytellingu i arteterapii. Chętnie rozmawia z młodymi czytelnikami, z uwagą wsłuchując się w ich głos. Uważa, że wszelkie formy wychowania czy edukacji powinny zawsze zaczynać się od zbudowania dobrej, serdecznej i pełnej humoru relacji.

Marianna Schoett - ilustratorka książek dla dzieci. Ukończyła Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Bydgoszczy, a następnie kontynuowała naukę na Wydziale Sztuk Pięknych UMK w Toruniu. Rysowanie ilustracji dla dzieci to jej hobby, któremu całkowicie poświęca czas wolny.

Liczba stron: 40

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 20.5x25.0cm

ISBN: 9788310138842

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.