Farmakoterapia otyłości. Kompendium - Bogdański Paweł,Ostrowska Lucyna - książka

Farmakoterapia otyłości. Kompendium książka papierowa

Bogdański Paweł, Ostrowska Lucyna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Zamów do 19.12.25, by mieć gwarancję dostawy przed świętami (dotyczy wysyłki na terenie Polski).


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Książka stanowi kompleksowe źródło wiedzy na temat farmakoterapii otyłości, łącząc teoretyczne podstawy z praktycznymi wskazówkami klinicznymi. Publikacja omawia mechanizmy fizjologiczne regulujące przyjmowanie pokarmów, rolę hormonów przewodu pokarmowego w utrzymaniu homeostazy energetycznej oraz zasady doboru i monitorowania leczenia farmakologicznego. Szczegółowo opisano leki zarejestrowane w terapii otyłości, w tym orlistat, liraglutyd, semaglutyd, tirzepatyd i inne wraz z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi ich stosowania, efektów terapeutycznych i monitorowania bezpieczeństwa leczenia. Omówiono również wpływ farmakoterapii na ryzyko chorób sercowo-naczyniowych, cukrzycy typu 2, zaburzeń lipidowych, ciśnienia tętniczego, a także na zdrowie psychiczne i jakość życia pacjentów. Publikacja zawiera także praktyczne wytyczne dotyczące prowadzenia medycznej interwencji żywieniowej oraz opisuje możliwe interakcje leków w trakcie farmakoterapii otyłości, w tym interakcje analogów GLP-1, bupropionu z naltreksonem, fenterminy z topiramatem oraz orlistatu. Książka jest przeznaczona dla wszystkich lekarzy zajmujących się leczeniem otyłości, dietetyków i farmaceutów. Stanowi wartościowe narzędzie do podejmowania decyzji klinicznych, dobierania terapii indywidualnie do pacjenta oraz monitorowania skuteczności i bezpieczeństwa leczenia.

Liczba stron: 116

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788301246310

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.