Elektrodynamika ośrodków ciągłych - Landau Lew D., Lifszyc Jewgienij M. - książka

Elektrodynamika ośrodków ciągłych książka papierowa

Landau Lew D., Lifszyc Jewgienij M.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

139,00 zł
od 69,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Legendarny podręcznik – nowa edycja!

Seria FIZYKA TEORETYCZNA, autorstwa L.D. Landaua i J.M. Lifszyca, to klasyczne podręczniki znane i cenione przez fizyków na całym świecie. Książki te zyskały ogromną popularność przede wszystkim dzięki zwięzłej, bardzo klarownej i logicznej prezentacji materiału, tak bardzo charakterystycznej dla Landaua i Lifszyca.
Podręcznik zawiera systematyczny wykład elektrodynamiki ośrodków ciągłych, czyli teorii pól elektromagnetycznych w ośrodkach materialnych oraz teorii makroskopowych elektrycznych i magnetycznych właściwości materii.

Zakres przedstawionych treści jest niezwykle szeroki i obejmuje:
statyczne pola elektryczne w przewodnikach i dielektrykach,
stany stacjonarnych przepływów ładunku elektrycznego,
magnetostatykę, opis faz ferromagnetycznych i antyferromagnetycznych,
nadprzewodnictwo,
magnetohydrodynamikę,
obszerną analizę propagacji fal elektromagnetycznych w materii łącznie z procesami ich rozpraszania w ośrodkach o najróżniejszych własnościach,
zagadnienia optyki nieliniowej oraz dyfrakcji promieni rentgenowskich,
teorię zjawisk towarzyszących propagacji szybkich cząstek przenikających ośrodki materialne.

Na uwagę zasługują zadania związane bezpośrednio z głównym nurtem wykładu. Są one podane wraz z rozwiązaniami i komentarzami, co z pewnością ułatwi studentom zrozumienie materiału.

Liczba stron: 570

Tłumacz: Florek Małgorzata Ewa, Podsiadły Robert

Format (wymiary): 16.8x24.0cm

ISBN: 9788301168490

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.