Dragon Age: Inkwizycja - opis przejścia - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas, Patrick "Yxu" Homa - ebook

Dragon Age: Inkwizycja - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas, Patrick "Yxu" Homa

5,0

Opis

Opis przejścia do gry Dragon Age: Inkwizycja ma do zaoferowania bardzo szczegółowe omówienia wszystkich zadań dostępnych w produkcji studia BioWare. W pierwszej części tego poradnika zamieszczone zostały dokładne opisy głównych questów, czyli misji wykonywanych w ramach przechodzenia głównego wątku fabularnego gry. Drugi duży rozdział zawiera opisy przejścia zadań związanych z drużyną, zarówno tych polegających na pozyskaniu nowych towarzyszy, jak i misji zlecanych bezpośrednio przez sojuszników. Kolejny obszerny rozdział to poboczne zadania, których w grze jest mnóstwo. Zadania te podzielone zostały według lokacji, w których są one rozgrywane. Bardzo istotną cechą niniejszego poradnika jest to, że opisy przejścia zadań uwzględniają zawsze wybory, przed którymi możemy zostać postawieni, oraz konsekwencje podjętych decyzji (te, których efekty są natychmiastowe, jak i bardziej odłożone w czasie). Oprócz opisów dostępnych zadań w poradniku znalazły się także wysokiej jakości mapy wszystkich lokacji odwiedzanych w trakcie gry. Na mapach zaznaczone zostały przede wszystkim miejsca rozpoczynania poszczególnych questów, aczkolwiek w określonych przypadkach informują również one o innych obszarach odwiedzanych podczas zaliczania zadań. Dragon Age: Inkwizycja to kolejna odsłona popularnej serii gier role-playing, w której ponownie przenosimy się do barwnego świata o nazwie Thedas. Musimy stanąć na czele Inkwizycji i poprowadzić ją do zwycięstwa przeciwko siłom zła pojawiającym się w związku z rozdarciem granicy pomiędzy światem żywych i Pustką.

UWAGA - Poradnik ten jest jednym z trzech, które przygotowaliśmy do gry Dragon Age: Inkwizycja . Jeżeli szukasz podstawowych informacji na temat wszystkich najważniejszych elementów rozgrywki (rozwój postaci, walka, eksploracja świata itp.) to zapoznaj się z naszym przewodnikiem. Jeśli z kolei jesteś zainteresowany informacjami o świecie gry i mapami dostępnych lokacji to przejdź do atlasu świata.

Zawartość poradnika z opisem przejścia gry Dragon Age: Inkwizycja:

  • Omówienia wszystkich głównych zadań gry, uwzględniające możliwe wybory oraz konsekwencje podjętych decyzji
  • Omówienia wszystkich zadań związanych z towarzyszami
  • Omówienia wszystkich pobocznych zadań dostępnych w grze
  • Wysokiej jakości mapy wszystkich lokacji świata gry z zaznaczonymi miejscami rozpoczynania zadań i ważnymi obszarami odwiedzanymi w trakcie ich przechodzenia

Poradnik - opis przejścia do gry Dragon Age: Inquisition stanowi dokładną, bogato ilustrowaną solucję wszystkich zadań i aktywności dostępnych w tym tytule. Poradnik przedstawia również możliwe wybory i ich konsekwencje oraz mapy powiązane z zadaniami.

Dragon Age: Inkwizycja - opis przejścia zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • M3 Zaziemie (Hinterlands) (Mapy związane z zadaniami)
  • M16 Syczące Pustkowia (Mapy związane z zadaniami)
  • Oczy i serca przebiegłe (Wicked Eyes and Wicked Hearts) (Główne zadania (Ścieżka Inkwizytora))
  • M18 Święte Równiny (Mapy związane z zadaniami)
  • Grobowiec Fairela (The Tomb of Fairel) (Poboczne zadania - Syczące Pustkowia (The Hissing Wastes))
  • M5 Wybrzeże Sztormów (Mapy związane z zadaniami)
  • Oto jest otchłań (Here Lies the Abyss) (Główne zadania (Ścieżka Inkwizytora))
  • M15 Emprise du Lion (Mapy związane z zadaniami)
  • Pozostałe drobne zadania (Poboczne zadania - Podniebna Twierdza (Skyhold))
  • M19 Zachodnie Podejście (Mapy związane z zadaniami)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 444

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (4 oceny)
4
0
0
0
0

Popularność




Dragon Age: Inkwizycjaopis przejściaporadnik do gry

autorzy: Jacek "Stranger" Hałas, Patrick "Yxu" Homa

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-167-3

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1402

[email protected]

Spis treści

Dragon Age: Inkwizycja - opis przejścia

Dragon Age- Inkwizycja - opis przejścia

Oznaczenia w poradniku

Mapy związane z zadaniami

M1 Góry Lodowego Grzbietu (Frostback Mountains) | Mapy związane z zadaniami

M2 Azyl (Haven) | Mapy związane z zadaniami

M3 Zaziemie (Hinterlands) | Mapy związane z zadaniami

M4 Val Royeaux | Mapy związane z zadaniami

M5 Wybrzeże Sztormów | Mapy związane z zadaniami

M6 Valammar | Mapy związane z zadaniami

M7 Redcliffe | Mapy związane z zadaniami

M8 Zakazana Oaza | Mapy związane z zadaniami

M9 Jałowe Mokradła | Mapy związane z zadaniami

M10 Zamek Redcliffe | Mapy związane z zadaniami

M11 Reduta Therinfal | Mapy związane z zadaniami

M12 Podniebna Twierdza | Mapy związane z zadaniami

M13 Crestwood | Mapy związane z zadaniami

M14 Zalane Jaskinie | Mapy związane z zadaniami

M15 Emprise du Lion | Mapy związane z zadaniami

M16 Syczące Pustkowia | Mapy związane z zadaniami

M17 Szamaragdowe Mogiły | Mapy związane z zadaniami

M18 Święte Równiny | Mapy związane z zadaniami

M19 Zachodnie Podejście | Mapy związane z zadaniami

M20 Villa Maurel | Mapy związane z zadaniami

M21 Chateau d'Onterre | Mapy związane z zadaniami

M22 Nieruchome ruiny | Mapy związane z zadaniami

M23 Coracavus | Mapy związane z zadaniami

M24 Pałac Zimowy | Mapy związane z zadaniami

M25 Caer Oswin | Mapy związane z zadaniami

M26 Kolebka Sulevina (Cradles of Sulevin) | Mapy związane z zadaniami

M27 Forteca Adamant (Adamant Fortress) | Mapy związane z zadaniami

M28 Din'an Hanin | Mapy związane z zadaniami

M29 Świątynia Mythal (Temple of Mythal) | Mapy związane z zadaniami

M30 Zaginiona Świątynia Dirthamena | Mapy związane z zadaniami

M31 Kotlina Mroźnego Grzbietu | Mapy związane z zadaniami

Główne zadania (Ścieżka Inkwizytora)

Informacje wstępne | Główne zadania

Gniew niebios (The Wrath of Heaven) | Główne zadania

Nieustające zagrożenie (The Threat Remains) | Główne zadania

Bohaterowie słusznej sprawy (Champions of the Just) | Główne zadania

Szeptem (In Hushed Whispers) | Główne zadania

W twym sercu gorzeć będzie (In Your Heart Shall Burn) | Główne zadania

Z popiołów (From Ashes) | Główne zadania

Oto jest otchłań (Here Lies the Abyss) | Główne zadania

Oczy i serca przebiegłe (Wicked Eyes and Wicked Hearts) | Główne zadania

Co duma uczyniła (What Pride Had Wrought) | Główne zadania

Ostatnia część (The Final Piece) | Główne zadania

Zagłada na cały świat (Doom Upon All the World) | Główne zadania

Zakończenia | Główne zadania

Specjalizacje Inkwizytora

Specjalizacje Inkwizytora

Łotrzyk | Specjalizacje Inkwizytora

Mag | Specjalizacje Inkwizytora

Wojownik | Specjalizacje Inkwizytora

Zadania towarzyszy (Wewnętrzny Krąg)

Informacje wstępne | Zadania towarzyszy

Wszystko na czerwono (Seeing Red) | Zadania towarzyszy

Przyjaciel Rudej Jenny (A Friend of Red Jenny) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy

Imperialny zaklinacz (The Imperial Enchanter) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy

Samotny Strażnik (The Lone Warden) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy

Przysługa dla Pierwszej Zaklinaczki (Favors the First Enchanter) | Zadania towarzyszy

Kapitan Szarżowników (The Captain of the Chargers) - nowy towarzysz | Zadania towarzyszy

Szare wspomnienia (Memories of the Grey) | Zadania towarzyszy

Zaginiony chłopiec (The Forgotten Boy) | Zadania towarzyszy

Los spotkał ich smutny (Of Somewhat Fallen Fortune) | Zadania towarzyszy

Niedokończone sprawy (Unfinished Business) | Zadania towarzyszy

Marsz na Verchiel (The Verchiel March) | Zadania towarzyszy

Wstydliwa lektura (Guilty Pleasures) | Zadania towarzyszy

Piękna, nowa Pustka (All New, Faded for Her) | Zadania towarzyszy

Ostatnia deska ratunku dla ludzi poczciwych (Last Resort of Good Men) | Zadania towarzyszy

Jednego Venatori mniej (One Less Venatori) | Zadania towarzyszy

Obietnica zniszczenia (Promise of Destruction) | Zadania towarzyszy

Posłuszny swej woli (Subjected to His Will) | Zadania towarzyszy

Przynieś mi serce Śnieżki (Bring Me the Heart of Snow White) | Zadania towarzyszy

Wyjaśnienia (Explanations) | Zadania towarzyszy

Mierzenie zasłony (Measuring the Veil) | Zadania towarzyszy

Co pozostaje uśpione (What Lies Dormant) | Zadania towarzyszy

Herb od Herolda (Heraldry from a Herald) | Zadania towarzyszy

Przed świtem (Before the Dawn) | Zadania towarzyszy

Idealny romans (Ideal Romance) | Zadania towarzyszy

Pod jej skórą (Under Her Skin) | Zadania towarzyszy

Prawo pierworodztwa (The Magister's Birthright) | Zadania towarzyszy

Objawienia (Revelations) | Zadania towarzyszy

Niech to szlag (Well, Shit) | Zadania towarzyszy

Lewa Ręka Boskiej (The Left Hand of the Divine) | Zadania towarzyszy

Wymagania qun (Demands of the Qun) | Zadania towarzyszy

Mądra miłość (Tough Love) | Zadania towarzyszy

Wytrwałość (Perseverance) | Zadania towarzyszy

Lepsze czasy (Happier Times) | Zadania towarzyszy

Niespodziewane zaręczyny (An Unexpected Engagement) | Zadania towarzyszy

Kobieta, której niczego nie brak (The Woman Who Wants for Nothing) | Zadania towarzyszy

Operacje

Informacje wstępne | Operacje

Lista operacji | Operacje

Zadania poboczne w Dragon Age: Inkwizycja

Poboczne zadania - Wstęp | Zadania poboczne

Poboczne zadania - Azyl (Haven)

Znaj swojego wroga (Know Thy Enemy)

Najlepsi z Azylu (Haven's Best and Brightest)

Zamówienie na broń (Requisition for Weapons)

Pożegnalne notatki (Passing Notes)

Mieszanie mikstur (Mixing Potions)

Porządne pancerze (The Right Armor)

Sztuka po sztuce (Piece by Piece)

Lotos i korzeń (Lotus and Root)

Poboczne zadania - Wybrzeże Sztormów (The Storm Coast)

Czujność na wybrzeżu (Vigilance on the Coast)

Czystka (Cleaning House)

Szczeliny na wybrzeżu (Rifts on the Coast)

Obrona Wybrzeża Sztormów (Holding the Storm Coast)

Strażnicy z wybrzeża (Wardens on the Coast)

Pomiary żelaza na wybrzeżu (Iron Survey on the Coast)

Zamówienie na antytoksynę (Antivenom Requisition on the Coast)

Świecący klucz (A Glowing Key)

Szczelina w pobliżu wodospadu (Rift at the Falls)

Zamówienie na odzysk na wybrzeżu (Salvage Requisition on the Coast)

Ujarzmienie pomiotów (Keeping the Darkspawn Down)

Czerwona woda (Red Water)

Poboczne zadania - Zakazana Oaza (The Forbidden Oasis)

Kolekcjoner odłamków (Shard Collector)

Szczeliny w oazie (Rifts in the Oasis)

Obrona oazy (Holding the Oasis)

Pomiary patrona w oazie (Luster Survey in the Oasis)

Cena zguby (What It's Worth)

Drzwi w jaskini Par'as (The Door in Par'as Cavern)

Górnicze zamówienie w oazie (Mining Requisition in the Oasis)

Okiełznany ogień (The Fire Captured)

Przenikliwy chłód (The Cold Endured)

Miejsce dumy (A Prideful Place)

Wężowe kamienie w oazie (Serpentstone Survey in the Oasis)

Świątynia Dumy (The Temple of Pride)

Zamówienie na stopy metali w oazie (Alloy Requisition in the Oasis)

Odłamki w oazie (Shards in the Oasis)

Szczeliny nisko i wysoko (Rifts High and Low)

Spokój ducha (The Spirit Calmed)

Poboczne zadania - Zaziemie (The Hinterlands)

Koniuszy (Master of Horses)

W siodle (In the Saddle)

Bezpieczeństwo gospodarcze (Farmland Security)

Kłopoty z wilkami (Trouble with Wolves)

Konie dla Inkwizycji (Horses for Inquisition)

Zabezpieczenie przed rabusiami (Safeguard Against Looters)

Zwrot towaru (Return Policy)

Mapa do wodospadu (Map to Waterfall)

Gdzie grasują Druwoły (Where the Druffalo Roam)

Niedoręczona przesyłka (Failure to Deliver)

Templariusze na zachodzie (Templars to the West)

Wśród żywiołów (In the Elements)

Obrońca sumienia (Conscientious Objector)

Pazury Bergrita (Bergrit's Claws)

Otwarcie żyły (Open a Vein)

Miłość czeka (Love Waits)

Niecodzienni towarzysze (Strange Bedfellows)

Rolniczy apostata (Agrarian Apostate)

Chwała Heroldowi Andrasty (Praise the Herald of Andraste)

Filankterium mojej kochanki (My Lover's Phylactery)

Płytki oddech (Shallow Breaths)

Wielki głód (Hunger Pangs)

Apostaci w Wiedźmim Lesie (Apostates in Witchforest)

List do kochanki (Letter from a Lover)

Głębokie kłopoty (Deep Trouble)

Skarbiec w Valmmarze (The Vault of Valmmar)

Szkic przyczółku Kalenhada (Sketch of Calenhad's Foothold)

Kamienne sny (Stone Dreams)

Igranie z ogniem (Playing with Fire)

Bandyci na Wschodnim Trakcie (East Road Bandits)

Mapa do jaskini w pobliżu farmy (Map of Farmland Cave)

Kto jest kim w Zaziemiu (Hinterland Who's Who)

Duch w jeziorze (A Spirit in the Lake)

Kwiaty dla Senny (Flowers for Senna)

Ręka, która leczy (Healing Hand)

Zwykły medykament (A Common Treatment)

Ballada o Lordzie Wełniuszu (The Ballad of Lord Woolsley)

Umowy handlowe (Business Arrangements)

Bracia krwi (Blood Brothers)

Pozostałe drobne zadania

Poboczne zadania - Reduta Therinfal (Therinfal Redoubt)

Demoniczny dogmat (Demonic Dogma)

Poboczne zadania - Jałowe Mokradła (The Fallow Mire)

Zagubione dusze (Lost Souls)

Analiza geologiczna Jałowych Mokradeł (Fallow Mire Geological Survey)

Zamówienie na artefakty (Artifacts Requisition)

Obrona Mokradeł (Holding the Fallow Mire)

Światło w mroku (Beacons in the Dark)

Pod mokradłami (Beneath the Mire)

Sprytne są te demony (These Demons Are Clever)

Gorączka w chacie (Cabin Fever)

Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach (Landmarks in the Fallow Mire)

Regiony na Jałowych Mokradłach (Regions in the Fallow Mire)

Szczeliny na Mokradłach (Rifts in the Fallow Mire)

Poboczne zadania - Podniebna Twierdza (Skyhold)

Weź udział w rozprawie (Sit in Judgment)

Zieleńszy ogród (The Greener Garden)

Ulepszona wieża (A Superior Tower)

Pozostałe drobne zadania

Poboczne zadania - Crestwood

Analiza obsydianu w Crestwood (Obsidian Survey in Crestwood)

Spokojne wody (Still Waters)

Powrót do rodzinnych stron (Homecoming)

Zamówienie na łuki w Crestwood (Longbow Requisition in Crestwood)

Szczelina w Caer Bronach (Rift at Caer Bronach)

Ciężar dowodzenia (Burdens of Command)

Przyrodnik (The Naturalist)

Zajęcie Caer Bronach (Capturing Caer Bronach)

Wysoka stawka (High Stakes)

Wyrywanie chwastów (Weeding Out Bandits)

Szczeliny - Farma 3 Pstrągów (Rifts at the Trout Farm)

Nora bestii (Wyrm Hole)

Pozostałe drobne zadania

Poboczne zadania - Szmaragdowe Mogiły (The Emerald Graves)

Uchodźcy z Rubieży Strażnika (Watcher's Reach Refugees)

Wyzwoleni z Dalii (The Freemen of the Dales)

Upadła siostra (A Fallen Sister)

Błędny rycerz (A Deluded Chevalier)

Wredny zbir (A Vicious Thug)

Znieprawiony generał (A Corrupt General)

Przechowanie (Safe Keeping)

Oddanie (Devotion)

Obietnica kochanki (A Lover's Promise)

Nie każdy jest wolny (Not Everyone's Free)

Matczyna zachęta (Motherly Encouragement)

Ofiary wojny (Victims of War)

Szlachetne czyny i serce (Noble Deeds, Noble Heart)

Uwaga na niedźwiedzia (A Bear to Cross)

Ostatnie życzenie (Last Wishes)

Zagrożenie pod obserwacją (Observing the Menace)

Mapa Bastionu Elgar'nana (Map of Elgar'nan's Bastion)

Mapa Przełęczy Stróża (Map of Watcher's Pass)

Zaufanie Fairbanska (Fairbanks' Trust)

Grobowiec Rycerza (The Knights' Tomb)

Władca marionetek (A Puppet Master)

Chateau d'Onterre

Patrol Fairbanksa (Patrol under Attack)

Grobowiec Rycerza (The Knights' Tomb)

Pozostałe drobne zadania

Poboczne zadania - Zachodnie Podejście (The Western Approach)

Wyprawa na Podejście (Into the Approach)

Venatori (The Venatori)

Szczelina w kanionach (Rifts in the Canyons)

Obrona Zachodniego Podejścia (Holding the Western Approach)

Zamówienie na szyfr w Zachodnim Podejściu (Code Requisition in the Approach)

Analiza lazurytu w Zachodnim Podejściu (Lazurite Survey in the Approach)

Zamówienie na faunę w Zachodnim Podejściu (Fauna Requisition in the Approach)

Odłamki w podejściu (Shards in the Approach)

Drakologia (Draconology)

Dobytek Frederica (Frederic's Livelihood)

Twierdza Gryfiego Skrzydła (Assault on Griffon Wing Keep)

Polowanie na tevinterski relikt (A Tevinter Relic Hunt)

Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins)

W sercu Nieruchomych Ruin (The Heart of the Still Ruins)

Na tropie Zakonu (On the Chantry Trail)

Szczeliny w piasku i pyle (Rifts in Sand and Dust)

Szczeliny w Powrotnym Echu (Rifts in Echoback)

Szczeliny w pobliżu przełęczy (Rifts off the Pass)

Ta woda dziwnie smakuje (This Water Tastes Funny)

Kłopoty z pomiotami (The Trouble with Darkspawn)

Nieproszeni goście (Fortress Squatters)

Jak zwabić smoka (How to Lure a Dragon)

Zwyczaje łowieckie (Hunting Patterns)

Zapiski na temat Pustkowi (Notes on the Wastes)

Zgładzić bestię (Let's Slay the Beast)

Manuskrypt pełen powagi (A Manuscript of Some Authority)

Ostrzejsze białe szpony (Sharper White Claws)

Wielka smoczyca otchłani (The Abyssal High Dragon)

Poboczne zadania - Emprise du Lion

Odbicie Emprise du Lion

Zajęcie twierdzy Suledin (Capturing Suledin Keep)

Nazywają mnie Imshael (Call me Imshael)

Zepsucie w Sahrni (The Corruption in Sahrina)

Tropiciel (Stalker)

Pierścień mamy (Mamas's Ring)

Wartownia Valeski (Vlaeska's Watch)

Szczelina na zamarzniętej rzece (Rift on Frozen River)

Szczelina przy Wieży Elfiej Krwi (Rift At Elfsblood Tower)

Szczeliny w Rozpadlinie Drakona (Rifts At Drakon's Cleft)

Sangwinit - Emprise du Lion

Zamówienie na schronienie ( Schelter requisition in the Emprise)

Zamówienie na płaszcze (Coat requisition in the Emprise)

Zamówienie na ciężkie płaszcze (Heavy coat requisition in the Emprise)

Odwrócenie losu (Turning the Tables)

Poszukiwania w rumowisku (Sifting Through the Rubble)

Ratunek wśród skał (Rocky Rescue)

Wartownia Valeski (Vlaeska's Watch)

Czerwoni porywacze (Red Captors)

Niepuste słowa (Words Not Hollow)

Zeznanie jeńca (Caged Confession)

Kłopot w kamieniołomie (Quarry Quandary)

Zapewnienie bezpiecznej podróży (Securing Safe Passage)

Szczeliny wokół źródeł (Rifts In The Springs)

Ani kroku dalej (They Shall Not Pass)

Tereny lęgowe (Breeding Grounds)

Interwencja w samą porę (A Timely Intervention)

Plotki o ostrzu Sulevina / Zniszczone ostrze (Rumors of the Sulevin Blade / Ruined blade)

Poboczne zadania - Syczące Pustkowia (The Hissing Wastes)

Piach i ruina (Sand and Ruin)

Grobowiec Fairela (The Tomb of Fairel)

Szczeliny nad zatoką (Rifts Near the Cove)

Szczeliny przy Piaskowej Grani (Rifts Near the Sand Crags)

Szczeliny w pobliżu kanionu (Rifts Near the Canyon)

Szczeliny w Górach Półmroku (Rifts at the Sunstop Mountains)

Utrzymanie Syczących Pustkowi (Holding the Hissing Wastes)

Zamówienie na artefakty na pustkowiach (Artifact Requisition in the Wastes)

Zamówienie na szałasy na pustkowiach (Shelter Requisition in the Wastes)

Analiza lazurytu na Pustkowiach (Lazurite Survey in the Wastes)

Analiza newarytu na Pustkowiach (Nevarrite Survey in the Wastes)

Odłamki na pustkowiach (Shards in the Wastes)

Pole kości (Field of Bones)

Poboczne zadania - Święte Równiny (The Exalted Plains)

Wały nieumarłych na zachodzie (Undead Ramparts to the West)

Zajęcie wzgórza zwycięstwa (Calming Victory Rise)

Ulga dla wschodnich umocnień (Lay Rest the Eastern Ramparts)

Ulga dla zachodnich umocnień (Lay Rest the Western Ramparts)

Inna strona, inna historia (Another Side, Another Story)

Bez kontaktu (No World Back)

Pozostawieni w żałobie (Left to Grieve)

Z łaski Dalijczyków (By the Grace of Dalish)

Z Zaświatów (From The Beyond)

Bliska osoba (Someone to Lose)

Coś do udowodnienia (Something to Prove)

Złota halla (The Golden Halla)

Dobrze zaopatrzony obóz (A Well-Stocked Camp)

Zdobycze profanacji (The Spoils of Desecration)

Rozrzucone glify (Scattered Glyphs)

Za imperium (For the Empire)

Zapasy o zapasy (Pressed for Cache)

Znajomy pierścień (A Familiar Ring)

Wskazówki ojca (A Father's Guidance)

Szkic rzeki Enavuris (Sketch of Enavuris River)

Mapa Halin'Sulahn (Map of Halin'sulahn)

Mapa Enavuris (Map of Enavuris)

Zamówienie na księgi z wiedzą (Lore Requisition on the Plains)

Szczeliny na polu bitwy (Rifts On The Battlefield)

Szczeliny na moczarach (Rifts In The Fens)

Szczeliny na starych równinach (Rifts in the Old Plains)

Zagajnik Ghilan'nain (Ghilan'nain's Grove)

Obrona Świętych Równin (Holding the Exalted Plains)

Zagadka Martwej Ręki (The Dead Hand puzzle)

Zaginiona Światynia Dirthamena (Lost Temple of Dirthamen)

Bóg tajemnic (God of Secrets) | Zaginiona Światynia Dirthamena

Runy w zaginionej świątyni (Runes in the Lost Temple) | Zaginiona Światynia Dirthamena

Kotlina Mroźnego Grzbietu (Frostback Basin) - DLC Hakkon's Jaws

Kotlina wzywa (The Basin Beckons) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Awarscy sojusznicy (Avvar Allies) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Echa przeszłości (What Yet Lingers) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Materiał na publikację (Worthy of Publication) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Strata przyjaciela (The Loss of a Friend) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Odstraszanie dzikich zwierząt (Beasts at Bay) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Nox Morta (The Nox Morta) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Łamacz szczęk (Jawbreaker) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Poprowadź natarcie (Lead the Charge) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Na wygnaniu (In Exile) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Goście grodu (Guests of the Hold) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Próby Hakkona (Hakkon's Trials) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Storvacker w niewoli (Storvacker Caged) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Dostrzec niewidoczne (It Remains to be Seen) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

W góry (Up and Away) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Nazwisko ojca (A Father's Name) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Śladami Ameridana (On Ameridan's Trail) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Kres Ameridana (Ameridan's End) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Śladami naszej historii (Where Once We Walked) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Hakkon Zimowy Dech (Hakkon Wintersbreath) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Tajemnica zimy (The Mystery of Winter) | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Pozostałe zadania | Kotlina Mroźnego Grzbietu

Dragon Age: Inkwizycja - opis przejścia

Dragon Age- Inkwizycja - opis przejścia

Opis przejścia do gry Dragon Age: Inkwizycja ma do zaoferowania bardzo szczegółowe omówienia wszystkich zadań dostępnych w produkcji studia BioWare. W pierwszej części tego poradnika zamieszczone zostały dokładne opisy głównych questów, czyli misji wykonywanych w ramach przechodzenia głównego wątku fabularnego gry. Drugi duży rozdział zawiera opisy przejścia zadań związanych z drużyną, zarówno tych polegających na pozyskaniu nowych towarzyszy, jak i misji zlecanych bezpośrednio przez sojuszników. Kolejny obszerny rozdział to poboczne zadania, których w grze jest mnóstwo. Zadania te podzielone zostały według lokacji, w których są one rozgrywane. Bardzo istotną cechą niniejszego poradnika jest to, że opisy przejścia zadań uwzględniają zawsze wybory, przed którymi możemy zostać postawieni, oraz konsekwencje podjętych decyzji (te, których efekty są natychmiastowe, jak i bardziej odłożone w czasie). Oprócz opisów dostępnych zadań w poradniku znalazły się także wysokiej jakości mapy wszystkich lokacji odwiedzanych w trakcie gry. Na mapach zaznaczone zostały przede wszystkim miejsca rozpoczynania poszczególnych questów, aczkolwiek w określonych przypadkach informują również one o innych obszarach odwiedzanych podczas zaliczania zadań. Dragon Age: Inkwizycja to kolejna odsłona popularnej serii gier role-playing, w której ponownie przenosimy się do barwnego świata o nazwie Thedas. Musimy stanąć na czele Inkwizycji i poprowadzić ją do zwycięstwa przeciwko siłom zła pojawiającym się w związku z rozdarciem granicy pomiędzy światem żywych i Pustką.

UWAGA - Poradnik ten jest jednym z trzech, które przygotowaliśmy do gry Dragon Age: Inkwizycja. Jeżeli szukasz podstawowych informacji na temat wszystkich najważniejszych elementów rozgrywki (rozwój postaci, walka, eksploracja świata itp.) to zapoznaj się z naszym przewodnikiem. Jeśli z kolei jesteś zainteresowany informacjami o świecie gry i mapami dostępnych lokacji to przejdź do atlasu świata.

Zawartość poradnika z opisem przejścia gry Dragon Age: Inkwizycja:

Omówienia wszystkich głównych zadań gry

, uwzględniające

możliwe wybory

oraz

konsekwencje podjętych decyzji

Omówienia wszystkich

zadań związanych z towarzyszami

Omówienia wszystkich

pobocznych zadań

dostępnych w grze

Wysokiej jakości mapy

wszystkich lokacji świata gry z zaznaczonymi miejscami rozpoczynania zadań i ważnymi obszarami odwiedzanymi w trakcie ich przechodzenia

Jacek "Stranger" Hałas & Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Oznaczenia w poradniku

Niniejszy poradnik przygotowywany był na normalnym poziomie trudności oraz przy wybranej domyślnej historii świata gry. W określonych miejscach zawiera on jednak komentarze o dodatkowych utrudnieniach w wybranych potyczkach na wyższych poziomach trudności oraz o zmianach w niektórych questach związanych z podjętymi w poprzednich częściach serii innymi wyborami.

Oznaczenia kolorystyczne

W opisie przejścia gry zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

Brązowy kolor

-

Został on użyty do oznaczania napotykanych postaci niezależnych oraz przeciwników.

Niebieski kolor

-

Został on użyty do oznaczania nazw odwiedzanych w trakcie gry lokacji.

Zielony kolor

- Został on użyty do oznaczania odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów oraz złota.

Pomarańczowy kolor

- Został on użyty do oznaczania momentów zdobywania punktów doświadczenia, wpływów (Influence) i władzy (Power).

Odwołania do map w opisie przejścia

W opisach przejścia poszczególnych zadań znajdują się również liczne odwołania do map. Zestawienie wszystkich map znajduje się na samym początku tego poradnika.

Przykładowo, jeżeli w opisie przejścia zamieszczone zostało odwołanie (M2,3), oznacza to, że musisz przejść do mapy o numerze 2 (Azyl) i odszukać na niej punkt o numerze 3.

Mapy związane z zadaniami

M1 Góry Lodowego Grzbietu (Frostback Mountains) | Mapy związane z zadaniami

M1 Góry Lodowego Grzbietu - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M1 Góry Lodowego Grzbietu - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1

- Gniew

niebios

1a

- Zadanie

Gniew niebios: Miejsce stoczenia pierwszej bitwy z potworami.

1b

- Zadanie

Gniew niebios: Miejsce spotkania z Varriciem i Solasem.

1c

- Zadanie

Gniew niebios: Szczelina w obozowisku.

1d

- Zadanie

Gniew niebios: Miejsce startu w przypadku wybrania górskiej ścieżki.

1e

- Zadanie

Gniew niebios: Miejsce startu w przypadku wybrania szarży.

1f

- Zadanie

Gniew niebios: Świątynia i główna szczelina.

Legenda M1 Góry Lodowego Grzbietu - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca

rozpoczynania głównych zadań

Ważne

miejsca

odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca

rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne

miejsca

odwiedzane w pobocznych zadaniach

M1 Góry Lodowego Grzbietu

Powyżej znajduje się mapa Gór Lodowego Grzbietu (Frostback Mountains), czyli lokacji odwiedzanej na samym początku gry. Ma to miejsce podczas rozgrywania prologu, tuż po utworzeniu nowej postaci. Godne odnotowania jest to, że w dalszej części gry możesz bez żadnych problemów powracać do tego miejsca. W takiej sytuacji musisz skorzystać z przejścia łączącego Góry Lodowego Grzbietu z Azylem (Haven).

M2 Azyl (Haven) | Mapy związane z zadaniami

M2 Azyl - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M2 Azyl - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1

- Nieustające zagrożenie

2

- W

twym sercu gorzeć będzie

1a

- Zadanie

Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z Kasandrą.

2a

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Główna brama.

2b

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Pierwszy trebusz.

2c

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Drugi trebusz.

2d

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Harrittowi.

2e

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Lysette.

2f

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Minaeve i Adanowi.

2g

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Flissie.

2h

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Seggritowi.

2i

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Thrennowi.

2j

- Zadanie

W twym sercu gorzeć będzie: Ostatni trebusz.

1

- Znaj

swojego wroga

2

- Najlepsi

z Azylu, Kapitan Szarżowników

3

- Zagubione

dusze, Czujność na wybrzeżu, Kolekcjoner odłamków, Samotny Strażnik

4

- Zamówienie

na

broń

Zadanie

Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z kwatermistrzem.

Zadanie

Lotos i korzeń: Miejsce dostarczenia ziół.

5

- Pożegnalne

notatki, Mieszanie

mikstur

Zadanie

Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z aptekarzem.

6

- Wszystko

na czerwono

7

- Porządne

pancerze, Sztuka

po sztuce

Zadanie

Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z kowalem.

8

- Lotos

i korzeń

9

- Przysługa

dla

Pierwszej Zaklinaczki

10

- Szare

wspomnienia

11

- Zadanie

Mierzenie zasłony: porozmawiaj z Solasem i idź z nim na Zaziemie.

1a

- Zadanie

Znaj swojego wroga: Miejsce spotkania z Minaeve i stół badań.

4a

- Zadanie

Zamówienie na broń: Miejsce wycinki.

5a

- Zadanie

Pożegnalne notatki: Miejsce odnalezienia notatek.

Legenda M2 Azyl - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca

rozpoczynania głównych zadań

Ważne

miejsca

odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca

rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne

miejsca

odwiedzane w pobocznych zadaniach

M2 Azyl

Powyżej znajduje się mapa wioski Azyl (Haven), do której główny bohater po raz pierwszy dociera po zaliczeniu prologu w Górach Lodowego Grzbietu (później możesz korzystać z przejścia łączącego obie te lokacje). Azyl to pierwsza pełnoprawna siedziba Inkwizycji. Oznacza to, że możesz w niej spotykać się z towarzyszami oraz innymi ważnymi postaciami niezależnymi. Do momentu awansowania do jednego z późniejszych głównych questów gry możesz się tu też czuć w pełni bezpiecznie, bo w okolicy nie wpadniesz na żadne potwory.

M3 Zaziemie (Hinterlands) | Mapy związane z zadaniami

M3 Zaziemie - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M3 Zaziemie - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

13a

- Zadanie

Apostaci w Wiedźmim lesie: lokalizacja apostatów.

16a

- Zadanie

Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia pióra gryfona.

16b

- Zadanie

Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia map Głębokich Ścieżek.

44a

- Astariu

m

44b

- Astariu

m

42d

- Szczelina

(poziom: bardzo trudny)

8a

- Zadanie

Zwrot Towaru: kapliczka.

43c

- Zadanie

Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

42e

- Szczelina

(poziom: bardzo trudny)

44c

- Astariu

m

12b

- Zadanie

Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

12c

- Zadanie

Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

42f

- Szczelina

(poziom: łatwy)

12d

- Zadanie

Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

24a

- Zadanie

Rolniczy apostata: templariusze posiadający obrączkę wdowy.

42g

- Szczelina

(poziom: łatwy)

12e

- Zadanie

Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

21a

- Zadanie

Otwarcie żyły: dotrzyj w to miejsce.

42h

- Szczelina

(poziom: średni).

12a

- Zadanie

Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

42i

- Szczelina

(poziom: łatwy)

22a

- Zadanie

Miłość czeka: porozmawiaj z Lordem Bernardem.

25a

- Zadanie

Filakterium mojej kochanki: Ellandra, zanieś jej filankterium.

28a

- Zadanie

Płytki oddech: weź miksturę od Hyndela.

27a

- Zadanie

Obrońca sumienia: chatka wskazana przez list.

1b

- Senna

i zadanie W siodle.

17a

- Zadanie

Pazury Bergrita: miejsce spotykania Wielkich Niedźwiedzi.

23a

- Zadanie

Niecodzienni towarzysze: miejsce, gdzie znajdziesz Ritts.

19a

- Zadanie

Bracia krwi: przeszukaj ciało przed chatą.

42j

- Szczelina

(poziom: średni)

43e

- Zadanie

Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

20a

- Zadanie

Szkic przyczółku Kalenhada: skarb.

18a

- Zadanie

Głębokie kłopoty: wejście do Valmmaru.

42k

- Szczelina

(poziom: średni).

36a

- Zadanie

Mapa do jaskini w pobliżu farmy: lokalizacja jaskini.

37a

- Zadanie

Kto jest kim w Zaziemiu: włóż list do skrzynki przed domem.

30a

- Zadanie

Umowy handlowe: porozmawiaj z siostrą Tanner przy ognisku.

39a

- Zadanie

Kwiaty dla Senny: połóż kwiaty na grobie.

31a

- Zadanie

Igranie z ogniem: okrąż trzykrotnie posąg zgodnie ze wskazówkami zegara i zabij ożywieńca.

41a

- Zadanie

Ballada o Lordzie Wełniuszu: znajdź wyróżniającego się barana na łące i podejdź blisko niego.

39a

- Zadanie

Duch w jeziorze: umieść w złotej misce Krwawy Lotos.

43d

- Zadanie

Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

44d

- Astarium:

ukryta jaskinia dostępna po odblokowaniu wszystkich astariów.

45a

- Zadanie

Jednego Venatori mniej: zabij maga.

45b

- Zadanie

Jednego Venatori mniej: zabij maga.

33a

- Zadanie

Kamienne sny: zabij apostatę w jaskini.

1a

- Zadanie

Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z Harding.

1b

- Zadanie

Nieustające zagrożenie: Rozdroże gdzie stacza się dużą bitwę.

1c

- Zadanie

Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z kapralem Vale'em.

2a

- Zadanie

Szeptem: Szczelina przy bramie wejściowej do Redcliffe.

2b

- Zadanie

Szeptem: Wejście do tawerny.

2c

- Zadanie

Szeptem: Wejście do kaplicy.

17

- Zadanie

Pazury Bergrita (list).

18

- Zadanie

Głębokie Kłopoty: klucz do Valammaru.

19

- Zadanie

Bracia Krwi (list).

20

- Zadanie

Szkic przyczółku Kalenhada (mapa).

21

- Zadanie

Otwarcie żyły (list).

22

- Zadanie

Miłość czeka (list).

23

- Zadanie

Niecodzienni Towarzysze: zmartwiony strażnik zlecający zadanie.

24

- Zadanie

Rolniczy apostata: zadanie od wdowy w domku.

25

- Zadanie

Filakterium mojej kochanki (list).

27

- Zadanie

Obrońca sumienia: klucz do chatki.

26

- Zadanie

Chwała Heroldowi Andrasty: porozmawiaj z Anais stojącą przed bramą.

28

- Zadanie

Płytki oddech: porozmawiaj z uchodźcą.

29

- Zadanie

Wielki Głód: porozmawiaj z myśliwym uchodźców.

30

- Zadanie

Umowy handlowe: zabij apostatów i przeszukaj ciało w poszukiwaniu listu.

31

- Zadanie

Igranie z ogniem: list przy zwłokach.

32

- Zadanie

Fort najemników: list z rozkazami wskazujący, gdzie znajduje się fort najemników.

33

- Zadanie

Kamienne sny: przeczytaj dziennik leżący w chatce.

34

- Zadanie

Bandyci na Wschodnim Trakcie: pozbądź się bandytów (3 grupy).

35

- Zadanie

Mierzenie zasłony: wejdź do groty i aktywuj urządzenie.

36

- Zadanie

Mapa do jaskini w pobliżu farmy.

37

- Zadanie

Kto jest kim w Zaziemiu: list w grocie.

38

- Zadanie

Duch w jeziorze: porozmawiaj z Bajarką w Redcliffe przy posągu.

39

- Zadanie

Kwiaty dla Senny: porozmawiaj z Wdowcem.

40

- Zadanie

Ręka, która leczy: porozmawiaj z uzdrowicielką i przekonaj ją do współpracy.

Zadania:

Zwykły medykament, Zaawansowany medykament, Rzadki medykament: przynieś wskazane zioła.

41

- Zadanie

Ballada o Lordzie Wełniuszu: porozmawiaj z Jednookim Jimmem.

46

- Zadanie

Niedokończone sprawy: pozbądź się celu.

47

- Zadanie

Przysługi dla Zaklinaczki: znajdź księgę na wieży.

48

- Pieśni

- Ustawiaj

się w pobliżu bardów napotykanych w wiosce Redcliffe.

49a

- Zadanie

Co pozostaje uśpione: zamknij szczelinę w jaskini.

1a

- Zadanie

Koniuszy: dom Mistrza Denneta.

Zadanie

Konie dla Inkwizycji: po wykonaniu poleceń Denneta (zadania Bezpieczeństwo gospodarcze i Kłopoty z wilkami) wróć z nim porozmawiać.

2a

- Zadanie

Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.

2b

- Zadanie

Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.

2c

- Zadanie

Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.

4a

- Zadanie

Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.

3a

- Zadanie

Kłopoty z wilkami: zabij wszystkie wilki w jaskini.

4c

- Zadanie

Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.

4b

- Zadanie

Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.

5a

- Zadanie

List od kochanki: pomnik, przynieś tu Felandaris.

43a

- Zadanie

Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

43b

- Zadanie

Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

42a

- Szczelina

(poziom: trudny)

42b

- Szczelina

(poziom: łatwy).

42c

- Szczelina

(poziom: łatwy)

7a

- Zadanie

Gdzie grasują dwuwoły: zagubiony Dwuwół farmera.

7b

- Zadanie

Gdzie grasują druwoły: przyprowadź zwierze na farmę za domem i poinformuj gospodarza.

9a

- Zadanie

Niedoręczona przesyłka: ukryta paczka - użyj skanowania terenu.

10a

- Zadanie

Mapa do wodospadu: przejdź za wodospad za obozem templariuszy i po użyciu skanowania terenu zabierz ukryty skarb.

11a

- Zadanie

Templariusze na zachodzie: obóz templariuszy.

14a

- Zadanie

Samotny Strażnik: Miejsce odnalezienia Blackwalla.

15a

- Zadanie

Przysługa dla Pierwszej Zaklinaczki: Miejsce odnalezienia tomu Kręgu.

3

- Zadanie

Kłopoty z wilkami: porozmawiaj z Elainą.

6

- Zadanie

Zabezpieczone przed rabusiami (list).

10

- Zadanie

Mapa do wodospadu.

8

- Zadanie

Zwrot Towaru (list przy zwłokach).

2a

- Pieśń

4

- Zadanie

Bezpieczne Gospodarstwo: porozmawiaj z Bronem.

2b

- Pieśń

(po

oznaczeniu tego punktu)

5

- Zadanie

List od kochanki (list na ławce).

7

- Zadanie

Gdzie grasują druwoły: ogłoszenie na tablicy.

6a

- Zadanie

Zabezpieczenie przed rabusiami: weź zawartość skrzyni na skałce.

9

- Zadanie

Niedoręczona przesyłka (list).

11

- Zadanie

Templariusze na zachodzie (list).

12

- Zadanie

Wśród żywiołów: znajdź 5 skrzynek apostatów dla Rekruta Whittle

13

- Zadanie

Apostaci w Wiedźmim Lesie (list w grocie).

Legenda M3 Zaziemie - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca

rozpoczynania głównych zadań

Ważne

miejsca

odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca

rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne

miejsca

odwiedzane w pobocznych zadaniach

M3 Zaziemie

Powyżej znajduje się mapa Zaziemia (Hinterlands), czyli pierwszej dużej lokacji badanej w trakcie przechodzenia gry. Podczas pobytu w Zaziemiu możesz zajmować się zaliczaniem głównych i pobocznych zadań, a także między innymi odnajdywaniem licznych sekretów. Nie przejmuj się jeśli nie zdołasz zbadać tej lokacji podczas pierwszej wizyty (zbyt silne potwory), bo będziesz mógł do niej bez żadnych problemów powracać.

M4 Val Royeaux | Mapy związane z zadaniami

M4 Val Royeaux - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M4 Val Royeaux - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1

- SzeptemZadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce rozpoczęcia eksploracji Val Royeaux.

2

- Bohaterowie słusznej sprawyZadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z klerykami.

1

- Przyjaciel Rudej Jenny

2

- Imperialny zaklinacz

1a

- Zadanie Przyjaciel Rudej Jenny: Miejsce odnalezienia czerwonej chusteczki.

1b

- Zadanie Przyjaciel Rudej Jenny: Miejsce odnalezienia czerwonej chusteczki.

1c

- Zadanie Przyjaciel Rudej Jenny: Miejsce odnalezienia czerwonej chusteczki.

3a

- Zadanie Los spotkał ich smutny: spotkaj się tu z Józefiną po rozpoczęciu zadania w Podniebnej Twierdzy.

3b

- Zadanie Los spotkał ich smutny: hrabina Dionne.

3c

- Zadanie Los spotkał ich smutny: miejsce, gdzie znajdziesz Józefinę po zakończeniu zadania.

4a

- Zadanie Grobowiec Rycerza: znaleziony zwój możesz przekazać przedstawicielce zakonu.

5a

- Zadanie Herb od Herolda: kup herb od Barnabusa.

Legenda M4 Val Royeaux - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M4 Val Royeaux

Powyżej znajduje się mapa Val Royeaux, czyli miasta odwiedzanego w początkowej fazie gry. Głównym celem wizyty w Val Royeaux jest spotkanie się z klerykami z tutejszego zakonu, aczkolwiek w trakcie pobytu w tej miejscówce możesz też między innymi odwiedzić lokalnych handlarzy czy wykonać kilka pobocznych questów. W szczególności warto się zainteresować zadaniami związanymi z przyłączeniem do drużyny dwóch nowych towarzyszy.

M5 Wybrzeże Sztormów | Mapy związane z zadaniami

M5 Wybrzeże Sztormów - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M5 Wybrzeże Sztormów - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1

- Czystka, Szczeliny na wybrzeżu, Obrona Wybrzeża Sztormów, Strażnicy z Wybrzeża

2

- Pomiary żelaza na Wybrzeżu, Zamówienie na antytoksynę, Zamówienie na odzysk na wybrzeżuZadanie Czystka: Miejsce przygotowania herbu.

3

- Odłamki na wybrzeżu

4a

- Zadanie Kapitan Szarżowników: Miejsce spotkania z Szarżownikami.

3a

- Zadanie Odłamki na wybrzeżu: Miejsca odnajdywania odłamków.

1a

- Zadanie Szczeliny na wybrzeżu: Miejsce odnalezienia jednej ze szczelin.

1b

- Zadanie Czystka: Miejsce pokonania bandytów i odnalezienia martwych żołnierzy Inkwizycji.

1c

- Zadanie Czystka: Główne obozowisko bandytów.

1d

- Zadanie Szczeliny na wybrzeżu: Miejsce odnalezienia jednej ze szczelin.

1e

- Zadanie Strażnicy z Wybrzeża: Miejsce odnalezienia dziennika.

5a

- Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia traktatów Szarych Strażników.

1f

- Zadanie Strażnicy z Wybrzeża: Miejsce odnalezienia dziennika.

6

- Szczelina w pobliżu wodospaduZadanie Obrona Wybrzeża Sztormów: Miejsce rozstawienia obozowiska.

6a

- Zadanie Szczelina w pobliżu wodospadu: Miejsce odnalezienia szczeliny.

7

- Świecący klucz: jest w posiadaniu chodzącego po lesie maga.

7a

- Zadanie Świecący klucz: Chatka.

1g

- Zadanie Strażnicy z Wybrzeża: Miejsce rozstawienia obozowiska.

1h

- Zadanie Strażnicy z Wybrzeża: Miejsce odnalezienia dziennika.

1i

- Zadanie Strażnicy z Wybrzeża: Miejsce odnalezienia dziennika.

5b

- Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia odznaki dowódcy.

8a

- Zadanie Ujarzmienie pomiotów: zamknij przejście do tunelów.

8b

- Zadanie Ujarzmienie pomiotów: zamknij przejście do tunelów.

8

- Zadanie Wyjaśnienia: przyjdź w to miejsce z Blackwallem.

8c

- Zadanie Ujarzmienie pomiotów: zamknij przejście do tunelów.

8d

- Zadanie Ujarzmienie pomiotów: zamknij przejście do tunelów.

9a

- Astarium

9d

- Astarium: ukryta jaskinia dostępna po odblokowaniu wszystkich astariów.

10b

- Zadanie Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.

11

- Zadanie Czerwona woda: wejście do jaskini.

11a

- Zadanie Czerwona woda: dotrzyj do tego miejsca i pozbądź się wszystkich Czerwonych Templariuszy.

12

- Zadanie Część niepasującej kolczugi: przeszukaj zwłoki i przeczytaj znaleziony list.

10a

- Zadanie Wszystko na czerwono: klucz Czerwonych Templariuszy wymagany, by dostać się do punktu 10c.

Legenda M5 Wybrzeże Sztormów - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M5 Wybrzeże Sztormów

Powyżej znajduje się mapa Wybrzeża Sztormów (The Storm Coast), do którego możesz sobie zagwarantować dostęp dzięki wydaniu czterech punktów władzy z poziomu mapy w sali wojennej. Odwiedzenie tej lokacji jest sprawą opcjonalną, aczkolwiek możesz tu zaliczyć wiele dodatkowych zadań i odnaleźć sporo wartościowych przedmiotów. Podobnie jak np. w przypadku Zaziemia nie przejmuj się tym, że nie zdołasz początkowo zabić niektóre silne potwory, bo będziesz mógł odłożyć sobie te walki na później.

M6 Valammar | Mapy związane z zadaniami

M6 Valammar - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M6 Valammar - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1

- Zadanie Głębokie kłopoty: zabij Przywódcę Kartelu.

2a

- Zadanie Skarbiec w Valmmarze: jedno z dwóch kół zębatych do otwarcia wrót.

2

- Zadanie Skarbiec w Valmmarze: wrota do skarbca.

2b

- Zadanie Skarbiec w Valmmarze: drugie koło zębate potrzebne do otwarcie wrót.

Legenda M6 Valammar - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M6 Valammar

Powyżej znajduje się mapa obszaru o nazwie Valammar. Jest to średniej wielkości podziemna lokacja, do której możesz przenieść się po odnalezieniu drzwi przy wodospadzie w Zaziemiu (Hinterlands). Na taki krok najlepiej jest zdecydować się w trakcie zaliczania pobocznego zadania "Głębokie kłopoty" (Deep Trouble), bo wiąże się ono właśnie z odbyciem wyprawy do Głębokich Ścieżek. W Valammar napotkasz wielu przeciwników, ale czekają tu też na Ciebie liczne skarby.

M7 Redcliffe | Mapy związane z zadaniami

M7 Redcliffe - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M7 Redcliffe - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1a

- Zadanie Szeptem: Miejsce spotkania z magistrem Alexiusem.

1b

- Zadanie Szeptem: Miejsce spotkania z Dorianem oraz Felixem.

Legenda M7 Redcliffe - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M7 Redcliffe

Powyżej znajduje się mapa dwóch budynków znajdujących się w wiosce Redcliffe - zakonu (Chantry) oraz tawerny (Tavern). Wioska Redcliffe zlokalizowana jest w północnej części lokacji Zaziemie (Hinterlands) i odblokowuje się do niej dostęp w miarę postępów w głównym wątku fabularnym gry. Zakon i tawernę możesz odwiedzić z własnej inicjatywy lub w trakcie zaliczania głównego questu "Szeptem" (In Hushed Whispers) związanego z pozyskaniem przychylności zbuntowanych magów.

M8 Zakazana Oaza | Mapy związane z zadaniami

M8 Zakazana Oaza - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M8 Zakazana Oaza - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1

- Świątynia Dumy, Szczeliny w oazie, Obrona oazy

2

- Pomiary w oazie, Górnicze zamówienie w oazie, Wężowe Kamienie w oazie, Zamówienie na stopy metali w oazie

3

- Odłamki w oazie

3a

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia pierwszego odłamka.

1a

- Zadanie Szczeliny w oazie: Miejsce odnalezienia jednej ze szczelin.

1b

- Zadanie Szczeliny w oazie: Miejsce odnalezienia jednej ze szczelin.

1c

- Zadanie Szczeliny w oazie: Miejsce odnalezienia jednej ze szczelin.

3

- Odłamki w oazie

3b

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia drugiego odłamka.

3c

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia trzeciego odłamka.

3d

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia czwartego odłamka.

3e

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia piątego odłamka.

3f

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia szóstego odłamka.

5

- Szczeliny nisko i wysokoZadanie Obrona oazy: Miejsce rozstawienia obozowiska.

5a

- Zadanie Szczeliny nisko i wysoko: Miejsce odnalezienia jednej ze szczelin.

5b

- Zadanie Szczeliny nisko i wysoko: Miejsce odnalezienia jednej ze szczelin.

3g

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia siódmego odłamka.

3h

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia ósmego odłamka.

3i

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia dziewiątego odłamka.

3j

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia dziesiątego odłamka.

3k

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia jedenastego odłamka.

3l

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia dwunastego odłamka.

3m

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia trzynastego odłamka.

3n

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia czternastego odłamka.

3o

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce, w którym należy utworzyć ścieżkę.

3p

- Zadanie Odłamki w oazie: Miejsce odnalezienia piętnastego odłamka.

1d

- Zadanie Świątynia Dumy: Wejście do świątyni Solasan.

6

- Spokój ducha

7

- Przenikliwy chłód

8

- Okiełznany ogień

6a

- Zadanie Spokój ducha: Pierwsza komnata.

6b

- Zadanie Spokój ducha: Druga komnata.

6c

- Zadanie Spokój ducha: Ostatnia komnata.

4a

- Zadanie Cena zguby: Wejście do jaskini Par'as.

4b

- Zadanie Cena zguby: Miejsce odnalezienia pierścionka ślubnego.

9

- Drzwi w Jaskini Par'as

Legenda M8 Zakazana Oaza - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M6 Zakazana Oaza

Powyżej znajduje się mapa Zakazanej Oazy (The Forbidden Oasis), do której możesz sobie zagwarantować dostęp dzięki wydaniu czterech punktów władzy z poziomu mapy w sali wojennej. Odwiedzenie tej lokacji jest sprawą opcjonalną, aczkolwiek nie powinieneś jej ignorować. Do odnalezienia jest tu wiele sekretów i ponadto do zbadania świątynia z kilkoma grobowcami. Podobnie jak np. w przypadku Zaziemia nie przejmuj się tym, że nie zdołasz początkowo zabić niektóre silne potwory, bo będziesz mógł odłożyć sobie te walki na później.

M9 Jałowe Mokradła | Mapy związane z zadaniami

M9 Jałowe Mokradła - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Opis M9 Jałowe Mokradła - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

1a

- Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia tomu Szarych Strażników.

1b

- Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia sztandaru Szarych Strażników.

3a

- Szczelina (poziom: średni).

3b

- Szczelina (poziom: medium).

2a

- Zadanie Światło w mroku: pierwsza lampa.Zadanie Pod mokradłami: pierwsza runa.

2b

- Zadanie Światło w mroku: druga lampa.Zadanie Pod mokradłami: druga runa.

2c

- Zadanie Światło w mroku: trzecia lampa.Zadanie Pod mokradłami: trzecia runa.

2d

- Zadanie Światło w mroku: pierwsza lampa.Zadanie Pod mokradłami: pierwsza runa.

4

- Zadanie Obrona mokradeł: rozbij obóz.

5a

- Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.

5b

- Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.

5c

- Zadanie Punkty orientacyjne na Jałowych Mokradłach.

6

- Zadanie Gorączka w chacie: klucz do chaty.

6a

- Zadanie Gorączka w chacie: wejdź do chaty.

7

- Zadanie Sprytne są te demony: przeczytaj księgę leżącą koło filaru.

7a

- Zadanie Sprytne są te demony: zabij czaromiota w jego skrytce.

8a

- Zadanie Zagubione dusze: dźwignia do bram.

10