Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Atlas Świata - Karol "Karolus" Wilczek - ebook

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Atlas Świata ebook

Karol "Karolus" Wilczek

0,0
7,90 zł

Opis

Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do Dragon Age: Początek - Przebudzenie. Został on podzielony na kilka rozdziałów, omawiających inne zagadnienia.

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Atlas Świata - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Anders (Towarzysze)
  • Justynian (Towarzysze)
  • Mhairi (Towarzysze)
  • Specjalizacje (1) (Rozwój postaci)
  • Tworzenie nowej lub import starej (Rozwój postaci)
  • Sigrun (Towarzysze)
  • Talenty i czary (1) (Rozwój postaci)
  • Oghren (Towarzysze)
  • Nathaniel (Towarzysze)
  • Specjalizacje (2) (Rozwój postaci)

Informacja o grze

Pierwszy dodatek do rewelacyjnej gry RPG osadzonej w realiach fantasy - Dragon Age. Fabuła rozpoczyna się po kilku miesiącach od zakończenia głównej części gry. Naszym zadaniem jest odbudowanie zakonu Szarych Strażników. Aby tego dokonać musimy wyruszyć drużyną do krainy Amaranthine. Nowe zaklęcia, postacie, sprzymierzeńcy, zadania, stwory i lokacje sprawią, że znów damy się wciągnąć do magicznego świata Dragon Age na długi czas.

Gra Dragon Age: Origins - Awakening, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 48

Oceny
0,0
0
0
0
0
0



Dragon Age: PoczątekPrzebudzenie - Atlas Świataporadnik do gry

autor: Karol "Karolus" Wilczek

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8054-901-2

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=988

[email protected]

Spis treści

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - atlas świata - poradnik do gry

Atlas świata - Wprowadzenie

Kombinacje czarów

Losowe lokacje - Wyprażony kanion

Rozwój postaci

Tworzenie nowej lub import starej | Rozwój postaci

Specjalizacje (1) | Rozwój postaci

Specjalizacje (2) | Rozwój postaci

Talenty i czary (1) | Rozwój postaci

Talenty i czary (2) | Rozwój postaci

Towarzysze

Anders | Towarzysze

Justynian | Towarzysze

Mhairi | Towarzysze

Nathaniel | Towarzysze

Oghren | Towarzysze

Sigrun | Towarzysze

Velanna | Towarzysze

Lista prezentów | Towarzysze

Kupcy

Lista | Kupcy

Ambasador Cera | Kupcy

Armaas, Barman | Kupcy

Herren | Kupcy

Glassric Zbrojmistrz | Kupcy

Sklepikarz Octham | Kupcy

Mistrz Henley | Kupcy

Yuriah | Kupcy

Mapy

M1 Twierdza Czuwania | Mapy

M1.1 Twierdza Czuwania - Wnętrze | Mapy

M2 Twierdza Czuwania (po obronie) | Mapy

M2.1 Twierdza Czuwania - Sala tronowa | Mapy

M2.2 Twierdza Czuwania - Loch | Mapy

M2.3 Twierdza Czuwania - Podziemia | Mapy

M2.3 Twierdza Czuwania - Głębokie Ścieżki | Mapy

M3 Sękate Wzgórza | Mapy

M4 Kal'Hirol | Mapy

M4.1 Kal'Hirol - Główna sala | Mapy

M4.2 Kal'Hirol - Dzielnica kupców | Mapy

M4.3 Kal'Hirol - Niższe poziomy | Mapy

M5 Nieprzebyty Las | Mapy

M6 Kopalnia srebrytu | Mapy

M7 Czarne Mokradła | Mapy

M8 Nieśmiertelne Czarne Mokradła | Mapy

M8.1 Mroczna krypta | Mapy

M9 Czarne Mokradła (powrót) | Mapy

M10 Amarant | Mapy

M10.1 Kryjówka przemytników | Mapy

M10.2 Pod Koroną i Lwem | Mapy

M10.3 Świątynia Naszej Pani Odkupicielki | Mapy

M10.4 Opuszczony magazyn | Mapy

M10.5 Melina Huberta | Mapy

M11 Pustkowia Smoczych Kości | Mapy

M12 Smoczy Kres | Mapy

M13 Posiadłość Turnoble | Mapy

Dragon Age: Początek - Przebudzenie - atlas świata - poradnik do gry

Atlas świata - Wprowadzenie

Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów).

Niniejszy atlas świata jest uzupełnieniem poradnika do Dragon Age: Początek - Przebudzenie. Został on podzielony na kilka rozdziałów:

Rozwój postaci - zalety i wady wybrania nowej lub skorzystania ze starej postaci; dokładny opis nowych specjalizacji, talentów oraz czarów.

Kombinacje czarów - przydatne zarówno dla grających w dodatek jak i podstawową wersję informacje o tym jak można połączyć kilka czarów, aby wywołały one bardziej spektakularny efekt.

Towarzysze - dane wszystkich członków drużyny; informacje o tym jakie prezenty są dla nich odpowiednie oraz o miejscach, które wywołują rozmowę z nimi; lista wszystkich prezentów.

Kupcy - lista wszystkich dostępnych handlarzy; szczegółowe przedstawienie oferty handlowej każdego kupca, do którego zaliczają się najciekawsze przedmioty, receptury, obrysy oraz plany.

Losowe lokacje - opis losowych spotkań oraz dokładne przedstawienie najciekawszego z nich.

Mapy - mapy poszczególnych lokacji, na których zaznaczone są ciekawe miejsca, skarby, cenne przedmioty takie jak np. receptury lub obrysy run, rośliny oraz wrogowie. Opisane są również ciekawostki takie jak rozwiązania zagadek, czy też sposoby na lepsze poznanie świata. Przy każdej lokacji można także znaleźć informacje o najcenniejszych przedmiotach i typie napotkanych przeciwników.

Legenda

Czerwony kolor - oznacza postacie, stworzenia np. Architekt.

Niebieski kolor - oznacza lokacje, pomieszczenia np. Twierdza Czuwania.

Zielony kolor - oznacza przedmioty, ekwipunek np. Pancerz Wartownika.

Pomarańczowy kolor - oznacza pieniądze np. 10 $ to 10 suwerenów.

Wartość przedmiotów - czasami obok przedmiotu podana jest cena w nawiasach np. Buty Pustki (8,50 $).Ta cena to wartość podana w opisie przedmiotu (w tym przypadku jest to 8 suwerenów i 50 srebrników). Na tej podstawie możesz się zorientować ile dany sprzęt jest wart.

Odniesienia do mapy - obok przedmiotów, postaci, miejsc zamieszczone są czasem odnośniki do mapy np. notatka (M4.1, 9).Oznacza to, że notatka znajduje się na mapie M4.1 i jest na niej oznaczona cyfrą 9.

Boss

Trudna walka

Standardowa walka

Kupiec

Postacie

Miejsca

Przedmioty

Skarby do znalezienia np. w skrzyniach, kufrach, przy zwłokach.

Rośliny

Karol "Karolus" Wilczek ( www.gry-online.pl)

Kombinacje czarów

1. Płonący olej

Kombinacja czarów: Olej + dowolne zaklęcie związane z ogniem

Efekt: Zapalenie się oleju. Ogień pali się przez pewien czas.

2. Wygaszacz płomieni

Kombinacja czarów: Olej + dowolne zaklęcie związane z ogniem + Zamieć

Efekt: Wygaszenie płomieni powstałych po połączeniu oleju z ogniem.

3. Śmierć przez entropię

Kombinacja czarów: Klątwa Śmierci + Chmura Śmierci

Efekt: Zadaje dodatkowe obrażenia duchowe.

4. Eksplodująca błyskawica

Kombinacja czarów: Glif Paraliżu + Glif Odpierania

Efekt: Wybuch paraliżujący pobliskie istoty.

5. Burza stulecia

Kombinacja czarów: Potęga zaklęć + Zamieć + Burza

Efekt: Kumulacja dwóch burz powodująca nawałnicę, która zadaje obrażenia od elektryczności.

6. Zapłon

Kombinacja czarów: Pole Siłowe + Miażdżące Więzienie

Efekt: Wybuch zadający obrażenia pobliskim istotom (oprócz osoby, na którą została rzucona ta kombinacja).

7. Chmury Pary

Kombinacja czarów: Klątwa Podatności + Wyssanie Życia lub Wyssanie Many

Efekt: Podwojenie skuteczności zaklęć Wyssanie Życia lub Wyssanie Many.

8. Zaawansowane Ożywienie

Kombinacja czarów: Potęga Zaklęć + Ożywienie Zmarłych

Efekt: Ożywiony szkielet jest mocniejszy.

9. Koszmar

Kombinacja czarów: Sen + Groza

Efekt: Zadanie ogromnych obrażeń duchowych lub w przypadku słabych istot natychmiastowy zgon.

10. Roztrzaskanie

Kombinacja czarów: Stożek Zimna lub Zamiana w Kamień + Kamienna Pięść lub Miażdżące Więzienie

Efekt: Zamrożona lub sparaliżowana istota zostaje roztrzaskana.