Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC - Nowocień Artur - książka

Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC książka papierowa

Nowocień Artur

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

109,00 zł
od 54,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Helion
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Z pamięci papieru do pamięci komputera
Współczesnym przemysłem rządzi... informatyka. Ta dziedzina stale się rozwija i zagarnia pod swoje skrzydła kolejne sektory ? od produkcji, przez logistykę i księgowość, po dystrybucję i sprzedaż. Tyle teorii. W praktyce zaś często się okazuje, że podczas gdy otoczenie biznesowe i technologie pędzą naprzód, systemy stosowane w przemyśle zostają nieco z tyłu. Głównym celem, jaki przyświeca autorowi tej publikacji, skierowanej przede wszystkim do automatyków i programistów sterowników PLC, jest odczarowanie pojęcia digitalizacji i udowodnienie, że technologie, które się w nie wpisują, nie są wcale zarezerwowane dla specjalistów IT. W rzeczywistości wszyscy stosujemy je na co dzień, tylko w okrojonej formie.
W książce poruszane są takie tematy jak podstawowe założenia czwartej rewolucji przemysłowej, cyberbezpieczeństwo, mechanizmy informatyczne implementowane na poziomie konwencjonalnych urządzeń automatyki, internet rzeczy, chmury obliczeniowe, systemy brzegowe, a także technologie, które wyznaczają przyszłość automatyki przemysłowej. Każdy rozdział składa się z dwóch części: teoretycznej, zawierającej omówienie podstawowych zagadnień, które należy przyswoić, aby móc świadomie korzystać z danej technologii, i praktycznej, prezentującej jej implementację przy użyciu powszechnie stosowanych komponentów automatyki.

Liczba stron: 352

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788328902091

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.