Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry - Antoni "HAT" Józefowicz - ebook
PROMOCJA

Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry ebook

Antoni "HAT" Józefowicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry akcji „Dusk-12 - Strefa Śmierci” zawiera ilustrowaną drogę przez wszystkie etapy gry wraz ze spisem przeciwników.

Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Laboratorium
  • Szpital (część I)
  • Stacja telewizyjna cz.1
  • Kamaz (część I)
  • Fabryka
  • Fabryka
  • Stacja telewizyjna cz.2
  • Stacja nadawcza
  • Kamaz (część II)
  • Lodowiec cz.2

Informacja o grze

Klasyczny przedstawiciel gatunku FPS. Akcja została osadzona w przyszłości i jest wyjątkowo dynamiczna. Oprócz wciągającego trybu single player gra oferuje też dobrze zaprojektowany system zabawy wieloosobowej.

Gra Dusk-12, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 25

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Dusk-12:Strefa Śmierciporadnik do gry

autor: Antoni "HAT" Józefowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=811

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Lodowiec cz.1

Lodowiec cz.2

Fabryka

Szpital (część I)

Szpital (część II)

Szpital (część III)

Więzienie cz.1

Więzienie cz.2

Więzienie cz.3

Kamaz (część I)

Kamaz (część II)

Kamaz (część III)

Podziemny kompleks

Stacja kolejowa cz.1

Stacja kolejowa cz.2

Więzienie

Laboratorium

Fabryka

Lodowiec

Stacja telewizyjna cz.1

Stacja telewizyjna cz.2

Stacja telewizyjna cz.3

Stacja nadawcza

Wprowadzenie

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry akcji Dusk 12 - Strefa Śmierci. Znajdziesz tu ilustrowaną drogę przez wszystkie etapy gry wraz ze spisem przeciwników. W grze tej wcielasz się w obdarzonego ponadludzkimi mocami Zgonina oraz komandosa sił specjalnych Jegorowa. Akcja osadzona jest w niedalekiej przyszłości, zaś teatrem działań objęte kwarantanną miasto Czernożersk.

Antoni "HAT" Józefowicz

Przeciwnicy

Drapieżniki - niskie, szuropodobne stworzenia. Atakują za pomocą przednich łap. Poruszają się zwykle parami.

Małpy - agresywne małpy. Atakują wszystkimi kończynami.

Miejscowi - rdzenni mieszkańcy Czernożerska, których tajemniczy wirus zmienił w agresywnych morderców. Większość używa broni palnej, niektórzy posiadają broń ręczną - siekiery, noże, itp.

Technicy - zombi wyjątkowo odporne na ból. W praktyce niemożliwe jest ich zabicie. Nawet strzał w głowę ogłuszy tylko na krótką chwilę.

Mutanci - żołnierze, których poddano eksperymentom genetycznym. Bardzo odporni na ból - Zgonin musi każdego znokautować kilka razy, aby ten padł. Powala ich natychmiast uderzenie kinetyczne. Dysponują bronią maszynową.

Komandosi - członkowie sił specjalnych. Dysponują bronią palną.

Moce Zgonina

Noktowizja - pozwala widzieć w ciemnościach (symbol oka)

Spowolnienie czasu - wszystko wokół zdaje się stać nieruchomo, a Zgonin porusza się tylko nieco wolniej. Idealne wykorzystanie, aby podbiec do przeciwnika i uderzyć go pięścią (symbol zegara).

Przyśpieszenie - dzięki tej zdolności Zgonin przemieszcza się z olbrzymią szybkością, co pozwala również na dość dalekie skoki (symbol stopy).

Uderzenie kinetyczne - zdolność pozwala na uśmiercenie wszystkich przeciwników w zasięgu działania (symbol pięsci).

Lodowiec cz.1

Lodowiec

W intrze widzimy, jak Zgonin wstaje z sarkofagu, a oddział sił specjalnych zmierza, aby go pojmać. Gdy dostaniesz możliwość kontroli Zgonina, przejdź do pomieszczenia obok. Nastąpi scenka animowana. Po niej wyjdź schodami i przez dwie pary drzwi automatycznych wejdziesz do korytarza, po drodze wypłaszając drapieżnika, który zniknie w dziurze za szafami.

Z korytarza wyjdź drzwiami po prawej - aktywuje się tryb noktowizji. Idź przed siebie, potem schodami na kolejne półpiętro - tu zaatakują Cię komandosi, a zarazem aktywuje się tryb spowolnienia czasu.

Najskuteczniejszą metodą eliminacji przeciwników jest uderzenie w twarz. Po wyeliminowaniu tej grupki podejdź do drzwi - scenka animowana - w dalszej części pomieszczenia pojawiają się kolejni żołnierze.

Skryj