Dostosowanie wyników cen transferowych do procesu tworzenia wartości, raporty końcowe z 2015 roku do - Opracowanie zbiorowe - książka

Dostosowanie wyników cen transferowych do procesu tworzenia wartości, raporty końcowe z 2015 roku do książka papierowa

Opracowanie zbiorowe

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Procesy globalizacji znacząco wpłynęły na zjawiska erozji podstawy opodatkowania i przenoszenia zysków (BEPS – z ang. Base Erosion and Profit Shifting), szczególnie przez duże transgraniczne przedsiębiorstwa. OECD podjęło w ostatnich latach starania zmierzające w kierunku przeciwdziałania tym zjawiskom, skoncentrowane w 15 różnych działaniach. Projekt OECD/G20 BEPS ma na celu wypracowanie jednolitego zestawu, opartych na konsensusie, międzynarodowych zasad podatkowych dotyczących tej problematyki.

Publikacja Dostosowanie wyników cen transferowych do procesu tworzenia wartości jest rezultatem prac nad działaniami 8–10 BEPS odnoszącymi się do cen transferowych w kwestii m.in. dóbr niematerialnych (działanie 8), alokacji ryzyka (działanie 9) oraz recharakteryzacji transakcji niemających ekonomicznego uzasadnienia (działanie 10). Warto nadmienić, że opisane w książce wyniki działań 8–10 BEPS stanowiły podstawę dokonanej w 2017 roku nowelizacji Wytycznych OECD w zakresie cen transferowych, które mają istotny wpływ na wykładnię przepisów oraz praktykę organów podatkowych.

Zawartość:
- Zalecenia dotyczące stosowania zasady ceny rynkowej
- Transakcje w zakresie towarów notowanych
- Zakres prac w związku z zaleceniami dotyczącymi metody podziału zysku transakcyjnego
- Dobra niematerialne
- Usługi wewnątrzgrupowe o niskiej wartości dodanej
- Umowy o podziale kosztów

Liczba stron: 276

ISBN: 9788381242196

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.