English for Dietetics - Gorbacz-Gancarz Barbara, Ostrowska Lucyna, Stefańska Ewa - książka

English for Dietetics książka papierowa

Gorbacz-Gancarz Barbara, Ostrowska Lucyna, Stefańska Ewa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

139,00 zł
od 69,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: PZWL
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

English for Dietetics to pierwszy podręcznik do nauki specjalistycznego języka angielskiego na poziomie B1/B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego przeznaczony dla studentów dietetyki. Powstał dzięki współpracy nauczycieli akademickich zajmujących się nauczaniem języka angielskiego z ekspertami z zakresu dietetyki.
Publikacja pomoże poznać język angielski z dziedziny dietetyki oraz ułatwi komunikowanie się z obcokrajowcami – zarówno ze specjalistami, jak i pacjentami.
Zawiera słownictwo i struktury gramatyczne, które pozwolą: przeprowadzić wywiad żywieniowy i ogólnomedyczny, dokonać oceny żywienia i odżywienia pacjenta, omawiać diety i wyrażać poglądy na tematy zawodowe związane z leczeniem dietetycznym.
Poszczególne rozdziały wprowadzają podstawowe pojęcia z zakresu:
* budowy ludzkiego ciała, układów i ich funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem układu pokarmowego,
* procesów trawienia,
* chemii i biochemii medycznej.
Ponadto w książce znalazły się narzędzia językowe potrzebne m.in. do analizowania i budowania piramid żywieniowych, układania diet oraz ich weryfikacji, tzw. patient-centred approach.
Nagrania audio zamieszczone na portalu medycyna.pzwl.pl pomogą opanować prawidłową wymowę.

Podręcznik może być wykorzystywany w pracy z nauczycielem, jak i do samodzielnego uczenia się.

Liczba stron: 324

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788320051339

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.