Eliza nie zgadza się na rozwód / Testament - Zygmunt Zeydler-Zborowski - książka

Eliza nie zgadza się na rozwód / Testament książka papierowa

Zygmunt Zeydler-Zborowski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Małżeństwo Elizy i Karola istnieje tylko na papierze. Karol spotyka się z inną kobietą, a Eliza nie jest nawet zazdrosna. Kobieta nie zamierza jednak zgodzić się na rozwód. Między małżonkami dochodzi do kłótni, podczas której Karol grozi żonie śmiercią, a ona informuje go, że ma dowody, dzięki którym może wsadzić męża do więzienia.
W tym samym czasie inna para, Grażyna i Waldemar, ma poważny problem. Waldemar wydał na wyścigach firmowe pieniądze. Jeśli ich nie odda, trafi do więzienia. Prosi dziewczynę, by „pożyczyła” dolary od swojego majętnego ojca, oczywiście bez jego wiedzy. Grażyna odmawia, a tego samego wieczora jej ojciec zostaje zamordowany.

W kancelarii mecenasa Natorskiego zjawia się Eugeniusz Bonder. Polak, który w Ameryce dorobił się milionów, chce natychmiast spisać testament. Wróżka przepowiedziała mu rychłą śmierć, a on chce zadośćuczynić swojej pierwszej żonie, o której mówi, że bardzo ją skrzywdził. Następnego dnia Bonder zostaje znaleziony martwy. Sprawa trafia w ręce Downara. Wkrótce pojawia się nieślubny syn zmarłego, który twierdzi, że jego ojciec nienawidził pierwszej żony i na pewno nic by jej nie zapisał. Sprawa dodatkowo się komplikuje, gdy jeden z grafologów sprawdzających testament stwierdza, że nie był on pisany ręką Bondera

Liczba stron: 216

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 13.1x19.3

ISBN: 9788375655223

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.