Duże mosty wieloprzęsłowe -  - książka

Duże mosty wieloprzęsłowe książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Tytuł ten podsumowuje seminarium Naukowo-Techniczne, które odbyło się we Wrocławiu w dniach 29-30 listopada 2016 roku, organizowane przez Katedrę Mostów i Kolei Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej.
Wstęp:
W ostatnich 20 latach wybudowano w Polsce kilkadziesiąt dużych wieloprzęsłowych obiektów mostowych. Stosowano różne technologie budowy i rozmaite rozwiązania konstrukcyjne. To w Polsce powstały największe w Europie mosty typu extradosed. Świadczy to o wielkim skoku technologicznym, jakiego dokonaliśmy w ostatnich latach. Warto więc dokonania w obszarze dużych mostów wieloprzęsłowych przedyskutować.
Tak, więc Seminarium w zamierzeniu Organizatorów powinno stanowić formę wymiany poglądów dotyczących zagadnień technicznych, organizacyjnych i prawnych związanych z budową dużych mostów, ze szczególnym uwzględnieniem doświadczeń ostatniego okresu.

W książce zawarto 42 prace związane z omawianym zagadnieniem.

Wrocławskie Dni Mostowe:
1.Mosty podwieszone i wiszące
2.Technologiczne aspekty w projektowaniu i budowie mostów betonowych
3.Kładki dla pieszych - architektura, projektowanie, realizacja, badania
4.Mosty Stalowe. Projektowanie, technologie budowy, badania, utrzymanie
5.Obiekty mostowe na autostradach i drogach ekspresowych
6.Prefabrykacja w budownictwie
7.Aktualne realizacje mostowe
8.Trwałość obiektów mostowych
9.Obiekty mostowe w infrastrukturze miejskiej
10.Współczesne technologie budowy mostów
11.Mosty łukowe - dzieła kultury. Projektowanie, budowa, utrzymanie
12.Duże mosty wieloprzęsłowe

Liczba stron: 544

Format (wymiary): 17.1x24.1

ISBN: 9788371252662

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.