Excel 2016 PL Formuły - Michael Alexander, Richard Kusleika - książka

Excel 2016 PL Formuły książka papierowa

Michael Alexander, Richard Kusleika

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Moc Excela, tego najpopularniejszego i potężnego arkusza kalkulacyjnego, tkwi w formułach. Formuły i funkcje umożliwiają tworzenie raportów, skomplikowanych kalkulatorów, inteligentnych modeli, pozwalają też na prowadzenie złożonych analiz statystycznych. Profesjonalni analitycy danych, niezależnie od tego, czy zajmują się notowaniami giełdowymi, badaniami naukowymi, czy statystyką, właśnie Excela traktują jako najważniejsze narzędzie pracy. Nabycie biegłości w posługiwaniu się tym programem wymaga jednak czasu, gdyż posiada on kilkaset funkcji.
Niniejsza książka jest zaktualizowanym wydaniem doskonałego przewodnika po formułach Excela. Jest przeznaczona dla użytkowników, którzy mają podstawowe umiejętności i chcą zacząć korzystać z prawdziwej mocy tego programu: z formuł i funkcji. Opisano tu sposoby stosowania wszystkich wbudowanych funkcji arkusza, a także pokazano, jak można napisać i uruchamiać własne. Dodatkowo przedstawiono techniki i sztuczki wymyślone przez najwytrawniejszych wyjadaczy. Dzięki temu możliwości Excela stają się praktycznie nieograniczone!

Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:
podstawy stosowania formuł w Excelu
funkcje arkuszy w formułach, w tym bazy danych, listy, konwersje danych
korzystanie z formuł finansowych
sprawdzanie poprawności danych i techniki znajdowania błędów w formułach
techniki zaawansowane, w tym megaformuły
wprowadzenie do języka VBA i tworzenie własnych funkcji dla Excela

Poznaj formuły — serce Excela!

Liczba stron: 896

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788328328563

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.