Do wolności od negatywności - Ornatowska Agnieszka - książka

Do wolności od negatywności książka papierowa

Ornatowska Agnieszka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Sensus
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2020
Opis

Z ciemnej na jasną stronę życia
Nawet najwięksi optymiści miewają od czasu do czasu myśli czarne i ponure. Wszystkich nas dopadają negatywne emocje. Złość, strach, smutek to wręcz codzienność wielu osób. Co zrobić z nadmiarem negatywnych emocji? Jak sobie z nimi poradzić? Okazuje się, że jest na to sposób - najlepiej traktować je jak znaki ostrzegawcze, które Ci mówią, że coś dzieje się nie tak, jak tego chcesz.

Szkoda czasu, energii, inteligencji i zdrowia na ciemne myśli oraz związane z nimi negatywne emocje. Szkoda tym bardziej, że wszystko to można odmienić. Ciemność przekuć w jasność, negatyw zmienić w pozytyw, utraconą energię odzyskać i zwielokrotnić po to, by żyć pełniej, efektywniej i po prostu szczęśliwiej. Jak to zrobić? Z pomocą przychodzą opisane w tej książce techniki, strategie działania i medytacje, które pozwolą Ci samodzielnie decydować, o czym i jak chcesz myśleć.

A pierwszym krokiem do uzyskania wolności od negatywności jest uświadomienie sobie, że to Ty rządzisz swoim wewnętrznym światem, że tylko Ty możesz na niego wpływać...

O autorze
Agnieszka Ornatowska — psycholog, trener NLP, autorka wielu poradników z różnych dziedzin życia, między innymi Alchemii uwodzenia i Struktury duchowości. Od prawie dwudziestu lat prowadzi szkolenia, na których uczy, jak wpływać na swoje myśli, emocje, energię i skutecznie komunikować się z innymi. Więcej informacji na stronie www.ornatowska.pl.

Liczba stron: 102

Format (wymiary): 14.0x20.8cm

ISBN: 9788328369535

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.