Dungeon Siege - poradnik do gry - Borys "Shuck" Zajączkowski - ebook
PROMOCJA

Dungeon Siege - poradnik do gry ebook

Borys "Shuck" Zajączkowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Dungeon Siege to gra akcji/cRPG umieszczona w realiach świata fantasy. Podobnie jak w innych tego typu opowieściach o walce dobra ze złem, staniemy w niej do walki przeciwko armii ciemności pustoszącej spokojne krainy.

Dungeon Siege - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 4. Zestaw porad taktycznych i nie tylko
  • 3. Lista postaci gotowych przyłączyć się do drużyny oraz zestawienie punktów handlowych
  • 5. Farmy – początek gry
  • 2. Spis możliwych do otrzymania i wykonania misji
  • 8. Wesrin Cross
  • 7. Okolice Stonebridge
  • 6. Krypta Świętej Krwi
  • 11. Lodowe Pieczary
  • 12. Jeriah’s Trading Post
  • 13. Fedwyrr’s Way

Informacja o grze

Interesująca gra RPG w stylu hack’n’slash osadzona w realiach fantasy i stworzona przez Gas Powered Games. Nasz bohatera wyrusza podróż po fantastycznym świecie przy okazji wykonując liczne zadania, rozwijając swoje umiejętności i pozyskując sprzymierzeńców. Świetna oprawa audiowideo, dopracowane mechanizmy rozgrywki, a także rozwinięty tryb dla wielu graczy czynią ten tytuł obowiązkowym dla każdego fana gier akcji RPG.

Gra Dungeon Siege, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 31

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Dungeon Siegeporadnik do gry

autor: Borys "Shuck" Zajączkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=122

[email protected]

Spis treści

1. Założenia początkowe

2. Spis możliwych do otrzymania i wykonania misji

3. Lista postaci gotowych przyłączyć się do drużyny oraz zestawienie punktów handlowych

4. Zestaw porad taktycznych i nie tylko

5. Farmy - początek gry

6. Krypta Świętej Krwi

7. Okolice Stonebridge

8. Wesrin Cross

9. Kopalnia Glitterdelve

10. Okolice Glacern

11. Lodowe Pieczary

12. Jeriah's Trading Post

13. Fedwyrr's Way

14. Ciemny Las

15. Bagno

16. Gobliny

17. Bonepicker's Post

18. Okolice Fortu Kroth

19. The Cliffs of Fire

20. Zamek Ehb

1. Założenia początkowe

1. Założenia początkowe

Nie mogę się powstrzymać, by tego nie napisać: jeśli do jakiejkolwiek gry potrzebny jest poradnik to na pewno nie do tej. Dzieje się tak dlatego, gdyż "Dungeon Siege" skonstruowany został tak, by jakkolwiek gracz w niego nie grał, zawsze sobie wcześniej lub później poradził. Diabeł jednak śpi w tym szczególe, że może to być wcześniej i stąd niniejszy poradnik, poza zestawem kilku dobrych porad, ma charakter kompendium - zawiera parę użytecznych zestawień, a przede wszystkim kompletny zestaw map z opisem. Tym samym odpowiada przede wszystkim na pytania: jak wykonać taką czy inną misję, gdzie kogoś znaleźć lub gdzie się znajduje wejście do czegoś tam.

Podawanie miejsca występowania takich czy innych przedmiotów nie ma wielkiego sensu, gdyż jest ono losowe (acz losowanie odbywa się na długo przed dotarciem w dane miejsce gracza). Generalna zasada jest taka, iż każdy groźniejszy potwór posiada dużo przydatnych rzeczy. Podobnie każda większa skrzynia. Same potwory wymieniam głównie wówczas, gdy są groźne i występują po raz pierwszy, lecz również staram się opisać z jakimi wrogimi stworzeniami gracz będzie się musiał uporać w kolejnych lokacjach. Podana przeze mnie wytrzymałość przeciwników jest właściwa dla jednoosobowej drużyny. Dla drużyn większych należy ją pomnożyć odpowiednio przez: 1.4 dla dwójki, 2.3 dla trójki, 2.9 dla czwórki, 6 dla piątki, 8.9 dla szóstki, 12 dla siódemki, 14.3 dla ósemki.

2. Spis możliwych do otrzymania i wykonania misji

2. Spis możliwych do otrzymania i wykonania misji.

Rozdział pierwszy.

1. Znaleźć Gyorna w Stonebridge. Polecenie to daje umierający Norick zaraz na początku gry.

2. Oczyścić piwnicę Edgaara. Dom Edgaara znajduje się przy wyjściu z terenów rolniczych.

Rozdział drugi.

3. Przekazać raport Gyorna. Przebywający za bramą Stonebridge Gyorn prosi o przekazanie wieści nazdorcy Glacern.

4. Siostrzana wiadomość. Ella Riverstarn czekająca w gospodzie w Stonebridge prosi o przekazanie wiadomości swojej siostrze Adzie z Glacern.

5. Topór Ordusa. Ordus Jarell ze Stonebrodge prosi o odzyskanie jego topora znajdującego się w północnej wieży.

6. Oczyścić przejście do Glitterdelve. Stojący przy północnej bramie Stonebridge strażnik prosi o odblokowanie przejścia do Glitterdelve.

7. Uratować Torga. Gloern z Glitterdelve prosi o odnalezienie jego brata Torga, który jest uwięziony w kopalni.

8. Przekazać raport Torga. Torg prosi o przekazanie wieści od niego nadzorcy Glacern.

Rozdział trzeci.

9. Odnaleźć Merika. Ibsen Yamas przebywający w gospodzie w Glacern poleca odnaleźć Merika.

10. Wzmocnić Fort Kroth. Również Yamas poleca wspomóc legionistów broniących fortu.

11. Bezdomny kowal. Terminujący u kowala w Glacern Orlov prosi o oczyszczenie jego domu z wilków.

12. Odnaleźć książki. Ardun, uczeń Onoca, nie pamięta, komu pożyczył dwa tomy książki.

Rozdział czwarty.

13. Laska Merika. Merik poleca odzyskać jego Warding Staff.

14. Pokonać herszta bandytów. Razvan z obozu podróżników prosi o uwolnienie ich od groźby napadu.

15. Oczyścić świątynię. Umierający na