Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry - Krzysztof "Hitman" Żołyński, Marcin "Levardos" Bojko - ebook

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry ebook

Marcin "Levardos" Bojko, Krzysztof "Hitman" Żołyński

0,0
7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autorzy niniejszego poradnika zawarli w nim szereg cennych wskazówek, które z pewnością pozwolą wam w pełni cieszyć się ze wszystkich możliwości jakie Fallout Tactics oddaje do rąk graczy.

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Tworzenie postaci
  • Klawiszologia
  • Bunkry
  • Mapy: Quincy
  • Porady - ciąg dalszy
  • Mapy: Bramin Wood
  • Mapy: Preoria
  • Mapy: Krypta Zero
  • Mapy: Bunkier Alfa
  • Mapy: Góra Cheyenne

Informacja o grze

Jako członek Brotherhood of Steel musisz wykonać szereg skomplikowanych misji aby odnaleźć technologie sprzed wojny jądrowej, które umożliwią pokonanie wrogów i odbudowanie zniszczonego świata.

Gra Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2001 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Fallout Tactics:Brotherhood of Steelporadnik do gry

autorzy: Krzysztof "Hitman" Żołyński, Marcin "Levardos" Bojko

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=63

[email protected]

Spis treści

Porady ogólne

Porady - ciąg dalszy

Bunkry

Tworzenie postaci

Klawiszologia

Mapy: Bramin Wood

Mapy: Bunkier Alfa

Mapy: Freeport

Mapy: Rock Falls

Mapy: Bunkier Beta

Mapy: Macomb

Mapy: Preoria

Mapy: Quincy

Mapy: Mardin

Mapy: Springfield

Mapy: Bunkier Gamma

Mapy: St. Louis

Mapy: Jefferson

Mapy: Kansas City

Mapy: Osceolla

Mapy: Bunkier Delta

Mapy: Junction City

Mapy: Great Bend

Mapy: Coldwater

Mapy: Newton

Mapy: Bunkier Epsilon

Mapy: Canyon City

Mapy: Buena Vista

Mapy: Scott City

Mapy: Góra Cheyenne

Mapy: Krypta Zero

Porady ogólne

Porady ogólne

Bardzo często korzystajcie z możliwości zapisu stanu gry. Zwłaszcza, kiedy zapragniecie podjąć jakiś ryzykowny krok i nie jesteście do końca przekonani, czy to dobre posunięcie i czy na pewno zakończy się sukcesem. Akcja gry bardzo często toczy się w zawrotnym tempie, a na dodatek niezmiernie ciężko przewidzieć, co może czekać za rogiem i w jakim kierunku potoczą się sprawy. Dobrym przykładem może być hazard. Taka możliwość spotka Was często w bunkrach. Powiem, że opłaca się zaryzykować, bo można wygrać, przy niewielkich nakładach finansowych, ciekawe przedmioty lub bronie. Jednak bardzo łatwo stracić cały zapas gotówki. Trzeba, więc stosować zapis gry w korzystnych sytuacjach i odczyt, kiedy pójdzie nie po naszej myśli.

Myślę, że warto pamiętać, że w Fallout Tactics możliwy jest wybór pomiędzy dwoma trybami rozgrywki. Są to: gra w czasie rzeczywistym i gra w systemie turowym. Wybór rodzaju zależy tylko od gracza, od jego umiejętności i upodobań. Przełączanie pomiędzy trybami jest możliwe w trakcie całej gry, więc nie trzeba deklarować się już od początku i później cierpieć z powodu ewentualnego złego wyboru.

Myślę, że naprawdę nie ma potrzeby tłumaczyć jak odbywa się walka w czasie rzeczywistym, ale za to mam kilka uwag na temat trybu turowego.

Możliwe jest planowanie i zapisywanie swoich ruchów w czasie, gdy inny gracz ma swoją turę. Swoje ruchy planujesz w Menu Akcji, zostaną wykonane, gdy przyjdzie kolej danej postaci. Nie ma problemu, aby podglądać akcję nawet podczas nie swojej tury, bo specjalne menu na bieżąco wyświetla dane na temat aktualnego stanu graczy/postaci, oraz kto i kiedy jest następny, a jeśli grasz zespołowo możesz włączyć wspólny widok dla obu drużyn.

W trybie turowym bardzo istotne stają się punkty akcji. Podczas walki turowej punkty akcji są odnawiane na początku nowej tury. W trybie rzeczywistym są one ciągle odnawiane. Postać, która wykorzystała już wszystkie punkty akcji, nie może nic robić. Różne działania pochłaniają pewne liczby punktów. Koszt większości działań zawiera się między 1 a 4 punktami akcji. W trybie gry w czasie rzeczywistym punkty są regenerowane na bieżąco, a postaciom, które mają ich dużo, odnawiają się szybciej.

W