Opis

Poradnik do gry Darksiders zawiera przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich etapów. Znalazły się tu także wskazówki dotyczące walki z większością przeciwników, a także szczegółowe taktyki wykorzystywane w potyczkach z bossami.

Darksiders - Xbox 360 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • The Hollows (1) (Opis przejścia)
  • The Crossroads (Opis przejścia)
  • The Black Throne (4) (Opis przejścia)
  • Silithia (Opis przejścia)
  • The Ashlands (4) (Opis przejścia)
  • The Black Throne (1) (Opis przejścia)
  • The Black Throne (5) (Opis przejścia)
  • Ulice miasta (Opis przejścia)
  • Tiamat (Opis przejścia)
  • The Black Throne (6) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Gra akcji z elementami RPG, w której wcielamy się w postać Wojny, jednego z Czterech Jeźdźców Apokalipsy. Akcja oparta jest o Apokalipsę Św. Jana. Z nieznanych przyczyn nasz bohater zostaje zdradzony po czym pojawia się na placu boju pomiędzy siłami piekła i nieba, niszcząc wszystko co napotka na swojej drodze z pomocą obszernego arsenału.

Gra Darksiders, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 86

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

DarksidersWersja Xbox 360poradnik do gry

autor: Michał "Kwiść" Chwistek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=982

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Ulice miasta

The Charred Council

Seraphim Hotel

The Crossroads

Scalding Gallow

The Choking Grounds (1)

The Choking Grounds (2)

Broken Stair

Twilight Cathedral (1)

Twilight Cathedral (2)

Twilight Cathedral (3)

Twilight Cathedral (4)

The Jailer

Tiamat

Drowned Pass

Anvil's Ford

The Hollows (1)

The Hollows (2)

The Hollows (3)

Griever

The Dry Road

The Ashlands (1)

The Ashlands (2)

The Ashlands (3)

The Ashlands (4)

Iron Conopy (1)

Iron Conopy (2)

Iron Conopy (3)

Silithia

The Black Throne (1)

The Black Throne (2)

The Black Throne (3)

The Black Throne (4)

The Black Throne (5)

The Black Throne (6)

Straga

Eden

Armageddon Blade (1)

Armageddon Blade (2)

Destroyer/Abaddon

Sekrety

Soldier Artifact (1)

Soldier Artifact (2)

Champion Artifact i Overlord Artifact

Abyssal Armor Pieces (1)

Abyssal Armor Pieces (2)

Lifestones (1)

Lifestones (2)

Wrath Shards (1)

Wrath Shards (2)

Wrath Shards (3)

Wprowadzenie

Poradnik do gry Darksiderszawiera przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich etapów. Znalazły się tu także wskazówki dotyczące walki z większością przeciwników, a także szczegółowe taktyki wykorzystywane w potyczkach z bossami. Opisane są w nim również spotykane po drodze Soldier Artifacts. Tym i innym przedmiotom poświęcona została druga część składowa poradnika. Zawiera ona ilustrowany opis wszystkich Soldier Artifacts, Champion Artifacts, Overlord Artifacts, Wrath Shards, Lifestones i Abyssal Armor Pieces (wraz z mapkami).

W trakcie czytania, natkniecie się na szereg oznaczeń, dzięki którym szybciej znajdziecie interesujące was informacje. Obrazki zostały przyporządkowane dwóm znakom - [1] oraz[2]. Jedynka dotyczy zdjęcia z lewej, a dwójka z prawej strony. Wszelkie znajdźki i bronie pisane są pomarańczową, postacieczerwoną, umiejętności zieloną, a lokacje niebieską czcionką.

Michał "Kwiść" Chwistek

Opis przejścia

Ulice miasta

Naszą przygodę zDarksiders rozpoczynamy od krótkiej potyczki z demonami [1], na ulicach zniszczonej metropolii [2].

Po pokonaniu kilku słabszych przeciwników, zaatakuje nas pierwszy mini-boss [1]. Choć wygląda groźnie, nie stanowi większego zagrożenia dla Wojny. Na tym etapie gry posiadamy wszystkie najlepsze ataki i moce, więc jesteśmy praktycznie niezwyciężeni. Warto skorzystać ze zdolności Chaos Form[2]. Aktywujemy ją wciskając LB i RT jednocześnie. Po kilku ciosach przeciwnik powinien wrócić do piekła.

Gdy walka się skończy, idziemy dalej, nowo powstałym przejściem [1]. Na pierwszym skrzyżowaniu skręcamy w prawo. Po kilku krokach za naszymi plecami pojawi się wyłom w ziemi i zaatakuje nas oddział aniołów [2].

Jak ostatni skrzydlaty przeciwnik zginie, podążamy za olbrzymim gigantem, kroczącym ulicami miasta [1]. Dojdziemy w ten sposób do kolejnego skrzyżowani. Po pojedynku wchodzimy na porośniętą dziwną substancją ścianę [2].

Wykorzystując metalowe rury [1], przechodzimy na drugi budynek i kontynuujemy wspinaczkę [2]. Żeby ją przyspieszyć, wciskamy przycisk RB.

Po pokonaniu grupki demonów, skaczemy do szybu windy [1]. Biegniemy cały czas prosto aż dojdziemy do szerokiej wyrwy z lawą. Wchodzimy na drut obok [2] i lądujemy ponownie na ulicy.

Gdy skręcimy w prawo, rozpocznie się cut-scenka, a po niej walka z bossem.

Do pokonania demona wykorzystujemy leżące w okolicy samochody. Podnosimy je przyciskiem B i rzucamy wciskając RT[1]. Używając Dasha (RB) omijamy ataki przeciwnika [2] (uderzenia pięścią, rzuty samochodami).

Gdy wróg schyli się, atakujemy jego twarz [1]. Dobijamy bossa wciskając B[2].

Niestety, podczas wykonywani ostatecznego ciosu zostaniemy sparaliżowani [1], a później zmiażdżeni przez demona [2].

The Charred Council

Nasz bohater przeżył, ale został bardzo osłabiony. Na szczęście już na początku odzyskamy główną broń Wojny - Chaoseatera [1]. Wbiegamy na schody i podnosimy miecz [2].

Wraz z nim uzyskamy pierwszą Wrath Power - Blade Gazer [1]. Tworzy ona krąg ostrzy wokół naszej postaci, który zadaje bardzo duże obrażenia przeciwnikom. Sprawdzamy posiadane moce wciskając START, a używamy ich przytrzymując LB i wduszając przyporządkowany umiejętności przycisk [2].

Niedaleko miecza znajdziemy niebieski krąg światła [1]. Gdy do niego podejdziemy, poznamy występujące w grze dusze. Istnieją ich trzy rodzaje: zielone (leczące), żółte (regenerujące wrath power) i niebieskie (będące walutą w sklepie Vulgrima) [2]. Znajdziemy je w poukrywanych skrzyniach, zniszczonych elementach otoczenia lub ciałach zabitych wrogów. Czas wrócić do miasta.

Seraphim Hotel

Po rozpoczęciu rozdziału [1] biegniemy prosto i wspinamy się na ścianę przed nami [2].

Pierwszą wyrwę przeskakujemy[1], a drugą pokonujemy chwytając się krawędzi ściany [2].

Kilka kroków dalej dojdziemy do szerokiej przepaści. Żeby ją przejść, wskakujemy na drut zwisający z sufitu. Tutaj czeka nas kolejna walka [1]. Zostaniemy również poinformowani o ciekawej właściwości naszej rękawicy [2]. Gdy świeci na żółto, oznacza to, że w okolicy jest przedmiot, którego możemy użyć. Robimy to wciskając B.

W ten sposób otwieramy drzwi przed nami [1]. Wchodzimy po ścianie na górę [2], gdzie stoczymy pojedynek z ognistym demonem.

Szczególnie uważamy na bardzo bolesne zionięcie przeciwnika.

Gdy zginie, otwieramy skrzynię pod ścianą [1]. Skręcamy w lewo i używamy kolejnej umiejętności bohatera - przesuwania przedmiotów [2].

Żeby to zrobić, podchodzimy do kamiennego bloku, przytrzymujemy B, a następnie ruszamy analogiem w odpowiednim kierunku.

W ten sposób dostajemy się na kolejny poziom budowli [1]. Wykorzystując metalowe rury [2], przechodzimy nad wyrwą w ziemi i dochodzimy do ściany wspinaczkowej.

Niestety, po wejściu na górę podłoga się zawali [1], a my wylądujemy zaraz obok sali pełnej przeciwników [2].

Gdy zabijemy kilku z nich, pojawi się dużo silniejszy demon [2].

Warto w tym momencie wykorzystać skupienie na jednym celu [1]. Robimy to przytrzymując przycisk LT. Po zakończeniu starcia ruszamy do korytarza na przeciwko wejścia [2].

Kilka kroków dalej zostaniemy odcięci od drogi powrotnej. Wbiegamy po schodach [1], zabijamy kilku zombiaków i otwieramy kolejną skrzynię [2].

The Crossroads

Po rozpoczęciu etapu [1] otrzymamy nasze pierwsze zadanie. Demon Vulgrim [2] poprosi nas o zdobycie dla niego pięciuset dusz.

Dostaniemy również bardzo przydatny przedmiot - Hoardseeker[1]. Pokazuje on na mapie wszystkie dostępne skrzynie [2]. Żeby włączyć mapę, wciskamy przycisk BACK. Na początku idziemy maksymalnie na południe i zdobywamy pierwszą porcję dusz. Kolejną skrzynię zdobędziemy na północny zachód od Vulgrima, ale po drodze czeka nas walka z demonem o ognistych łapach. Powtarzamy taktykę z poprzedniego etapu.

Wracając z powrotem, trzymamy się zachodniej strony drogi. Schodzimy napotkanymi schodami w dół i wskakujemy do jeziorka [1]. Pod wodą znajdziemy pierwszy Soldier Artifact[2].

Następny skarb jest we wschodniej części lokacji [1]. Chroni go spory oddział demonów [2], ale powinniśmy sobie poradzić.

Poznamy przy okazji jeszcze jedną umiejętność Wojny - blok. Używamy go wciskając RB. Jeżeli mamy jakieś problemy, zeskakujemy na dno krateru, gdzie znajdziemy skrzynię z duszami życia [2].

Po wyjściu na powierzchnię, wchodzimy do budynku na północy [1]. W środku otwieramy jeszcze jeden kufer z duszami dla Vulgrima[2].

Ostatnie skarby są w północno wschodniej części Crossroads. Pierwszy leży na końcu uliczki (leczący) [1], a po drugi schodzimy schodami obok [2].

Teraz czas wrócić do Vulgrima[1] i odebrać nagrodę - róg Earthcaller[2]. Umożliwia on otwieranie kamiennych wrót, a także ogłusza przeciwników. Dmiemy w niego wciskając RT.

W ten sposób odblokujemy przejście za demonicznym sklepikarzem.

W środku idziemy schodami z lewej strony [1] aż dojdziemy do olbrzymiej dziury w podłodze [2].

Skaczemy przez nią na niższy poziom. Po wylądowaniu zabijamy demony [1] i wchodzimy po ścianie na górę [2].

Ubijamy tu kolejnych przeciwników [1].Biegnąc cały czas prosto [2], dojdziemy do Scalding Gallow.