Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Autor ukazał, że edukacja integracyjna nie jest czynnikiem dynamizującym rozwój dziecka niepełnosprawnego, nie sprzyja bowiem redukcji narastającego w nim lęku ani osiągnięciu korzystnej pozycji w strukturze klasy, zwiększa natomiast koszty emocjonalne. Efekty edukacji integracyjnej inaczej oceniają nauczyciele prowadzący i wspomagający, a inaczej rodzice. Każda z tych grup wiąże odmienne oczekiwania z tą formą kształcenia. Edukacja integracyjna rzeczywiście „woła o pomoc” profesjonalistów. Praca znajdzie zapewne wielu czytelników. Jest skierowana do specjalistów zajmujących się rehabilitacją i kształceniem osób niepełnosprawnych, pedagogów specjalnych, a także licznej grupy studentów psychologii i pedagogiki oraz rodziców niepełnosprawnych dzieci. Stanowi znaczącą pozycję książkową na temat psychologicznych i pedagogicznych aspektów kształcenia integracyjnego.
Liczba stron: 258
Rok wydania: 2019
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788373064126