Endless Space - poradnik do gry - Konrad "Ferrou" Kruk - ebook

Endless Space - poradnik do gry ebook

Konrad "Ferrou" Kruk

4,5

Opis

Poradnik do gry Endless Space zawiera opis wszystkich najistotniejszych aspektów rozgrywki i szczegółowo objaśnia działanie poszczególnych jej elementów. Opracowanie to stanowi dokładne zestawienia wszystkich istotnych wartości, cech oraz parametrów.

Endless Space - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Flota
  • United Empire (Rasy)
  • Technologie i statki (Kolonizacja)
  • Zajmowanie systemu (Kolonizacja)
  • Przed bitwą (Walka)
  • Układy słoneczne (Galaktyka)
  • Cravers (Rasy)
  • Sophons (Rasy)
  • Akademia - bohaterowie
  • Bitwa (Walka)

Informacja o grze

Osadzona w realiach science-fiction strategia 4X, w której zarządzamy olbrzymim galaktycznym imperium. Kolonizujemy planety, rozwijamy gospodarkę, opracowujemy nowe technologie i prowadzimy wojny. Zarówno rozwój gwiezdnej cywilizacji, jak i bitwy kosmiczne rozgrywane są w systemie turowym.

Gra Endless Space, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 56

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
4,5 (2 oceny)
1
1
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Endless Spaceporadnik do gry

autor: Konrad "Ferrou" Kruk

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1264

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Endless Space

Rasy

United Empire

Sophons

Hissho

Amoeba

Cravers

Horatio

Sowers

Pilgrims

Galaktyka

Układy słoneczne

Zestawienie typów gwiazd

Zarządzanie układami

Drzewko Technologiczne

Układ planetarny

Okno podstawowe

FIDS

Technologie

Żywność

Uprzemysłowienie

Nauka

Fundusze

Zadowolenie

FIDS

Populacja

Okno Planety

Opcje Eksploatacji

Anomalie

Transformacja

Księżyce

Kolonizacja

Technologie i statki

Zajmowanie systemu

Kolonizacja kolejnej planety układu

Surowce

Surowce strategiczne

Surowce luksusowe

Handel

Akademia - bohaterowie

Dyplomacja

Flota

Walka

Przed bitwą

Bitwa

Karty walki

Działania floty oraz systemów planetarnych na galaktykę

Wpływ

Poruszanie się po galaktyce

Działania floty

Poradnik do gry - Endless Space

Poradnik do gry Endless Space zawiera opis wszystkich najistotniejszych elementów rozgrywki i szczegółowo objaśnia działanie poszczególnych jej elementów. W poradniku znajdziesz:

Zestawienie i opis cech wszystkich ras

biorących udział

w

zmaganiach.

Przedstawienie wszystkich typów układów słonecznych

, w

tym ich charakterystykę w kontekście możliwości występowania w nich różnych ciał niebieskich.

Opis ekranu zarządzania systemami planetarnymi

wraz

charakterystyką najważniejszych jego fragmentów, ze szczególnym uwzględnieniem elementu aprobaty społecznej oraz przychodem punktów nauki i funduszy.

Przedstawienie drzewka technologicznego

, jego

struktury, podziału na cztery główne kierunki badań, w tym charakterystykę technologii w kontekście kolejności ich opracowania.

Bardzo szczegółowy opis ekranu układu planetarnego

oraz

jego elementów składowych.

Wyjaśnienie działania i charakterystykę najważniejszych filarów rozgrywki

:

żywności, uprzemysłowienia, nauki, funduszy, zadowolenia i ich wpływ na rozwój imperium.

Bardzo szczegółowy opis ekranu planety

, opcji

jej eksploracji i związanych z tym technologii.

Zestawienie wszystkich typów ciał niebieskich

w

kontekście możliwości ich adaptacji oraz podstawowych statystyk z zakresu żywności, uprzemysłowienia, nauki, funduszy oraz aprobaty społecznej.

Zestawienie i szczegółową charakterystykę technologii

z

zakresu generowania punktów żywności, uprzemysłowienia, nauki, funduszy, zadowolenia i zwiększenia populacji planet.

Opis i wyjaśnienie problemu planetarnych anomalii

, z

uwzględnieniem technologii zapobiegających temu problemowi.

Opis wątku eksploracji księżyców

poszczególnych

planet

i ewentualnych następstw tego działania.

Opis i wyjaśnienie działania transformacji planet

oraz

niezbędnych ku temu technologii.

Szczegółowy opis procedury kolonizacji planet

wraz

przedstawieniem jednostek kolonizacyjnych każdej z ras.

Opis wszystkich rodzajów surowców

wraz

z podziałem na strategiczne i luksusowe oraz szczegółowy opis ich pozyskania.

Opis handlu surowcami, działanie szlaków handlowych

oraz

szczegółowe zestawienie wszystkich technologii usprawniających wymianę handlową.

Szczegółowy opis działania okna Akademii, werbowania bohaterów,

zestawienie

ich klas, zdolności oraz wpływ na zarządzanie systemami planetarnymi oraz dowodzenie flotami.

Opis funkcjonowania okna dyplomacji

, zestawienie

opcji dyplomatycznych, przyczyn ich działania oraz technologii umożliwiających podejmowanie akcji dyplomatycznych.

Opis działania okna zarządzania flotą

, w

tym tworzenie nowych jednostek, charakterystykę i klasyfikację poszczególnych rodzajów modułów.

Szczegółowy opis prowadzenia bitew

z

uwzględnieniem wykorzystania odpowiednich modułów oraz kart akcji.

Opis opcji związanych w oddziaływaniem systemów

planetarnych

na galaktykę.

Zestawienie i opis możliwości podróżowania pomiędzy systemami

wraz

z uwzględnieniem odpowiednich ku temu technologii.

Opis możliwości działania floty w galaktyce

w

kontekście interakcji z obcymi systemami planetarnymi.

W tekście można znaleźć również tabelki wraz z opisem, charakterystyką, zdolnościami, parametrami, statystykami czy wreszcie cechami poszczególnych ras, bohaterów, planet oraz opracowywanych technologii. Każdy z wymienionych elementów został wzbogacony solidną dawką zdjęć.

Konrad "Ferrou" Kruk (www.gry-online.pl)

Rasy

United Empire

Pochodzenie: planeta Terran

Odblokowana

na starcie technologia

N-WAY FUSION PLANTS

Podnoszone

podatki dają bonusy do uprzemysłowienia

10

punktów doświadczenia dla każdego wybudowanego statku

Każdy

system

planetarny przynosi dodatkowe 10% Pyłu (waluta)

Dodatkowa

jednostka Pyłu (waluta) na każdą jednostkę populacji w zajętych systemach planetarnych

Dodatkowe

40% wytrzymałości dla każdego wybudowanego statku

Dodatkowe

25 punktów wytrzymałości na każdą jednostkę populacji zajętego systemu planetarnego

Zwiększone

o

50% koszty zdolności bohaterów

Sophons

Pochodzenie: planeta Terran

Odblokowane

na starcie technologie:

ISOLATION SHIELDS

,

PEV-SCALE ACCELEATORS

,

NEURAL ROBOTIC

Zwiększenie

do

50% wysokości podatków przyniesie podniesienie o 50% punktów nauki dla imperium

50% zmniejszony

koszt zakupu modułów dla floty

Dodatkowe

30% punktów nauki dla każdego zajętego systemu planetarnego

Zwiększone

o

2 punkty ruchu dla statków

Zwiększone

o

1 punkt pole wykrywania dla statków

Obniżony

o

25% system obronny zajętego systemu planetarnego

Obniżone

o

8 punktów zdolności obronne jednostki populacji zajętego systemu planetarnego

Hissho

Pochodzenie: planeta Jungle

Odblokowana

na starcie technologia

ISOTOPE FABRICATION

Dodatkowe

5% siły ognia dla wszystkich flot po każdej wygranej bitwie (do 15 tur)

Dodatkowe

20% jednostki FIDS dla wszystkich posiadanych systemów planetarnych po każdej udanej inwazji (do 15 tur)

Dodatkowa

jednostka Pyłu dla posiadanych planet

Dodatkowe

2 jednostki nauki dla posiadanych planet

Zwiększona

o

50% siła floty podczas inwazji (przez 20 tur)

Zwiększona

o

50% obronność systemu podczas obcej inwazji (przez 20 tur)

Zwiększona

o

15% celność uzbrojenia floty

Dodatkowe

36% do maksymalnych obrażeń floty

Dodatkowe

36% do minimalnych obrażeń floty

Zmniejszone

o 50% koszty zakupu modułów dla floty

Bohater

zostanie ranny podczas każdorazowego wycofania się z bitwy

Dodatkowe