Far Cry 3 - poradnik do gry - Michał Rutkowski - ebook

Far Cry 3 - poradnik do gry ebook

Michał Rutkowski

5,0

Opis

W poradniku do gry Far Cry 3 znalazł się szczegółowy opis przejścia kompletu dostępnych w tytule misji. Opracowanie zawiera ponadto szereg map z dokładnym wyszczególnieniem ważnych elementów. Nie zabrakło znajdziek i wielu porad które ułatwią przetrwanie.

Far Cry 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Bronie specjalne
  • Ścieżka łowcy
  • PC (Sterowanie)
  • Drzewko talentów
  • Doktora nie ma; Trudny wybór (Misje główne)
  • Wyspa północna (północny zachód) (Przedmioty kultu (ukryte przedmioty))
  • Polowanie
  • Sobowtór (Misje główne)
  • Żniwa w dżungli (Misje główne)
  • Zakład o wszystko (Misje główne)

Informacja o grze

Trzecia część słynnej serii Far Cry, będąca strzelaniną z widokiem FPP, wyprodukowaną przez Ubisoft Studios. Gracze wcielają się w Jasona Brody’ego, który w wyniku nieszczęśliwego skoku ze spadochronem ląduje na wyspie, opanowanej przez psychopatycznych piratów.

Gra Far Cry 3, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 85

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Far Cry 3poradnik do gry

autor: "Michał Rutkowski"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1294

[email protected]

Spis treści

Far Cry 3 - poradnik do gry

Sterowanie

PC

Xbox 360

PS3

Misje główne

Uciekaj co sił

Wizyta w Amanaki

Żniwa w dżungli

Zabezpiecz posterunek

Grzyby w głębi

Zew Medusy

Zabawa w psucie

Włamanie do więzienia

Hotel Island Port

Ciągle praca; Znajdź Citrę

Paskudna strona miasta

Gniazdo szerszeni

Człowiek zwany Hoytem

Ratuj Olivera

Fragment przeszłości

W dokach

Skarby ziemi

Lin Cong, jak mniemam

Niefortunne spotkanie; Nóż jest dla Ciebie

Zasadzka

Ekipa Ratownicza

Nowy rytuał przejścia

Zapłata

Przychylność Citry; Lot na południe

Trzy ślepe myszy

Sobowtór

Do trzech razy

Rozbroić sytuację

Informator

Wszyscy; Maluj na czarno

Czarne złoto; As w rękawie

Zakład o wszystko

Doktora nie ma; Trudny wybór

Misje fabularne

Gdzież jesteś, Julio

Znaki przeszłości

Wieczna miłość

Połączenie z przeszłością

Oblicza śmierci; Uziemiony

Zrzut ładunku

Raz jeszcze z godnością

Światło na końcu dżungli

Wielki pies

Ojcowskie utrapienie

Brudna robota

Dostawa do domu

Do ostatka

Przedmioty kultu (ukryte przedmioty)

Wyspa północna (północny zachód)

Wyspa północna (północ)

Wyspa północna (północny wschód)

Wyspa północna (południowy zachód)

Wyspa północna (południe)

Wyspa północna (południowy wschód)

Wyspa północna (półwysep na południu)

Wyspa południowa (północny zachód)

Wyspa południowa (północny wschód)

Wyspa południowa (południowy zachód)

Wyspa południowa (południowy wschód)

Listy zaginionych (ukryte przedmioty)

Wyspa północna (zachód)

Wyspa północna (północny wschód)

Wyspa północna (południe)

Wyspa północna (południowy wschód)

Wyspa południowa (północny zachód)

Wyspa południowa (północny wschód, południowy zachód)

Polowanie

Ścieżka łowcy

Zbieranie roślin

Posterunki

Przejmowanie posterunków

Posterunki z kartami pamięci

Maszty radiowe

Próby Rakyat

Bronie specjalne

Drzewko talentów

Mini gry

Far Cry 3 - wymagania sprzętowe

Far Cry 3 - poradnik do gry

Poradnik do Far Cry 3 zawiera bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji z głównego wątku fabularnego a także zadań pobocznych. Dodatkowo znajdziesz tutaj mapy z oznaczonymi wszystkimi przedmiotami do zebrania oraz sposób ich zdobycia.

Poradnik zawiera:

Rozdział poświęcony polowaniom oraz misjom Ścieżka łowcy

;

Wskazówki ułatwiające zdobycie dużej liczby punktów w Próbach Rakyat

;

Listę posterunków, w których znajdują się karty pamięci

;

Lokalizację wszystkich przedmiotów

;

Miejsce znalezienia wszystkich listów

;

Szczegółowe rozwiązanie misji z głównego wątku fabularnego

;

Opis misji pobocznych

;

Listę broni specjalnych oraz wymagania potrzebne do ich odblokowania

Opis mini gier

;

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

Kolorem brązowy

oznaczono NPCów oraz zleceniodawców;

Kolorem niebieskim

oznaczono przeciwników;

Kolorem zielonym

oznaczono możliwe do zebrania rośliny;

Kolorem pomarańczowym

oznaczono zwierzęta;

Far Cry 3 - PORADNIK UKOŃCZONY

Prace nad poradnikiem zostały zakończone, jeżeli jednak masz jakieś uwagi lub własne propozycje rozbudowy poradnika wyślij je na adres [email protected].

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche) wydane po zakończeniu prac nad poradnikiem, mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika.

DZIENNIK ZMIAN

17 grudnia 2012 - załączono listę broni specjalnych wraz z wymaganiami potrzebnymi do ich odblokowania;

14 grudnia 2012 - ukończono rozdział Misje główne. Dodano rozdziały Ścieżka łowcy, Próby Rakyat, Mini gry oraz rozbudowano Maszty radiowe.

12 grudnia 2012 - uzupełniono rozdziały Misje fabularne, Listy zaginionych, Posterunki z kartami pamięci wyspy południowej.

10 grudnia 2012 - dodano misje z głównego wątku fabularnego do misji Zapłata włącznie. Uzupełniono brakujący Przedmiot kultu: Pająk 1 z wyspy północnej oraz resztę przedmiotów z wyspy południowej.

3 grudnia 2012 - załączono opis lokalizacji wszystkich Listów zaginionych na północnej wyspie oraz listę posterunków, na których znajdują się Karty pamięci.

29 listopada 2012 - dodano porady dotyczące podstaw rozgrywki: polowań, rozwoju postaci, przejmowania posterunków. Załączono również opis pierwszych trzynastu misji z głównego wątku fabularnego, dziesięciu misji pobocznych oraz lokalizację wszystkich przedmiotów kultu na północnej wyspie.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Sterowanie

PC

Poruszanie się

Sprint

Aparat fotograficzny

Atak wręcz/Eliminacja

Skok

Kucanie

Przeładowanie broni

Poprzednia broń

Leczenie

Interakcja

Wyposażony przedmiot A

Wyposażony przedmiot B

Rzut kamieniem

Wybór broni (przytrzymać)

Celowanie

Rzut granatem

Strzał

Mapa

Menu

Xbox 360

Poruszanie się

Sprint

Sterowanie kamerą

Atak wręcz/Eliminacja

Skok

Kucanie

Przeładowanie broni

Interakcja (przytrzymać)

Poprzednia broń

Leczenie (przytrzymać)

Wyposażony przedmiot B

Wyposażony przedmiot A

Rzut kamieniem

Aparat fotograficzny

Wybór broni (przytrzymać)

Celowanie

Rzut granatem

Strzał

Mapa

Menu

PS3

PlayStation 3

Poruszanie się

Sprint

Sterowanie kamerą

Atak wręcz/Eliminacja

Skok

Kucanie

Przeładowanie broni

Interakcja (przytrzymać)

Poprzednia broń

Leczenie (przytrzymać)

Wyposażony przedmiot A

Wyposażony przedmiot B

Rzut kamieniem

Aparat fotograficzny

Celowanie

Wybór broni (przytrzymać)

Strzał

Rzut granatem

Mapa

Menu

Misje główne

Uciekaj co sił

Po fabularnym wstępie wydostań się z klatki, podążaj za Grantem. Po napotkaniu pierwszych przeciwników siedzących w szałasie, kucnij i wymiń ich z lewej strony. Śledząc Granta, przejdziesz pod budynkiem, wymijając psy oraz kolejnych strażników. W środku budynku, zabierz rzeczy ze stołu.

Dotrzesz do miejsca, gdzie należy rzucić kamieniem w wyznaczone miejsce (obrazek), by odwrócić uwagę strażnika. Zaczekaj, aż Grant ruszy dalej i wejdź do środka szałasu. Po scence, przedzieraj się dalej w głąb obozu.

Wejdź za Grantem w uprawę, gdzie ponownie rzuć kamień w wyznaczone miejsce. Przejdź pod mostkiem, a następnie przez dziurę pod budynkiem.

Po przerywniku przytrzymaj skok, by spróbować zatamować krwawienie. Biegnij ścieżką w kierunku znacznika przed sobą. W miejscu pokazanym na obrazku, przeskocz na drugą stronę.

Biegnąc w kierunku kładki, w postaci przewróconego drzewa, uważaj na goniącego Cię niedźwiedzia. Jeżeli zatrzymasz się chociaż na chwilę, zginiesz. Po drugiej stronie kładki, wejdź po pnączach na górę.

Kucając przejdź przez niski tunel. Po drugiej stronie, zostaniesz zaatakowany przez wroga. Szybko naciskaj skok, by go zabić. Następnie spróbuj przedostać się na drugą stronę mostu.

Wizyta w Amanaki

Po przebudzeniu się otrzymasz nóż, a po chwili zwiedzania wioski, pieniądze na pierwszą broń. Wejdź do sklepu General Store, znajdującego się przed Tobą. W środku zakup pistolet 1911.

Wyposaż się w broń i rusz za Dennisem, by wyjść z wioski. Po drugiej stronie drogi znajdziesz ścieżkę prowadzącą na szczyt, na którym znajduje się Maszt Radiowy. Podążaj na samą górę. Przejście do masztu znajduje się po prawej stronie w postaci dziury w płocie.

Przed samymi schodami zabij węża. Po lewej stronie znajdują się dwie skrzynie, które możesz przeszukać. Po dotarciu na górę wieży, zniszcz szyfrator w środku skrzynki. Na prawo od skrzynki znajduje się lina zjazdowa, po której zjedź na dół, do Dennisa.

Żniwa w dżungli

Po otworzeniu mapy, przesuń kursor na symbol dzika na mapie i ustaw punkt orientacyjny w tym miejscu. Idąc w prawo drogą znajdziesz samochód, do którego wsiądź i jedź w oznaczone miejsce łowiska. Po dojechaniu na miejsce rozejrzyj po okolicy w poszukiwaniu dzików. Jeżeli nie będzie żadnego, oddal się od tego miejsca i wróć ponownie. Po zabiciu zwierząt, oskóruj je.

Oprócz dwóch skór z dzika, musisz również zebrać dwie zielone oraz po jednej niebieskiej i czerwonejroślinie. Na mini mapie powinno ich być wyświetlona spora ilość. Niebieskie rośliny znajdziesz w rzece nieopodal, na wschód.