Etherlords II: Second Age - poradnik do gry - Michał "Humanghost" Natkowski - ebook

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry ebook

Michał "Humanghost" Natkowski

0,0

Opis

Poradnik do gry Etherlords II, łączącej elementy strategii turowej z grami karcianymi w świecie fantasy. Znajdziecie w nim opis przejścia wszystkich misji w pięciu kampaniach, a także opisy umiejętności, specjalizacji czy artefaktów.

Etherlords II: Second Age - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 1 (Kampania Witalów)
  • Misja 3 (Kampania Witalów)
  • Talia Witalów (Przykładowe talie)
  • Talia Chaotów (Przykładowe talie)
  • Misja 4 (Kampania Witalów)
  • Umiejętności
  • Tryb Multiplayer
  • Misja 1 (Kampania Syntetów)
  • Misja 2 (Kampania Witalów)
  • Misja 4 (Kampania Diamandy)

Informacja o grze

Druga część turowej strategii RPG w klimatach fantasy, autorstwa studia Nival. Wcielamy się w przywódcę jednej z czterech nacji i walczymy o dominację nad fantastyczną krainą. W tej odsłonie otrzymamy jeszcze więcej magicznych postaci, zaklęć i przedmiotów, spotkamy więcej potworów, wykonamy nowe zadania. Do tego walki przyjdzie nam toczyć w usprawnionej, trójwymiarowej grafice, a do gry dołączony zostaje nowy edytor poziomów.

Gra Etherlords II: Second Age, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 52

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Etherlords II:Second Ageporadnik do gry

autor: Michał "Humanghost" Natkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=427

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Kampania Witalów

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Kampania Syntetów

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Kampania Chaotów

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4.

Kampania Kinetów

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Kampania Diamandy

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Tryb Multiplayer

Umiejętności

Specjalizacje

Chaoci

Witalowie

Kineci

Synteci

Artefakty

Przykładowe talie

Talia Chaotów

Talia Kinetów

Talia Syntetów

Talia Witalów

Zakończenie

Wprowadzenie

Etherlords II została wydana już jakiś czas temu, lecz pomimo swego wieku cieszy się niesłabnącą popularnością wśród graczy internetowych. Jeśli lubicie strategie turowe oraz gry karciane takie jak Magic the Gathering, ta gra przykuje Was do monitora na często długie godziny. Wiele trybów gry pozwoli cieszyć się zabawą przez wiele tygodni.

Ale zacznijmy od pewnego wprowadzenia.

Świat gryEtherlords przesycony jest tajemniczą materią - eterem. Miłośnicy MtG zapewne skojarzą tę materię z maną. Wyróżniono pięć odmian eteru: czerwony, niebieski, zielony, czarny i biały. Jak dowiemy się z instrukcji gry najpotężniejszy jest biały eter, z którego czerpie siłę cały wszechświat. Poszczególne kolory eteru są wykorzystywane przez cztery różne rasy zamieszkujące świat Etherlords. Chaoci wykorzystują czerwony eter. Posiadają oni najpotężniejsze zaklęcia ofensywne, które potrafią zadać przeciwnikowi poważne obrażenia. Kineci władają niebieskim eterem. Jest to rasa, którą cechuje wielki spryt. Stąd ich zaklęcia opierają się na wykorzystywaniu nie tylko słabości przeciwnika, lecz również jego siły, aby zwrócić ją przeciwko niemu. Witalowie czerpią siłę z zielonego eteru. Są oni bardzo związani z siłami przyrody, z której czerpią energię. Bardzo trudno ich pokonać ze względu na potężne czary leczące i zdolności regeneracji. Synteci dysponują eterem koloru czarnego. Siłą tej rasy są potężne istoty atakujące w mgnieniu oka oraz czary zsyłające na przeciwników choroby. Świat eteru pozostaje w równowadze między tymi rasami. Lecz teraz świat ten zostaje wystawiony na próbę. Pojawiła się nowa siła zdolna zburzyć porządek. Jak się zapewne domyślacie nam przyjdzie ten porządek przywrócić.

W trybie single przyjdzie nam rozegrać pięć kampanii. Na początku jesteśmy postawieni przed wyborem. Możemy zacząć grać albo w kampanię Witalów albo w kampanię Chaotów. Kolejności rozgrywania kampanii jest następująca: Witalowie - Synteci - Diamanda lub Chaoci - Kineci - Diamanda. W obu przypadkach ostatnia kampania jest zawsze taka sama, więc nie chcąc zbyt wcześnie zdradzać zakończenia opiszę ją jako ostatnią. Na początek polecam spróbować swoich sił w tej pierwszej. Jest ona początkowo łatwiejsza i dzięki temu pierwsze Twe kroki w Świecie Eteru będą łatwiejsze. Niniejszy poradnik składa się z dwóch części: pierwsza dotyczy rozgrywki singleplayer a druga multiplayer. W tekście zwroty umieszczone w cudzysłowach oznaczają nazwy zaklęć a te pisane z dużej litery to nazwy istot, przedmiotów i ważniejszych miejsc, specjalizacji i umiejętności oraz artefaktów. Przeprowadzę Cię kolejno przez wszystkie misje, nieraz podając gotowe ułożenia talii konkretnych taktyki na konkretne walki.

Zapraszam do lektury!

Kampania Witalów

Misja 1

Dowodzisz Eileen, młodą bohaterką Witalów. Musisz udać się do Twierdzy Czarnociernia na północy i sprawdzić co stało się z jej obrońcami.

Na początku spotkasz Nadana, który radzi porozmawiać z Tienanem, komendantem okolicznej twierdzy. Tienen myśli, że przybywasz aby leczyć i usługiwać żołnierzom. Szybko wyprowadzasz go jednak z błędu. Jesteś świadkiem ataku Syntetów, który jednak zostaje odparty. Należy wesprzeć Kilana Dzielnego i wraz z nim odeprzeć Syntetów z tych ziem.

Użyj teleportuj przy murze. Idź na północ. Spotkasz pierwszego przeciwnika - Plujący chwast. Zdobędziesz zaklęcie "Transfer eteru" i "Rozkład" oraz pierwsze punkty doświadczenia. Zbieraj po drodze surowce - przydadzą się później w sklepach. Oprócz stworzeń typowo leśnych spotkasz też bestie Syntetów. Trafisz na Magiczny ogród strzeżony przez Żarłocznego chwasta. Nie powinno być z nim kłopotów. Chwasty raczej nie atakują - to stworzenia defensywne. Otrzymasz w nagrodę "Transfer eteru", "Mroczny las" o "Magicznego szerszenia". Zajęty Magiczny ogród będzie Ci dawał 5 roślin dziennie. Po drugiej stronie ścieżki możesz walczyć z Młodym drzewiakiem. Uwaga na jego regenerację - użyj zdobytego wcześniej szerszenia. Dzięki jego umiejętności latania wygrasz walkę. Dostaniesz "Plony eteru" oraz "Rozkład". Kiedy awansujesz możesz wybrać jedną z trzech dostępnych umiejętności. Wybierz, co chcesz. Teraz czas na pojedynek z Mechanicznym czerwiem. Dodaj do talii Szerszenia, "Rozkład" i "Plującego chwastu". Otrzymasz "Mroczny las" i "Plony eteru". Za Czerwiem jest kapliczka, która nauczy Cię nowej specjalizacji - wykorzystaj to.

Na południowym-wschodzie spotkasz Rulane. Zbierz dla niej trochę surowców a ofiaruje Ci zaklęcia "Młody drzewiak" x2, "Drzewiak" x2 i "Błogosławieństwo". Zamień istoty talii na nowe.

Dalszą drogę zagrodzi "Mały skoczek". Po walce dostaniesz "Plony eteru" i "Magicznego szerszenia". Przeszukaj pobliskie szczątki a znajdziesz kilka przydatnych zaklęć. Bramę na północ zagradza "Ściana iluzji". Wykorzystaj Szerszenie i zaklęcia "Ostre pazury". Dostaniesz w nagrodę zaklęcia "Potęga ofiary" i "Transfer eteru".

Drogi na zachód strzeże Kilan. Przeszukaj szczątki pod wieżą. Czeka Cię teraz ciężka walka z wojownikiem Syntetów. Pamiętaj, że masz przewagę w postaci istot latających i regenerujących się. Po walce zbierz surowce i użyj pobliskiego teleportuj. Przeniesie Cię do bazy. Od komendanta dostaniesz sporo nowych istot. Czas wyruszyć na południe po nowe przygody!

Misja 2

Teraz Twoim zadaniem będzie obronić Źródło życia, nim zniszczą go wrogowie.

Na początku w Laboratorium czeladnika po lewej możesz nabyć proste zaklęcia. Kup min. "Mniejsze uzdrowienie" i sprzedaj te zaklęcia, których nie używasz. Zakup jak najwięcej różnych zaklęć abyś miał później wybór. Na moście spotkasz Morune. Skieruj się ścieżką po lewej stronie. Pokonaj po drodze Małego skoczka. Teraz często będziesz spotykać przeróżne istoty na swej drodze. Możesz z nimi walczyć i prócz doświadczenia zyskiwać zaklęcia. Przyda się to.

Dalej Olbrzymi chwast będzie pilnował artefaktu "Zwój kurzu". Warto go zdobyć. Wykorzystaj w tym celu Szerszenie. Chwasty SA dobrymi blokerami, ale nie latają. Przyda Ci się później też specjalizacja "Mistrz artefaktów".

Teraz