Efekt pozytywności - Tomasulo Dan - książka

Efekt pozytywności książka papierowa

Tomasulo Dan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jeśli zmagasz się z lękiem i stresem, to wiesz, że one bywają bezlitosne. Potrafią zatruć myślenie, osłabić nas i zablokować, nie pozwalając iść naprzód. Być może tkwisz w błędnym kole natrętnych negatywnych myśli, niepokoju i zachowań unikowych, przez co nie możesz żyć pełnią życia. Im bardziej skupiasz się na tym, co cię martwi i smuci, tym trudniej jest ci dostrzec jakiś pozytyw. W rezultacie zamartwianie się i lęk przejmują nad tobą władzę. Ta książka pomoże ci się od nich uwolnić. Jak zmienić myślenie, by wieść radośniejsze życie, wypełnione nadzieją i optymizmem? Jak poradzić sobie ze stresem i lękiem oraz osiągnąć trwały spokój ducha? Ten poradnik, oparty na skutecznych technikach poznawczo-behawioralnych i zasadach psychologii pozytywnej, zainspiruje cię do wprowadzenia konstruktywnych zmian w życiu. Autor udowadnia, że pielęgnowanie przyjemnych emocji i wykorzystywanie swoich mocnych stron i zasobów, stanowi najskuteczniejsze narzędzie redukowania stresu, zamartwiania się i lęku. Żeby samopoczucie zaczęło trwale się poprawiać, potrzebne są cztery różne umiejętności emocjonalne, zbiorczo nazywane kapitałem psychologicznym. Z tej książki dowiesz się, jak je wypracować. Dzięki temu poradnikowi: · wzmocnisz pewność siebie; · zmniejszysz lęk i przestaniesz się zamartwiać; · wypracujesz optymistyczne nastawienie; · przezwyciężysz ograniczające cię przekonania; · obudzisz potencjał, który w tobie drzemie; · zwiększysz swój dobrostan.

Liczba stron: 170

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Pikiel Sylwia

Format (wymiary): 15.5x23.5cm

ISBN: 9788382582062

Wydanie: 170

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.