Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Książka jest nowoczesnym studium teoretycznym dynamiki belkowych mostów kolejowych, poddanych działaniu pociągów poruszających się z dużymi prędkościami (160-350 km/h).
Autor opracował własną metodykę modelowania i symulacji przestrzennych drgań nieustalonych i quasi-ustalonych układu most-tor-pociąg ruchomy. W złożonym modelu układu po raz pierwszy uwzględnił wężykowanie i uderzenia boczne zestawów kołowych ruchomych pojazdów szynowych.
Książka jest szczególnie polecana pracownikom naukowym zainteresowanym problematyka dynamiki mostów kolejowych oraz inżynierom zajmującym się budowaniem mostów na liniach szybkiego ruchu pociągów. Będzie tez przydatna dla studentów specjalności mostowej wydziałów budowlanych uczelni technicznych.
Liczba stron: 200
Rok wydania: 2009
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 8320431174
Wydanie: 1