Divinity II: Flames of Vengeance - poradnik do gry - Łukasz Cnota - ebook

Divinity II: Flames of Vengeance - poradnik do gry ebook

Łukasz Cnota

0,0

Opis

Poradnik zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań, a także ich alternatywnych zakończeń oraz mapy z dokładnymi oznaczeniami. Ponadto poznasz ukryte przejścia i mroczne tajemnice mieszkańców Aleroth.

Divinity II: Flames of Vengeance - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zadania główne
  • Zadania poboczne (1)
  • Zadania poboczne (3)
  • Zadania poboczne (2)
  • Lista zadań
  • Sekrety (Zadania poboczne (3))
  • M1.35; M1.36 - Akademia championów i Przedpotopowa krypta (Mapy)
  • M1; M1.1 - Aleroth i Wielki Targ (Mapy)
  • Mapy i Legendy
  • M1.7; M1.8 - Rozbrykany Konik i Rezydencja Luksuriusza (Mapy)

Informacja o grze

Dodatek do RPG akcji Divinity II: Ego Draconis. Akcja rozgrywa się zaraz po zakończeniu głównej gry. Jako Smoczy Rycerz musimy zmierzyć się z ostatecznym przeznaczeniem, napotykając na drodze mnóstwo nowych potworów i zadań, które zapewniają wielogodzinną rozgrywkę. Szata graficzna uległa znacznemu poprawieniu w porównaniu do podstawowej gry.

Gra Divinity II: Flames of Vengeance, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł premierę światową miał w 2010 roku i dostępny jest na platformach: X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: niemiecka.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 57

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Divinity II:Flames of Vengeanceporadnik do gry

autor: "Łukasz Cnota"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1104

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Lista zadań

Zadania główne

Zadania poboczne (1)

Zadania poboczne (2)

Zadania poboczne (3)

Sekrety

Mapy i Legendy

Mapy

M1; M1.1 - Aleroth i Wielki Targ

M1.2; M1.3 - Ministerstwo i Dom uzdrowicieli

M1.4; M1.5 - Gospoda Pod Feniksem i Opuszczone katakumby

M1.6; M1.6.1 - Aleja Lanilora i Kapliczka Maxosa

M1.7; M1.8 - Rozbrykany Konik i Rezydencja Luksuriusza

M1.8.1; M1.9 - Prywatne pokoje Luksuriusza i Dom Taurusa

M1.9.1; M1.10 - Kanał i Przytulne mieszkanko

M1.11; M1.12 - U Chanelle i Dom Sir Guli

M1.13; M1.14 - Dom Wacka i Podziemia teatru

M1.15; M1.16 - Sklep Alzbety i Teatr

M1.17; M1.17.1 - Przybytek madame Ewy i Niesamowita piwniczka

M1.18; M1.19 - Czarny rynek i Świątynia Nimir

M1.19.1; M1.19.2 - Południowa i północna komnata

M1.20; M1.21 - Plac Mordeneusa i Opuszczona piwnica

M1.22; M1.23 - Gospoda Krąg Zaufanych i Wykopalisko archeologiczne Guli

M1.24; M1.25 - Wronie Gniazdo, oraz Dom Serwusa i Aliny

M1.26; M1.27 - Tunele w kanałach, oraz Dom Henry'ego i Eleanor

M1.27.1; M1.28 Piwnica i Posiadłość Dzikie Wierzby - zakład dla obłąkanych

M1.29; M1.30 - Dom Cromwella i Dom Decymusa

M1.31; M1.32 - Dom Claire i Dom tajemnic

M1.33; M1.34 - Zapomniana krypta i Plac Źródła

M1.35; M1.36 - Akademia championów i Przedpotopowa krypta

Wprowadzenie

Mimo tego, że gra Divinity II: Flames of Vengeance jest dodatkiem do podstawowej części Ego Draconis, to poradnik ten jest przeznaczony zarówno dla początkujących graczy jak i weteranów serii, ponieważ oprócz pomocy w przejściu kampanii pomoże Ci również poznać sekrety i zadania, których sam mógłbyś nie poznać, co sprawi że gra stanie się dla was ciekawsza, a co ważniejsze bardziej grywalna. Dla wielu z was być może będzie to szansa aby cieszyć się zupełnie nową jakością rozgrywki. Znajdziesz tutaj szczegółowy opis wszystkich zadań zarówno głównych jak i pobocznych, a także ich alternatywnych zakończeń oraz szczegółowe mapy z dokładnymi oznaczeniami. Ponadto poznasz ukryte przejścia i mroczne tajemnice mieszkańców Aleroth.

Łukasz Cnota (www.gry-online.pl)

Garść Porad

Nie przywiązuj dużej wagi do wyboru profesji na początku rozgrywki, masz z tego niewielkie korzyści. Natomiast punkty które porozdzielasz na swoje umiejętności możesz w każdym momencie gry zresetować i zagospodarować od początku korzystając z usług nauczyciela;

Grę możesz zacząć postacią wysokopoziomową stworzoną od podstaw lub swoją postacią z poprzedniej części Ego Dragonis. Aby tak się stało musisz najpierw ukończyć oryginalną część

Ego Dragonis

, a

Flames of Vengeance

zacznie się to postacią automatycznie;

Upadki z dużych wysokości w żaden sposób nie wpływają na stan Twojego zdrowia;

Nie rozwiązuj wszystkich zadań od razu po ich przyjęciu, możliwe, że w trakcie gry pojawi się inna alternatywa ukończenia zadania, która zagwarantuje Ci lepsze profity;

W każdym momencie gry możesz dokonać korekt aparycji fizycznej Twojej postaci odwiedzając Chanelle;

Nie zbieraj wszystkiego czego znajdziesz. Nie ma sensu zbierać np. kubków, talerzy czy trunków pitnych. Są one nic nie warte, a niepotrzebnie blokują Ci przestrzeń ładunkową. Opłaca się natomiast zbierać wszelkie rośliny, kamienie szlachetne czy minerały. Przydadzą się one do warzenia mikstur czy zaklinania broni;

Warto jest ustawić opcje szybkiego save'a na jednym z klawiszy. Zdecydowanie przyspieszy to procedurę zapisywania gry;

Niemal w każdym momencie gry, masz możliwość teleportowania się do swojej Wieży Bitewnej. Możesz tam popracować nad swoim chowańcem, zaklinać oręż, podszkolić swoje zdolności bojowe czy ważyć mikstury. Ponadto w sali tronowej czeka na Ciebie trójka gońców, którzy mogą dla Ciebie przynieść pożądaną roślinę, minerał lub kamień szlachetny. Pamiętaj jednak, że nie są oni nie zniszczalni, też mogą zostać ranni. Postaraj się więc aby i oni mieli odpowiednie wyposażenie;

Opłaca się korzystać z kapliczek teleportacyjnych. Dzięki nim nie musisz tracić czasu na bieganie pomiędzy najważniejszymi dzielnicami Alerothu;

Lepiej rozwijać kilka umiejętności do wyższych poziomów niż posiadać ich wiele, ale na bardzo niskim poziomie;

Jeśli walka zrobi się dla Ciebie zbyt trudna, możesz użyć aktywnej pauzy (domyślnie "F") podczas, której będziesz mógł wybrać cel czy zaplanować rzucenie zaklęcia;

Staraj się rozmawiać ze wszystkimi postaciami. Niektóre z nich są nieocenionymi źródłami wiedzy.

Niezależnie od Twojej profesji warto jest rozwijać swoje umiejętności otwierania zamków. Duża część skrzyń nie wymaga klucza lecz właśnie tej zdolności.

Lista zadań

Kolor brązowy - oznaczenie zadań (ZG - zadania główne, ZP - zadania poboczne).

Zadania główne

Aleroth:

ZG1. W poszukiwaniu czarodzieja M1.1 (3)

ZG2. Martwi powstają M1.1 (3)

ZG3.Pod właściwy adresM1.20(4)

Zadania poboczne

Aleroth:

ZP1. Szlak zdrady M1.1(1)

ZP2. Widmowy gość na uczcie M1.1(9)

ZP3. Oszukany oszust M1.1(10)

ZP4. Runiczne manewry M1.1(11)

ZP5. Dama w potrzebie M1.2(1)

ZP6. Wieczne oddanie M1.4(1)

ZP7. Apetyt na mord M1.4 (2)

ZP8. Reminiscencje M1.4(1)

ZP9. Jakże łatwo krytykować M1.4(3)

ZP10. Odpalamy M1.4(4)

ZP11. Rozbrykana sałatka M1.7(1)

ZP12. Medycyna ziołowa M1.6(1)

ZP13. Biżuteria teściowej M1.6(2)

ZP14. Złowrogie motywy M1.6 (4)

ZP15. Towarzysze broni M1.6 (6)

ZP16. Cały świat sceną M1.16(1)

ZP17. Morderstwa przy Rue Lanilor M1.17(1)

ZP18.Pierwsza pomocM1.20(1)

ZP19.Na łowy, po raz kolejny!M1.22(1)