Express.js Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js - Mardan Azat - książka

Express.js Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js książka papierowa

Mardan Azat

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Frameworku Express.js używa wiele znanych firm, takich jak MySpace i Storify, które dostrzegły ogromne korzyści płynące z wykorzystywania tej technologii, a także doceniły jej stabilność i bezpieczeństwo. Przed Express.js i Node.js otwiera się świetlana przyszłość. Oznacza to, że jako ekspert w zakresie Node.js, biegle posługujący się Express.js, staniesz się poszukiwanym specjalistą!

Ta książka jest kompleksowym podręcznikiem, który przedstawi Ci sposób działania Express.js w praktyce i przeprowadzi Cię przez poszczególne etapy budowy aplikacji. Autor jasno i precyzyjnie wyjaśnia wszystkie koncepcje, których zrozumienie jest niezbędne do programowania w Express.js. Znajdziesz tu omówienie zagadnień związanych m.in. z oprogramowaniem pośredniczącym, tworzeniem szkieletu aplikacji, generowaniem szablonów, przetwarzaniem danych żądania i cookies, zarządzaniem uwierzytelnianiem i sesjami, obsługą błędów i przygotowaniem aplikacji do wdrożenia w środowisku produkcyjnym. Na pewno docenisz też liczne przykłady kodu źródłowego.

Jeśli — jako inżynier oprogramowania lub programista sieciowy — poszukujesz sposobu, aby bez wertowania setek stron dokumentacji programować z wykorzystaniem frameworku Express.js, a przy tym poszerzyć swoje kompetencje, ta książka jest właśnie dla Ciebie.

Liczba stron: 344

Rok wydania: 2016

Tłumacz: Górczyński Robert

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788328316645

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.