Opis

Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metody Data Mining znajdują zastosowanie w prowadzeniu kampanii reklamowych, utrzymywaniu i zdobywaniu klientów, analizach i ocenach kredytobiorców bankowych i ocenach ryzyka kredytowego, promocji produktów i usług, prognozowaniu i planowaniu sprzedaży, przewidywaniu sukcesów kampanii reklamowych i sprzedaży produktów, badaniach rynku. Adresując tę publikację do studentów kierunków ekonomicznych, a także do analityków-praktyków autorzy ilustrują możliwości programu i metod przykładami analiz zbiorów danych z różnych dziedzin i źródeł.

Liczba stron: 268

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788323510086

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy