Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Na czym polega podstawowa zaleta tej książki? Na tym, że jasno mówi czego nie robić przy silniku. Autor w wielu miejscach stwierdza : "mechanik amator nie ma tu nic do roboty". Współczesne silniki są na tyle niezawodne a przy tym skomplikowane, że nadmiar ambicji mechanicznych najczęściej prowadzi do awarii. Wyjaśnia natomiast podstawowe zjawiska i zależności, a wszystko pod hasłem: "zainwestowaliście sporo pieniędzy na wasz silnik, niech pracują dla was jak najskuteczniej, najefektywniej". Lektura dla tych wszystkich, którzy mają do czynienia zarówno z najmniejszymi pomocniczymi silniczkami jak i tych, w których pod podłogą kokpitu motorówek drzemią wielosetkonne motory. To nie jest książka na długie zimowe wieczory, to jest poradnik, który masz zawsze mieć pod ręką. Jego przydatność potwierdza wieloletnie stosowanie jako podręcznika na kursach renomowanej brytyjskiej Royal Yachting Association.
Liczba stron: 104
Rok wydania: 2011
Tłumacz: Mika Krzysztof
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788370203979
Wydanie: 1