7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Darkest of Days zawiera kompletny opis przejścia. Tekst podpowiada, skąd można spodziewać się ataku wrogich sił, jak z nimi najlepiej walczyć, a także jak zabierać się za wykonywanie stawianych przez grę zdań.
Darkest of Days - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Dynamiczny FPS akcji, osadzony w realiach sci-fi, nawiązujący do rozmaitych wydarzeń historycznych. Wcielamy się w agenta futurystycznej organizacji KronoteK, którego zadaniem jest dbanie o to, aby żadna osoba nie zmieniła przeszłości naszej cywilizacji. Podróżując w czasie śledzimy losy bitew znanych z wojny secesyjnej, wojen światowych i innych słynnych konfliktów.
Gra Darkest of Days, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 35
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=993
Rozdział 1 - Bitwa pod Little Big Horn, 25 VI 1876
Rozdział 2 - KronoteK
Rozdział 3 - Tannenberg, 27 VIII 1914 (1)
Rozdział 3 - Tannenberg, 27 VIII 1914 (2)
Rozdział 4 - KronoteK
Rozdział 4,5 - Tannenberg, 28 VIII 1914, KronoteK
Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK
Rozdział 7,8 - Pole kukurydzy Millera, Maryland, 17 Wrzesień 1862, KronoteK
Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK
Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK
Rozdział 13,14 - Farmy niedaleko Shapshburga, 17 Września 1862, KronoteK
Rozdział 15,16 - Okolice Frankenau, 30 Sierpnia 1914,KronoteK
Rozdział 17,18 - Południe Bishofsburga, 29 Sierpnia 1914, Nieznany czas i miejsce
Rozdział 19, 20 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK
Rozdział 21, 22 - Most Rohrbach, Maryland, 17 Października 1862, KronoteK
Rozdział 23, 24 - Okolice mazurskich jezior, 11 Września 1914, KronoteK
Rozdział 25 - Sudety, 23 Luty 1941
Rozdział 27 - Stalag Luft III, Polska, 24 Luty 1941, KronoteK
Rozdział 28, 29 - Południowy-wschód Sharpsburga, 17 Września 1862, KronoteK
Rozdział 30 - Pompeje, 24 Sierpnia 79, Epilog
Poradnik do gry Darkest of Days zawiera kompletny opis przejścia. Tekst podpowiada, skąd można spodziewać się ataku wrogich sił, jak z nimi najlepiej walczyć, a także jak zabierać się za wykonywanie stawianych przez grę zdań.
Gdy zostaniesz ranny, wycofaj się w bezpieczne miejsce, aby nabrać sił.
Na frontach wojen światowych często po strzeleniu w głowę przeciwnikowi spadnie jego hełm, ale wróg przeżyje - uważaj na takie sytuacje!
Podczas przeładowywania broni najlepiej kucnąć - zmniejsza to ryzyko zgonu.
Antoni "HAT" Józefowicz ( www.gry-online.pl)
Zaraz po rozpoczęciu gry masz jedno zadanie - biec za dwoma żołnierzami. Uważaj, ponieważ od razu po zbiegnięciu ze zbocza, nastąpi szarża Indian na koniach (wyjadą z lewej strony). Dobiegnij do okrążonego generała Custera. Zajmij tu dogodną pozycję - może być nawet przy samym generale - i poćwicz używanie pistoletu na nacierających Indianach. Gdziekolwiek byś nie stał, w pewnym momencie zamroczy Cię ból, a gdy otworzysz oczy ujrzysz, że masz w nodze strzałę i nie jesteś w stanie się podnieś. Strzelaj dalej, aż nagle rozlegnie się błysk i…
Póki co nie możesz nic zrobić. Gdy kobieta zamilknie, podejdź do niej i dowiedz się o historii KronoteK oraz jego aktualnych problemach. Potem obrót o 360° i do kuli marsz.
Czeka Cię trening pod okiem agenta Dextera. Najpierw strzelanie z pistoletu. Potem przejdź w lewo, gdzie spoczywa nieskończona liczba granatów do rzucenia, a potem dalej w lewo, gdzie masz okazję poćwiczyć posługiwanie się armatą.
Teraz dalej w lewo. Nauczysz się posługiwania mapą oraz poznasz najważniejszą zasadę gry - nie wolno Ci zabić nikogo, kogo otacza niebieska aura! Poćwiczysz też używanie chaserów. Potem wejdź do teleportera. Obejrzyj scenkę. Wysłuchaj odprawy i podejdź do panelu koło Dextera. Naciskając E aktywujesz go. Masz do wyboru dwie misje - proponuję wybrać "Germans on the run". Naciśnij przycisk akceptacji i wejdź do teleportera.
Zaczynamy w okopach. Biegnij przed siebie, aż dotrzesz do stanowiska karabinów maszynowych. Jeśli chcesz, możesz użyć któregoś z nich - strzelcy padają dość często. Jeśli się na to zdecydujesz, uważaj na szturmujących Niemców - gdy podbiegną blisko, mogą cisnąć granatem!
Gdy