Darkest of Days - poradnik do gry - Antoni "HAT" Józefowicz - ebook
PROMOCJA

Darkest of Days - poradnik do gry ebook

Antoni "HAT" Józefowicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Darkest of Days zawiera kompletny opis przejścia. Tekst podpowiada, skąd można spodziewać się ataku wrogich sił, jak z nimi najlepiej walczyć, a także jak zabierać się za wykonywanie stawianych przez grę zdań.

Darkest of Days - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 25 - Sudety, 23 Luty 1941 (Opis przejścia)
  • Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK (Opis przejścia)
  • Rozdział 27 - Stalag Luft III, Polska, 24 Luty 1941, KronoteK (Opis przejścia)
  • Rozdział 30 - Pompeje, 24 Sierpnia 79, Epilog (Opis przejścia)
  • Rozdział 4,5 - Tannenberg, 28 VIII 1914, KronoteK (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 - Bitwa pod Little Big Horn, 25 VI 1876 (Opis przejścia)
  • Rozdział 2 - KronoteK (Opis przejścia)
  • Rozdział 4 - KronoteK (Opis przejścia)
  • Rozdział 7,8 - Pole kukurydzy Millera, Maryland, 17 Wrzesień 1862, KronoteK (Opis przejścia)
  • Rozdział 13,14 - Farmy niedaleko Shapshburga, 17 Września 1862, KronoteK (Opis przejścia)

Informacja o grze

Dynamiczny FPS akcji, osadzony w realiach sci-fi, nawiązujący do rozmaitych wydarzeń historycznych. Wcielamy się w agenta futurystycznej organizacji KronoteK, którego zadaniem jest dbanie o to, aby żadna osoba nie zmieniła przeszłości naszej cywilizacji. Podróżując w czasie śledzimy losy bitew znanych z wojny secesyjnej, wojen światowych i innych słynnych konfliktów.

Gra Darkest of Days, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 35

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Darkest of Daysporadnik do gry

autor: Antoni "HAT" Józefowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=993

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Rozdział 1 - Bitwa pod Little Big Horn, 25 VI 1876

Rozdział 2 - KronoteK

Rozdział 3 - Tannenberg, 27 VIII 1914 (1)

Rozdział 3 - Tannenberg, 27 VIII 1914 (2)

Rozdział 4 - KronoteK

Rozdział 4,5 - Tannenberg, 28 VIII 1914, KronoteK

Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK

Rozdział 7,8 - Pole kukurydzy Millera, Maryland, 17 Wrzesień 1862, KronoteK

Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK

Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK

Rozdział 13,14 - Farmy niedaleko Shapshburga, 17 Września 1862, KronoteK

Rozdział 15,16 - Okolice Frankenau, 30 Sierpnia 1914,KronoteK

Rozdział 17,18 - Południe Bishofsburga, 29 Sierpnia 1914, Nieznany czas i miejsce

Rozdział 19, 20 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK

Rozdział 21, 22 - Most Rohrbach, Maryland, 17 Października 1862, KronoteK

Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK

Rozdział 25 - Sudety, 23 Luty 1941

Rozdział 27 - Stalag Luft III, Polska, 24 Luty 1941, KronoteK

Rozdział 28, 29 - Południowy-wschód Sharpsburga, 17 Września 1862, KronoteK

Rozdział 30 - Pompeje, 24 Sierpnia 79, Epilog

Wprowadzenie

Poradnik do gry Darkest of Days zawiera kompletny opis przejścia. Tekst podpowiada, skąd można spodziewać się ataku wrogich sił, jak z nimi najlepiej walczyć, a także jak zabierać się za wykonywanie stawianych przez grę zdań.

Porady ogólne

Gdy zostaniesz ranny, wycofaj się w bezpieczne miejsce, aby nabrać sił.

Na frontach wojen światowych często po strzeleniu w głowę przeciwnikowi spadnie jego hełm, ale wróg przeżyje - uważaj na takie sytuacje!

Podczas przeładowywania broni najlepiej kucnąć - zmniejsza to ryzyko zgonu.

Antoni "HAT" Józefowicz ( www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Rozdział 1 - Bitwa pod Little Big Horn, 25 VI 1876

Zaraz po rozpoczęciu gry masz jedno zadanie - biec za dwoma żołnierzami. Uważaj, ponieważ od razu po zbiegnięciu ze zbocza, nastąpi szarża Indian na koniach (wyjadą z lewej strony). Dobiegnij do okrążonego generała Custera. Zajmij tu dogodną pozycję - może być nawet przy samym generale - i poćwicz używanie pistoletu na nacierających Indianach. Gdziekolwiek byś nie stał, w pewnym momencie zamroczy Cię ból, a gdy otworzysz oczy ujrzysz, że masz w nodze strzałę i nie jesteś w stanie się podnieś. Strzelaj dalej, aż nagle rozlegnie się błysk i…

Rozdział 2 - KronoteK

Póki co nie możesz nic zrobić. Gdy kobieta zamilknie, podejdź do niej i dowiedz się o historii KronoteK oraz jego aktualnych problemach. Potem obrót o 360° i do kuli marsz.

Czeka Cię trening pod okiem agenta Dextera. Najpierw strzelanie z pistoletu. Potem przejdź w lewo, gdzie spoczywa nieskończona liczba granatów do rzucenia, a potem dalej w lewo, gdzie masz okazję poćwiczyć posługiwanie się armatą.

Teraz dalej w lewo. Nauczysz się posługiwania mapą oraz poznasz najważniejszą zasadę gry - nie wolno Ci zabić nikogo, kogo otacza niebieska aura! Poćwiczysz też używanie chaserów. Potem wejdź do teleportera. Obejrzyj scenkę. Wysłuchaj odprawy i podejdź do panelu koło Dextera. Naciskając E aktywujesz go. Masz do wyboru dwie misje - proponuję wybrać "Germans on the run". Naciśnij przycisk akceptacji i wejdź do teleportera.

Rozdział 3 - Tannenberg, 27 VIII 1914 (1)

Rozdział 3 - Tannenberg, 27 VIII 1914

Cel: spotkaj się z Dexterem

Zaczynamy w okopach. Biegnij przed siebie, aż dotrzesz do stanowiska karabinów maszynowych. Jeśli chcesz, możesz użyć któregoś z nich - strzelcy padają dość często. Jeśli się na to zdecydujesz, uważaj na szturmujących Niemców - gdy podbiegną blisko, mogą cisnąć granatem!

Gdy