Die Hard: Nakatomi Plaza - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski - ebook
PROMOCJA

Die Hard: Nakatomi Plaza - poradnik do gry ebook

Piotr "Zodiac" Szczerbowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Die Hard to gra akcji/FPS oparta na fabule pierwszej części słynnej serii filmów akcji „Die Hard”. Gracz wciela się w postać głównego bohatera filmu, policjanta John McClane (granego w filmie przez Bruce’a Willisa).

Die Hard: Nakatomi Plaza - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 03 - The Bomber
  • Misja 02 - False Alarm
  • Misja 01 - Nakatomi Plaza
  • Misja 11 - Not My Day
  • Misja 10 - One Of The Terrorist
  • Misja 09 - Plain' The Hero
  • Misja 08 - Argyle's Run
  • Misja 07 - High Maintenance
  • Misja 06 - Welcome To The Party
  • Misja 05 - Down The Shaft

Informacja o grze

Gra akcji/FPS oparta na fabule pierwszej części słynnej serii filmów akcji „Die Hard”. Gracz wciela się w postać głównego bohatera filmu, policjanta John McClane i musi przeciwstawić się terrorystom okupującym budynek Nakatomi.

Gra Die Hard: Nakatomi Plaza, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 43

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Die Hard:Nakatomi Plazaporadnik do gry

autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=135

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Misja 01 - Nakatomi Plaza

Misja 02 - False Alarm

Misja 03 - The Bomber

Misja 04 - On The Roof

Misja 05 - Down The Shaft

Misja 06 - Welcome To The Party

Misja 07 - High Maintenance

Misja 08 - Argyle's Run

Misja 09 - Plain' The Hero

Misja 10 - One Of The Terrorist

Misja 11 - Not My Day

Misja 12 - Aftermath

Misja 13 - Clearing The Birds Nest

Misja 14 - Unexpected Friend

Misja 15 - The Architect

Misja 16 - In The Vents

Misja 17 - Send In The Car

Misja 18 - Backup Arrives

Misja 19 - The FBI Arrives

Misja 20 - Bill Clay

Misja 21 - Coulda Used His Shoes

Misja 22 - I Hate The Dark

Misja 23 - R&B Lab

Misja 24 - Fumbling In The Dark

Misja 25 - A Fish In The Barrel

Misja 26 - Karl's Revenge

Misja 27 - Everyone To The Roof

Misja 28 - Just Like Saigon

Misja 29 - Running The Gauntlet

Misja 30 - Still The Cowboy

Wprowadzenie

Wprowadzenie

Die Hard: Nakatomi Plaza to jedna z najbardziej topornych gier FPP w jakie przyszło mi grać. Niemniej jednak posiada parę ciekawych cech, wartych by przyjrzeć się im bliżej. Poradnik ten to standardowy opis prowadzący gracza za rączkę przez wszystkie 30 poziomów. Nie są one bardzo skomplikowane, ale wiele razy zdarzy się Wam utknąć w jakimś miejscu, w którym nie wiadomo co dalej zrobić. Gra jest na tyle prosta i zrozumiała, iż rady podstawowe wydają się mi zbędne, a same porady wspomagane obrazkami rozwieją wszystkie Wasze wątpliwości.

Misja 01 - Nakatomi Plaza

Misja 01: Nakatomi Plaza

1. Odnajdź swoją żonę, Holly.

2. Zabierz swój ekwipunek.

3. Ucieknij nie będąc dostrzeżonym.

Gdy wysiądziesz z limuzyny i wejdziesz do hotelu, podejdź do faceta siedzącego w recepcji [#1]. Zapytaj go (klawisz "F") o swoją żonę, Holly. Teraz poćwicz trochę klikanie na monitorze dotykowym. Była żona ukrywa się pod panieńskim nazwiskiem Gennaro i aktualnie bawi się na przyjęciu na 30 piętrze. Udaj się do wind. Nie przejmuj się człowiekiem stojącym po prawej stronie tylko od razu skieruj swe kroki w stronę pierwszej windy w lewym korytarzu [#2].

Otwórz ją przyciskiem umieszczonym z lewej, po czym wejdź do środka i na panelu wciśnij przycisk z 30 piętrem. Gdy znajdziesz się na górze, przywita Cię sam prezes. Za chwilę znajdziesz się w biurze współpracownika byłej żony [#3]. Gdy wejdziesz do toalety trochę się odświeżyć, coś złego stanie się w hotelu. Czym prędzej sięgnij po broń leżącą przy lustrze [#4].

Otwórz drzwi, za nimi następne. Znajdziesz się w korytarzu [#5]. Za nic nie biegnij w prawo, nie masz najmniejszych szans w starciu z czterema terrorystami! Tak, to są terroryści! Idź korytarzem trzymając się lewej strony. Podejdź po cichu do drzwi wyjściowych [#6] i czmychnij tędy, nim przeciwnicy cokolwiek zauważą.

Misja 02 - False Alarm

Misja 02: False Alarm

1. Powiadom władze o zajściu w wieżowcu.

2. Znajdź i zabij Tony'iego.

3. Weź rzeczy Tony'iego.

Wyjdź na korytarz, miń skrzynie i przyjrzyj się ścianie naprzeciwko. Musisz uruchomić alarm przeciwpożarowy [#7]. Wciśnij przycisk, po czym wróć w okolicę skrzyń. Zza przejścia w ścianie [#8] wyjdzie pierwszy przeciwnik. Zabij go i weź mu broń. Ruszaj przez następne przejścia do kolejnych pomieszczeń.

Natrafisz w końcu na dziwną maszyną stojącą na stole - nie włączaj jej. Inaczej trzej strażnicy [#9] stojący za następną ścianą zbiegną się i szybko pozbawią Ciebie życia. Kontynuuj wędrówkę aż do miejsca, gdzie z lewej strony znajdziesz zablokowany włącznik alarmu i ukryty za szybą toporek strażacki. [#10]. Będzie tu trzeba wrócić.

Przejdź w lewo do pokoju, załatw przeciwnika, kolejnych dwóch [#11] w następnej sali rozłożysz również bez większych problemów. Pamiętaj o zbieraniu broni po trupach, inaczej szybko wyskoczysz z naboi. Zatrzymaj się przy zablokowanych deskami drzwiach [#12]. Wróć teraz po toporek i wyrąb sobie przejście.

Podążaj przed siebie korytarzem, aż do miejsca gdzie za białym stołem, w którymś już z kolei pokoju spotkasz Tony'iego [#13]. Gdy zaczniesz do niego strzelać, niegodziwiec ucieknie. Załatw wojaka z lewej, jednego na wprost i jednego ukrytego za ścianą z prawej. Uważaj, za następnym zakrętem [#14] czeka Cię przeprawa z naszym głównym bohaterem.

Najpierw zdejmij wojaka ukrywającego się z lewej, za skrzyniami. Potem przejdź za ścianę i zdejmij człowieka z lewej. W rogu sali kryje się sam Tony. Możesz uruchomić maszynę, która go lekko uszkodzi przesuwając dźwignię obok apteczki [#15]. Gdy nasz biedaczek wyzionie ducha, zabierz jego telefon, zapalniczkę oraz przeszukaj ciało [#16].