7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do „Far Cry 2” zawiera podstawowe rady, opis dostępnego w grze sprzętu oraz sposób przejścia misji dla dwóch zwalczających się frakcji: UFLL i APR, a ponadto szczegółowe mapki pozwalające odnaleźć wszystkie sekrety.
Far Cry 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Far Cry 2 to kontynuacja bardzo udanej gry akcji z widokiem z pierwszej osoby. Akcja drugiej części nie rozgrywa się na tropikalnej wyspie, a na pustyniach i w lasach kontynentu afrykańskiego.
Gra Far Cry 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 41
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=810
Leboa-Sako - Mapa ogólna
Leboa-Sako - Sektory 1-3
Leboa-Sako - Sektory 4-6
Leboa-Sako - Sektory 7-9
Bowa-Seko - Mapa ogólna
Bowa-Seko - Sektory 1-3
Bowa-Seko - Sektory 4-6
Bowa-Seko - Sektory 7-9
UFLL Misja I - Komandosi
UFLL Misja II - Królewskie złoto
UFLL Misja III- Opryski
APR Misja I - Zabójstwo szefa policji
APR Misja II - Stacja kolejowa
APR Misja III - Na złomowisku
Finał
UFLL Misja I - Na chorobę ci takie lekarstwo
UFLL Misja II - Unabomber
UFLL Misja III - Baraszki na barce
APR Misja I - Chorzy doktorzy
APR Misja II - Radiostacja
Misja III - Rurociąg
Finał
Witam w poradniku Far Cry 2. Jego głównym zadaniem jest opis dostępnego w grze sprzętu oraz sposób przejścia misji dla dwóch zwalczających się frakcji: UFLL i APR. Ponadto w poradniku, oprócz wielu przydatnych w rozgrywce rad zawarto szczegółowe mapki pozwalające odnaleźć wszystkie ukryte walizki z diamentami, taśmy Szakala oraz złote karabiny AK-47. Wykonując opisane w poradniku zadania ukończysz grę uzyskując wynik 100%.
Przemek "G40st" Zamęcki
Jak najszybciej postaraj się zakupić kamuflaż. Jest to najdroższy przedmiot w całej grze (45 diamentów), jednakże jego wartość jest nie do przecenienia. Szczególnie przydatny on jest w wysokiej trawie, w której skryć się bezpiecznie możesz nawet zaledwie o kilka kroków od nieprzyjaciół. Ważne jednak jest, abyś się wtedy nie poruszał i nie wstawał, gdyż wtedy z pewnością zostaniesz dostrzeżony. Kamuflaż najbardziej przydatny jest w połączeniu z bronią wyposażoną w tłumik. Po jego zakupie jest on używany automatycznie.
Po niedługim okresie gry zobaczysz, że niezwykle przydatne staną się pojemniki do przechowywania uzbrojenia. Po włożeniu do nich danego rodzaju broni będzie on dostępny w każdej kryjówce.
Nasza postać już od samego początku gry jest chora na malarię. Choroba wpływa przede wszystkim na szybkość męczenia się postaci podczas biegu. Aby pozbyć się jej objawów, postać musi co jakiś czas łykać specjalne tabletki. Niestety, nie są one ogólnodostępne, a dostep do nich istnieje tylko poprzez wykonywanie misji dla frakcji Podziemia. Polegają one na wożeniu dokumentów we wskazane miejsca, skąd od uchodźców otrzymujemy niezbędne pigułki. Jeżeli przez dłuższy czas nie weźmiesz tabletki, postać zemdleje i obudzi się w mieście. Może się to zdarzyć nawet w środku wykonywanej misji, tak więc bardzo ważne jest, żeby mieć stały zapas lekarstwa.
W miarę jak broń się zużywa, coraz częściej będą się zdarzać jej zacięcia. Staraj się więc inwestować diamenty w ulepszanie jej niezawodności.
Wyuczona umiejętność naprawy silnika pozwala na znaczne sprawniejsze naprawienie go. Oczywiście dotyczy to tylko tych pojazdów, których umiejętność naprawy wykupiliśmy.
W dużych miastach można znaleźć kilka walizek z diamentami. W Leboa-Sako są one jednak umieszczone w chronionych, czerwonych strefach, tak więc ich zdobycie będzie wymagało bądź sporej cierpliwości i umiejętności skradania się, bądź też wzięcia sobie na głowę sił z całego miasta. Istniej jednak sposób na bezproblemowe zdobycie tych walizek bez narażania się na niepotrzebną walkę. Kiedy pod koniec pierwszego aktu otrzymasz od dziennikarza informacje o konieczności pomocy księdzu lub przyjaciołom w barze Mike'a, zanim to uczynisz przeszukaj Palę. Będzie ona całkowicie opustoszała.
Jeżeli chcesz mieć szybszy dostęp do potężniejszych broni, warto przyjmować zlecenia od właścicieli sklepów z uzbrojeniem i atakować wskazywane przez nich konwoje. Poniżej znajdują się tabelki opisujące który atak na konwój co odblokowuje.
Leboa-Sako
Konwój 1
Konwój 2
Konwój 3
Konwój 4
Star .45
AK-47
SPAS-12
Dragunov SVD
Pistolet sygnałowy
MAC-10
MP-5 z tłumikiem
RPG-7
Makarov z tłumikiem
PKM
LPO-50
Dart Rifle
Bowa-Seko
Konwój 1
Konwój 2
Konwój 3
Konwój 4
Wyrzutnia granatów M-79
AR-16
AS50
USAS-12
M-249 SAW
Moździerz Typ 63
MGL-140
Wyrzutnia rakiet Carl G
Akt III rozgrywany jest niemal całkowicie liniowo. Niemal, bowiem w zależności od okoliczności mogą zmieniać się osoby dające zlecenia na wykonywanie zadań. We wszystkich nich (poza samym zakończeniem Aktu III), odwiedzasz już co najmniej raz widziane lokacje, tak więc wiesz, jaką wykorzystać technikę walki.
Jest