Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry Far Cry 3 znalazł się szczegółowy opis przejścia kompletu dostępnych w tytule misji. Opracowanie zawiera ponadto szereg map z dokładnym wyszczególnieniem ważnych elementów. Nie zabrakło znajdziek i wielu porad które ułatwią przetrwanie.
Far Cry 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Trzecia część słynnej serii Far Cry, będąca strzelaniną z widokiem FPP, wyprodukowaną przez Ubisoft Studios. Gracze wcielają się w Jasona Brody’ego, który w wyniku nieszczęśliwego skoku ze spadochronem ląduje na wyspie, opanowanej przez psychopatycznych piratów.
Gra Far Cry 3, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 85
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1294
PC
Xbox 360
PS3
Uciekaj co sił
Wizyta w Amanaki
Żniwa w dżungli
Zabezpiecz posterunek
Grzyby w głębi
Zew Medusy
Zabawa w psucie
Włamanie do więzienia
Hotel Island Port
Ciągle praca; Znajdź Citrę
Paskudna strona miasta
Gniazdo szerszeni
Człowiek zwany Hoytem
Ratuj Olivera
Fragment przeszłości
W dokach
Skarby ziemi
Lin Cong, jak mniemam
Niefortunne spotkanie; Nóż jest dla Ciebie
Zasadzka
Ekipa Ratownicza
Nowy rytuał przejścia
Zapłata
Przychylność Citry; Lot na południe
Trzy ślepe myszy
Sobowtór
Do trzech razy
Rozbroić sytuację
Informator
Wszyscy; Maluj na czarno
Czarne złoto; As w rękawie
Zakład o wszystko
Doktora nie ma; Trudny wybór
Gdzież jesteś, Julio
Znaki przeszłości
Wieczna miłość
Połączenie z przeszłością
Oblicza śmierci; Uziemiony
Zrzut ładunku
Raz jeszcze z godnością
Światło na końcu dżungli
Wielki pies
Ojcowskie utrapienie
Brudna robota
Dostawa do domu
Do ostatka
Wyspa północna (północny zachód)
Wyspa północna (północ)
Wyspa północna (północny wschód)
Wyspa północna (południowy zachód)
Wyspa północna (południe)
Wyspa północna (południowy wschód)
Wyspa północna (półwysep na południu)
Wyspa południowa (północny zachód)
Wyspa południowa (północny wschód)
Wyspa południowa (południowy zachód)
Wyspa południowa (południowy wschód)
Wyspa północna (zachód)
Wyspa północna (północny wschód)
Wyspa północna (południe)
Wyspa północna (południowy wschód)
Wyspa południowa (północny zachód)
Wyspa południowa (północny wschód, południowy zachód)
Przejmowanie posterunków
Posterunki z kartami pamięci
Poradnik do Far Cry 3 zawiera bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji z głównego wątku fabularnego a także zadań pobocznych. Dodatkowo znajdziesz tutaj mapy z oznaczonymi wszystkimi przedmiotami do zebrania oraz sposób ich zdobycia.
Poradnik zawiera:
Rozdział poświęcony polowaniom oraz misjom Ścieżka łowcy
;
Wskazówki ułatwiające zdobycie dużej liczby punktów w Próbach Rakyat
;
Listę posterunków, w których znajdują się karty pamięci
;
Lokalizację wszystkich przedmiotów
;
Miejsce znalezienia wszystkich listów
;
Szczegółowe rozwiązanie misji z głównego wątku fabularnego
;
Opis misji pobocznych
;
Listę broni specjalnych oraz wymagania potrzebne do ich odblokowania
Opis mini gier
;
W poradniku użyto następujących oznaczeń:
Kolorem brązowy
oznaczono NPCów oraz zleceniodawców;
Kolorem niebieskim
oznaczono przeciwników;
Kolorem zielonym
oznaczono możliwe do zebrania rośliny;
Kolorem pomarańczowym
oznaczono zwierzęta;
Far Cry 3 - PORADNIK UKOŃCZONY
Prace nad poradnikiem zostały zakończone, jeżeli jednak masz jakieś uwagi lub własne propozycje rozbudowy poradnika wyślij je na adres [email protected].
Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche) wydane po zakończeniu prac nad poradnikiem, mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika.
DZIENNIK ZMIAN
17 grudnia 2012 - załączono listę broni specjalnych wraz z wymaganiami potrzebnymi do ich odblokowania;
14 grudnia 2012 - ukończono rozdział Misje główne. Dodano rozdziały Ścieżka łowcy, Próby Rakyat, Mini gry oraz rozbudowano Maszty radiowe.
12 grudnia 2012 - uzupełniono rozdziały Misje fabularne, Listy zaginionych, Posterunki z kartami pamięci wyspy południowej.
10 grudnia 2012 - dodano misje z głównego wątku fabularnego do misji Zapłata włącznie. Uzupełniono brakujący Przedmiot kultu: Pająk 1 z wyspy północnej oraz resztę przedmiotów z wyspy południowej.
3 grudnia 2012 - załączono opis lokalizacji wszystkich Listów zaginionych na północnej wyspie oraz listę posterunków, na których znajdują się Karty pamięci.
29 listopada 2012 - dodano porady dotyczące podstaw rozgrywki: polowań, rozwoju postaci, przejmowania posterunków. Załączono również opis pierwszych trzynastu misji z głównego wątku fabularnego, dziesięciu misji pobocznych oraz lokalizację wszystkich przedmiotów kultu na północnej wyspie.
Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)
Poruszanie się
Sprint
Aparat fotograficzny
Atak wręcz/Eliminacja
Skok
Kucanie
Przeładowanie broni
Poprzednia broń
Leczenie
Interakcja
Wyposażony przedmiot A
Wyposażony przedmiot B
Rzut kamieniem
Wybór broni (przytrzymać)
Celowanie
Rzut granatem
Strzał
Mapa
Menu
Poruszanie się
Sprint
Sterowanie kamerą
Atak wręcz/Eliminacja
Skok
Kucanie
Przeładowanie broni
Interakcja (przytrzymać)
Poprzednia broń
Leczenie (przytrzymać)
Wyposażony przedmiot B
Wyposażony przedmiot A
Rzut kamieniem
Aparat fotograficzny
Wybór broni (przytrzymać)
Celowanie
Rzut granatem
Strzał
Mapa
Menu
Poruszanie się
Sprint
Sterowanie kamerą
Atak wręcz/Eliminacja
Skok
Kucanie
Przeładowanie broni
Interakcja (przytrzymać)
Poprzednia broń
Leczenie (przytrzymać)
Wyposażony przedmiot A
Wyposażony przedmiot B
Rzut kamieniem
Aparat fotograficzny
Celowanie
Wybór broni (przytrzymać)
Strzał
Rzut granatem
Mapa
Menu
Po fabularnym wstępie wydostań się z klatki, podążaj za Grantem. Po napotkaniu pierwszych przeciwników siedzących w szałasie, kucnij i wymiń ich z lewej strony. Śledząc Granta, przejdziesz pod budynkiem, wymijając psy oraz kolejnych strażników. W środku budynku, zabierz rzeczy ze stołu.
Dotrzesz do miejsca, gdzie należy rzucić kamieniem w wyznaczone miejsce (obrazek), by odwrócić uwagę strażnika. Zaczekaj, aż Grant ruszy dalej i wejdź do środka szałasu. Po scence, przedzieraj się dalej w głąb obozu.
Wejdź za Grantem w uprawę, gdzie ponownie rzuć kamień w wyznaczone miejsce. Przejdź pod mostkiem, a następnie przez dziurę pod budynkiem.
Po przerywniku przytrzymaj skok, by spróbować zatamować krwawienie. Biegnij ścieżką w kierunku znacznika przed sobą. W miejscu pokazanym na obrazku, przeskocz na drugą stronę.
Biegnąc w kierunku kładki, w postaci przewróconego drzewa, uważaj na goniącego Cię niedźwiedzia. Jeżeli zatrzymasz się chociaż na chwilę, zginiesz. Po drugiej stronie kładki, wejdź po pnączach na górę.
Kucając przejdź przez niski tunel. Po drugiej stronie, zostaniesz zaatakowany przez wroga. Szybko naciskaj skok, by go zabić. Następnie spróbuj przedostać się na drugą stronę mostu.
Po przebudzeniu się otrzymasz nóż, a po chwili zwiedzania wioski, pieniądze na pierwszą broń. Wejdź do sklepu General Store, znajdującego się przed Tobą. W środku zakup pistolet 1911.
Wyposaż się w broń i rusz za Dennisem, by wyjść z wioski. Po drugiej stronie drogi znajdziesz ścieżkę prowadzącą na szczyt, na którym znajduje się Maszt Radiowy. Podążaj na samą górę. Przejście do masztu znajduje się po prawej stronie w postaci dziury w płocie.
Przed samymi schodami zabij węża. Po lewej stronie znajdują się dwie skrzynie, które możesz przeszukać. Po dotarciu na górę wieży, zniszcz szyfrator w środku skrzynki. Na prawo od skrzynki znajduje się lina zjazdowa, po której zjedź na dół, do Dennisa.
Po otworzeniu mapy, przesuń kursor na symbol dzika na mapie i ustaw punkt orientacyjny w tym miejscu. Idąc w prawo drogą znajdziesz samochód, do którego wsiądź i jedź w oznaczone miejsce łowiska. Po dojechaniu na miejsce rozejrzyj po okolicy w poszukiwaniu dzików. Jeżeli nie będzie żadnego, oddal się od tego miejsca i wróć ponownie. Po zabiciu zwierząt, oskóruj je.
Oprócz dwóch skór z dzika, musisz również zebrać dwie zielone oraz po jednej niebieskiej i czerwonejroślinie. Na mini mapie powinno ich być wyświetlona spora ilość. Niebieskie rośliny znajdziesz w rzece nieopodal, na wschód.