Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2014

Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie ebook

Damian Kubik

(0)

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 20000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 241

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie - Damian Kubik

Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie zawiera kompletny opis przejścia wątku głównego oraz dokładne przedstawienie walk ze wszystkimi bossami. Solucja jest bogato ilustrowana, dlatego nie będzie dla ciebie problemem znalezienie sekretnych przejść, czy odszukanie miejsc, w których możesz odblokować skróty w danej lokacji. Zawarte są tutaj także informacje na temat ważnych elementów gry (m.in. rozwoju postaci, leczenia, walki) czy lokalizacji wszystkich przedmiotów, rozsianych po krainie Drangleic. Gra stworzona przez From Software jest grą trudną a przeciwnicy często bardzo wymagający, dlatego też, w tym poradniku uzyskasz informację, w jaki sposób walczyć z napotkanymi wrogami. Nie zabraknie tutaj także miejsca dla opisu i charakterystyki NPC-ów, których spotykamy na swojej drodze, przemierzając, powoli umierające Drangleic. Poradnik pozwoli ci w miarę bezpiecznie i bez zbędnego stresu przemierzać świat gry, dzięki proponowanej ścieżce odwiedzania lokacji. Gra jest bardzo nieliniowa i już na samym jej początku możesz trafić do miejsca, w którym bardzo szybko, na ekranie pojawi się napis YOU DIED! Jeśli chodzi o sprawy czysto techniczne, znajdziesz tutaj także informacje na temat sterowania oraz wymaganiach sprzętowych, które są niezbędne do uruchomienia gry. Dark Souls 2 jest to trzecia część (po Demon's Souls i Dark Souls) "hardcorowego" RPG, opowiadającego o walce samotnego Wojownika, który tym razem przemierza krainę Drangleic, walcząc z bardzo wymagającymi przeciwnikami i próbując odmienić losy świata. Studio From Software wspięło się szczyty możliwości i po świetnej, wręcz idealnej Dark Souls, stworzyli grę jeszcze lepszą i jeszcze bardziej wciągającą. Produkcja zdecydowanie nastawiona na eksplorację, z pewnością zapewni ci długie godziny niezapomnianej przygody.

W poradniku do gry Dark Souls 2 znajdą się:

  • Opis przejścia głównego wątku
  • Porady dotyczące walk z bossami
  • Porady dotyczące walk z pomniejszymi przeciwnikami
  • Lokalizacja najważniejszych i najpotężniejszych broni oraz przedmiotów
  • Lokalizacja wszystkich przedmiotów i tzw. "znajdziek"
  • Porady dotyczące magii
  • Porady dotyczące uzbrojenia, ekwipunku oraz ulepszania przedmiotów
  • Informacje na temat gry wieloosobowej

W poradniku do gry Dark Souls II znajdziesz wiele przydatnych informacji, które ułatwią ci przetrwanie w brutalnym świecie gry od studia From Software. W tekście opisano walki z bossami, szczegółowe opisy etapów czy porady dotyczące rozwoju bohatera.

Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie
  • Majula (Opis przejścia)
  • Dream Of Giants / Throne Of Want (Opis przejścia)
  • Forest Of The Fallen Giants (I) (Opis przejścia)
  • Things Betwixt (Opis przejścia)
  • Huntsman's Copse - droga do Undead Purgatory (Opis przejścia)
  • Forest Of The Fallen Giants - Pójdźmy dalej (Opis przejścia)
  • Drangleic Castle - dziedziniec (Opis przejścia)
  • Heide's Tower Of Flame (Opis przejścia)
  • The Lost Bastille (Opis przejścia)

Opinie o ebooku Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie - Damian Kubik

Fragment ebooka Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie - Damian Kubik

Dark Souls IIporadnik, opis przejścia, bossowieporadnik do gry

autor: "Damian Kubik"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1431

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie

Początkowe klasy

Dary

Cechy

Efekty statusu

Walka

Śmierć

Ogniska

Przymierza

Multiplayer

Ulepszenia

Opis przejścia

Things Betwixt

Majula

Forest Of The Fallen Giants (I)

Forest Of The Fallen Giants (II)

Forest Of The Fallen Giants - Pójdźmy dalej

Heide's Tower Of Flame

Heide's Tower Of Flame - Podziemia

No Man's Wharf

The Lost Bastille

The Lost Bastille - Wnętrza

Belfry Luna

The Lost Bastille - ciąg dalszy

Sinner's Rise

Huntsman's Copse - droga do Undead Purgatory

Huntsman's Copse - droga przez góry

Harvest Valley

Earthen Peak

Iron Keep - droga przez fortecę

Iron Keep - droga do króla

Grave Of Saints

The Gutter

Black Gulch

Shaded woods

Shaded Ruins

Doors Of Pharros

Brightstone Cove Of Tseldora - obóz

Brightstone Cove Of Tseldora - leże królowej

Shrine Of Winter

Drangleic Castle - dziedziniec

Drangleic Castle - wnętrza

Shrine Of Amana

Undead Crypt

Aldia's Keep

Dragon Aerie

Dragon Shrine

Dream Of Giants / Throne Of Want

Jak pokonać bossa

The Last Giant

The Pursuer

Old Dragonslayer

Dragonrider

Flexile Sentry

Ruin Sentiels

Belfry Gargoyle

Lost Sinner

Executioner Chariot

Skeleton Lords

Covetous Demon

Mytha, the Baneful Queen

Old Iron King

Smelter Demon

Royal Vanguard

The Rotten

Scorpioness Najka

Royal Rat Authority

Prowling Magus and Congregation

The Duke's Dear Freja

Twin Dragonriders

Looking Glass Knight

Demon of Song

Velstadt, The Royal Aegis

Vendrick

Guardian Dragon

Ancient Dragon

Giant Lord

Throne Watcher and Throne Defender

Nashandra

Darklurker

Dark Souls II - wymagania sprzętowe

Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie

Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie zawiera kompletny opis przejścia wątku głównego oraz dokładne przedstawienie walk ze wszystkimi bossami. Solucja jest bogato ilustrowana, dlatego nie będzie dla ciebie problemem znalezienie sekretnych przejść, czy odszukanie miejsc, w których możesz odblokować skróty w danej lokacji. Zawarte są tutaj także informacje na temat ważnych elementów gry (m.in. rozwoju postaci, leczenia, walki) czy lokalizacji wszystkich przedmiotów, rozsianych po krainie Drangleic. Gra stworzona przez From Software jest grą trudną a przeciwnicy często bardzo wymagający, dlatego też, w tym poradniku uzyskasz informację, w jaki sposób walczyć z napotkanymi wrogami. Nie zabraknie tutaj także miejsca dla opisu i charakterystyki NPC-ów, których spotykamy na swojej drodze, przemierzając, powoli umierające Drangleic. Poradnik pozwoli ci w miarę bezpiecznie i bez zbędnego stresu przemierzać świat gry, dzięki proponowanej ścieżce odwiedzania lokacji. Gra jest bardzo nieliniowa i już na samym jej początku możesz trafić do miejsca, w którym bardzo szybko, na ekranie pojawi się napis YOU DIED! Jeśli chodzi o sprawy czysto techniczne, znajdziesz tutaj także informacje na temat sterowania orazwymaganiach sprzętowych, które są niezbędne do uruchomienia gry. Dark Souls 2 jest to trzecia część (po Demon's Souls i Dark Souls) "hardcorowego" RPG, opowiadającego o walce samotnego Wojownika, który tym razem przemierza krainę Drangleic, walcząc z bardzo wymagającymi przeciwnikami i próbując odmienić losy świata. Studio From Software wspięło się szczyty możliwości i po świetnej, wręcz idealnej Dark Souls, stworzyli grę jeszcze lepszą i jeszcze bardziej wciągającą. Produkcja zdecydowanie nastawiona na eksplorację, z pewnością zapewni ci długie godziny niezapomnianej przygody.

W poradniku do gry Dark Souls 2 znajdą się:

Opis przejścia głównego wątku

Porady dotyczące walk z bossami

Porady dotyczące walk z pomniejszymi przeciwnikami

Lokalizacja najważniejszych i najpotężniejszych broni oraz przedmiotów

Lokalizacja wszystkich przedmiotów i tzw. "znajdziek"

Porady dotyczące magii

Porady dotyczące uzbrojenia, ekwipunku oraz ulepszania przedmiotów

Informacje na temat gry wieloosobowej

Damian Kubik (www.gry-online.pl)

Początkowe klasy

Dostępne klasy

Wybór klasy dokonywany jest podczas tworzenia nowej postaci. Wpływa to jedynie na początkowy etap rozgrywki, zmieniając rozłożenie punktów pomiędzy statystykami oraz posiadane uzbrojenie. Klasy nie narzucają żadnych restrykcji, dlatego można zacząć jako klasa wojownika, na przykład dla dobrego sprzętu, a rozwijać się jako czysty mag.

Klasa

Poz

Wit

Wyt

Wig

Dos

Siła

Zr

Ad

Int

Wiara

Suma

Wojownik

12

7

6

6

5

15

11

5

5

5

65

Rycerz

13

12

6

7

4

11

8

9

3

6

66

Szermierz

12

4

8

4

6

9

16

6

7

5

65

Bandyta

11

9

7

11

2

9

14

3

1

8

64

Kapłan

14

10

3

8

10

11

5

4

4

12

67

Czarodziej

11

5

6

5

12

3

7

8

14

4

64

Odkrywca

10

7

6

9

7

6

6

12

5

5

63

Człowiek znikąd

1

8

6

6

6

6

6

6

6

6

54

Gdzie: Poz - Poziom; Wit - Witalność; Wyt - Wytrzymałość; Wig - Wigor; Dos - Dostrojenie; Zr - Zręczność; Ad - Adaptacja; Int - Inteligencja

Najlepszymi klasami dla początkujących graczy, są Cleric orazWarrior. Zapewniają one najkorzystniejsze rozłożenie statystyk, jak również w miarę solidny sprzęt. Dodatkowo, Cleric posiada cud Heal, który jest niesamowicie przydatny w początkowych etapach gry, gdzie nie ma zbyt wielu sposobów na leczenie w trakcie starć.

Dary

Pokaźna ilość darów

Dary (Gifts) to przedmioty, które wybierasz podczas tworzenia nowego bohatera. Istnieje siedem różnych darów, a każdy z nich można zdobyć w trakcie gry, dlatego mają one znaczenie głównie w początkowych sekcjach gry, gdzie dają ci pewną przewagę. Możesz również odpuścić sobie dary i nie wybierać żadnego, jednak nic na tym nie zyskasz.

Nazwa

Opis

Life Ring

Zwiększa maksymalną ilość życia o 5%

Human Effigy

- Odwraca pustkę, zmieniając postać w człowieka

- Leczy efekt klątwy

- Można ją spalić w ognisku, by zmniejszyć szansę inwazji

Healing Wares

- 10x Lifegem

- 5x Radiant Lifegem

- 1x Old Radiant Lifegem

Homeward Bone

Przenosi do ostatniego używanego ogniska

Seed of a Tree of Giants

Pozwala komputerowym przeciwnikom atakować najeźdźców

Bonfire Ascetic

Można spalić w ognisku, by zwiększyć poziom lokacji o jeden, co zwiększa poziom trudności przeciwników (np. z NG do NG+, NG++ do NG+++)

Petrified Something

Może być wymieniony u Dyny i Tillo (Things Betwixt) na losowy przedmiot

Dary o największej wartości dla nowych graczy, to Human Effigy, Petriefied Something orazHealing Wares. Homeward Bone jest bardzo łatwa do pozyskania. Bonfire Ascetic jest stosunkowo rzadki, ale przydatny tylko dla bardziej doświadczonych graczy. Seed of a Tree of Giants jest bardzo rzadkie, ale nieprzydatne przez większość gry. Life Ring może być kuszący, ale 5% to bardzo mała różnica.

Cechy

Okienko wszystkich statystyk

Cechy przedstawiają twoją postać w formie cyfr i definiują jej luźną specjalizację. Wybierając klasę początkową, wybierasz również początkowe wartości wszystkich 9 atrybutów. Każdy z nich może być zwiększony do maksymalnie 99, a ich suma oznacza poziom twojej postaci, który zwiększa się z każdym dodanym punktem do któregoś z atrybutów.

Poziom

- określa obecny poziom twojej postaci. Jest sumą wszystkich zainwestowanych w atrybuty punktów.

Vigor

- odpowiada za maksymalną ilość życia. Ważna dla prawie każdego rodzaju postaci, ale przede wszystkim dla walczących w zwarciu.

Endurance

- zwiększa maksymalną wytrzymałość (stamina), obronę przeciwko fizycznym atakom, postawę oraz zwinność. Bardzo istotna dla postaci walczących w zwarciu.

Vitality

- odpowiada głównie za udźwig postaci, czyli łączny ciężar broni i pancerza, który może na siebie założyć. Zwiększa nieznacznie wytrzymałość na obrażenia fizyczne i zatrucie.

Attunement

- określa ilość zaklęć, które można zapamiętać i używać w trakcie walki. Przyśpiesza również czas rzucania zaklęć oraz zwiększa odporność na klątwy.

Strength

- wymagane do używania dużych rodzajów oręża. Zwiększa moc ataku broni oraz zdolność przebicia się przez obronę przeciwnika.

Dexterity

- potrzebne do korzystania z broni lekkich, polegających na zwinności i szybkości. Zwiększa również zadawane efekty krwawienia oraz zatrucia.

Adaptability

- atrybut odpowiadający za ogólną wytrzymałość postaci na obrażenia fizyczne i efekty krwawienia, zatrucia, klątwy oraz petryfikacji.

Intelligence

- zwiększa obrażenia magiczne, czas rzucania zaklęć oraz dodaje bonusy do obrony przeciwko magii. Istotna dla postaci korzystających z czarów, piromancji oraz uroków.

Faith

- bardzo istotna dla zaklęć z kategorii cudów. Zwiększa obronę na elektryczność i ogień, jak również siłę ataków korzystających z tych żywiołów.

Efekty statusu

Trucizna w akcji

W grze istnieją różnego rodzaju negatywne efekty, które mogą zostać nałożone na postać gracza. Każdy bohatera posiada pewną ilość odporności na te efekty, co zmniejsza szansę na otrzymanie negatywnego statusu. Odporność może być zwiększona przez użycie jednorazowych przedmiotów, odpowiedniego pancerz, pierścieni oraz niektórych zaklęć.

Poniżej znajduje się opis negatywnych efektów:

Bleed

- efekt powodujący stopniową utratę zdrowia oraz zmniejszający maksymalną wytrzymałość o ok. 75% na 5-10 sekund po otrzymaniu statusu.

Red Leech Troches

zwiększają odporność przeciwko krwawieniu.

Curse

- powoduje przemianę w pustego oraz zmniejsza maksymalne życie postaci równe jednej śmierci. Podobnie jak w przypadku pustki, klątwa może zmniejszyć pasek zdrowia najwyżej do połowy. Efekt można wyleczyć używając

Human Effigy

.

Petrification

- ciekawy efekt, który powoduje przemianę postaci gracza w kamień. Oznacza to natychmiastową śmierć, a kary są znacznie większe niż przy normalnym zgonie. Nie ma lekarstwa na ten efekt w przypadku gracza, ale można zwiększyć odporność używając

Triclops Snake Troches

oraz

Ash Knuckle Ring

. Skamieniałych NPC'ów można wyleczyć przy pomocy

Fragrant Branch of Yore

.

Poison

- bardzo nieprzyjemny efekt, który powoduje szybki spadek życia u postaci (ok. 15 pkt. życia na pół sekundy). Można wyleczyć bohatera przy pomocy

Poison Moss

lub

Monastery Charm

.

Walka

Trzeba się namachać przy tych olbrzymach

Walka jest głównym elementem rozgrywki w Dark Souls 2. Prawie każde napotkane w trakcie gry stworzenie, będzie agresywne względem naszej postaci i zazwyczaj przyjdzie nam z nimi walczyć więcej niż jeden raz. Z tego powodu warto zaznajomić się z kilkoma podstawowymi zagadnieniami związanymi z systemem walki:

Wytrzymałość/Stamina

- określona przez zielony pasek, który znajduje się pod paskiem zdrowia. Każda akcja, jak np. atak, przewrót, bieg, blokowanie, rzucanie zaklęć, wymaga pewnej ilości wytrzymałości. Tempo regeneracji staminy, jest uzależnione od ciężaru noszonego ekwipunku. Im mniejszy ciężar, tym szybsza regeneracja wytrzymałości.

Namierzanie celu

- podstawowa funkcja, która ułatwia większość starć. Wciskając prawą gałkę kontrolera lub ŚPM, możemy namierzyć najbliższego przeciwnika, dzięki czemu postać będzie cały czas skierowana w stronę zaznaczonego celu. Warto zaznaczyć, że nie zawsze opłaca się walczyć w trybie namierzania. Przy dużych grupach przeciwników i niektórych starciach z bossami, lepiej prowadzić walkę w trybie swobodnym. Dodatkowo, postać porusza się wolniej, gdy znajduje się w trybie namierzania.

Blokowanie

- określa akcję, w której gracz używa tarczy do zablokowania ataku i tym samym zmniejszenia lub kompletnego usunięcia otrzymanych obrażeń. By skutecznie zablokować dany atak, bohater musi posiadać wystarczający poziom wytrzymałości. Jeśli gracz nie posiada odpowiedniej ilości staminy do wykonania bloku, atak przebija się przez tarczę, wytrąca postać z równowagi i zadaje zmniejszoną ilość obrażeń. Warto również zaznaczyć, że istnieją różne rodzaje obrażeń i każda tarcza posiada inne poziomy obrony. Tarcza może zablokować 100% obrażeń fizycznych, ale tylko 40% obrażeń magicznych. Oznacza to, że jeśli gracz zablokuje tarczą zaklęcie, w dalszym ciągu otrzyma obrażenia, jednak zmniejszone o 40%.

Parowanie i riposta

- parowanie ataków to odbijanie ciosów przeciwnika za pomocą tarczy lub broni trzymanej w lewej ręce. Natomiast riposta następuje po udanym sparowaniu, gdy przeciwnik jest wytrącony z równowagi. W takiej sytuacji, zwykły cios zamienia się w ripostę i zadaje obrażenia krytyczne.

Cios w plecy

- jest to zwyczajny cios zadany w plecy przeciwnika. Odpala on specjalną animację ciosu, która różni się dla poszczególnych rodzajów broni. Przeciwnik, który otrzymał cios w plecy, otrzymuje obrażenia krytycznie i zostaje powalony na ziemie.

Uniki/Przewroty

- najlepszym sposobem na uniknięcie ataku, jest wykonanie przewrotu. Zrobienie uniku zabiera pewną część wytrzymałości, ale nie ma żadnych narzuconych przerw między kolejnymi przewrotami. Należy zwracać uwagę na kierunek przewrotu, ponieważ nie da się go przerwać w trakcie.

Walka dwiema broniami

- odbywa się wtedy, gdy postać używa dwóch broni jednocześnie. Można wykonywać lekkie i silne ataki przy pomocy prawej oraz lewej dłoni, co pozwala na większą elastyczność w trakcie walki, ponieważ postać jest w stanie posługiwać się jednocześnie dwoma różnymi rodzajami oręża. Dodatkowo, jeśli bohater posiada minimum 1,5 wymaganego atrybutu dla każdej broni (np. wymagane jest 10 siły, a postać posiada przynajmniej 15 siły), może on przejść w tryb "Power Stance", który pozwala na wykonywanie specjalnych, znacznie silniejszych ciosów przy użyciu obydwu broni jednocześnie.

Śmierć

Licznik już dawno się zepsuł...

Śmierć nie oznacza końca gry w Dark Souls 2. Gdy postać gracza zginie, traci on wszystkie posiadane dusze, zmienia się w pustego (jeśli był wcześniej człowiekiem), a następnie odradza się przy ostatnim odwiedzonym ognisku. W miejscu śmierci pozostawiony zostaje zielony ślad, który można aktywować, by odzyskać utracone dusze. Aby odwrócić proces pustki, który zmniejsza maksymalny poziom życia przy każdej śmierci, należy użyć Human Effigy.

Ring of Soul Protection bywa bardzo przydatny

Istnieją pewne sposoby na zabezpieczenie się przed negatywnymi skutkami śmierci. Ring of Life Protection orazRing of Soul Protection, pozwalają zachować ludzką formę oraz wszystkie zgromadzone dusze w przypadku zgonu. Niestety pierścienie ulegają zniszczeniu po śmierci postaci. Można je jednak naprawić za, kolejno, 3000 dusz i 6000 dusz, dzięki czemu można ich użyć ponownie.

Ogniska

Jedyne w pełni bezpieczne ognisko

Ogniska (bonfire) są istotnymi miejscami w Dark Souls 2. Zapewniają graczowi dostęp do wielu przydatnych funkcji, jak również stanowią jedne z niewielu bezpiecznych miejsc w świecie gry. Odpoczywają przy ogniskach, możemy napełnić zużyte Estus Flasks, zregenerować życie, odnowić wykorzystane zaklęcia, a nawet usunąć niektóre negatywne efekty.

Poniżej znajduje się krótki opis funkcji, które zapewniają ogniska:

Travel

- pozwala przemieszczać się między rozpalonymi (odkrytymi) ogniskami.

Attune spells

- umożliwia przypisywanie aktywnych zaklęć do naszej postaci.

Burn

- pozwala spalić w ognisku

Human Effigy

,

Bonfire Ascetic

lub

Sublime Bone Dust

, by uzyskać konkretne efekty.

Item box

- zapewnia nieograniczoną ilość miejsc na przedmioty. Przydatne wtedy, gdy nie chcemy nosić zbyt wielu rzeczy w ekwipunku postaci lub zebrać większą ilość przedmiotów niż maksymalne 99.

Przymierza

Chwalmy słońce!

Przymierza (Covenants) to specjalne grupy, które skupiają się na różnych stylach rozgrywki i dostarczają nowych sposobów na interakcję ze światem gry. Istnieje dziewięć różnych przymierz, między którymi można się dowolnie przełączać, bez żadnych negatywnych następstw związanych z opuszczeniem poprzedniej grupy. Każde przymierze posiada 3 rangi i związane z nimi nagrody w postaci specjalnych broni, zbroi, przedmiotów lub zaklęć. Wymogi dla każdej rangi, różnią się miedzy poszczególnymi ugrupowaniami.

Heirs of the Sun

Przymierze skupiające się na rozgrywce w kooperacji i pomocy innym graczom w trudnych starciach. Członkowie tego przymierza, posiadają wyjątkową złotą aurę, gdy zostają przywołani jako fantomy do świata hosta. Dodatkowo, za każdą udzieloną pomoc, członkowie zyskują jeden Sunlight Medal, który jest wymagany do zwiększania rang w tym przymierzu.

Wstępna nagroda:

Sun Seal

Ranga 1:

Zaoferuj 10x Sunlight Medal -

Sunlight Parma

Ranga 2:

Zaoferuj 20x Sunlight Medal -

Sun Sword

Ranga 3:

Zaoferuj 30x Sunlight Medal -

Sunlight Spear

(miracle)

Jak dołączyć: Aktywuj kapliczkę w lokacji Harvest Valley.

Way of the Blue

Idealne przymierze dla nowych graczy. Członkowie tego ugrupowania znajdują się pod ochroną przymierza Blue Sentinels. Jeśli jakiś gracz zostanie zaatakowany przez najeźdźcę, członek Blue Sentinels zostaje przyzwany, by chronić zaatakowanego gracza.

Wstępna nagroda:

Blue Seal

Ranga 1:

Pokonaj 1 najeźdźcę -

Bloodbite Ring

Ranga 2:

Pokonaj 5 najeźdźców -

Hush

(sorcery)

Ranga 3:

Pokonaj 10 najeźdźców -

Blue Tearstone Ring

Jak dołączyć: Porozmawiaj z Crestfallen Saulen w Majuli.

Blue Sentinels

Ugrupowanie skupiające się na rozgrywce PvP (między graczami). Ich zadaniem jest ochrona członków przymierza Way of the Blue. Gdy jeden z nich zostanie zaatakowany przez najeźdźcę, członek Blue Sentinels zostaje przeniesiony do świata zaatakowanego i pomaga mu pokonać najeźdźcę. Przymierze skupia się również na karaniu graczy posiadających grzechy oraz na walkach sparingowych na arenie.

Wstępna nagroda:

Guardian's Seal

Ranga 1:

50 pokonanych czarnych najeźdźców/wygranych walk na arenie -

Spirit Tree Shield

Ranga 2:

150 pokonanych czarnych najeźdźców/wygranych walk na arenie -

Wrath of the Gods

(miracle)

Ranga 3:

500 pokonanych czarnych najeźdźców/wygranych walk na arenie -

Bountiful Sunlight

(miracle), Targray's Set (porozmawiaj z nim)

Jak dołączyć: Porozmawiaj z Blue Sentinel Targray'em w lokacji Cathedral of Blue. Musisz posiadać Token of Fidelity w swoim ekwipunku.

Bell Keepers

Przymierze, które skupia się na ochronie dzwonów w dwóch lokacjach: Belfry Luna oraz Belfry Sol. Gdy jakiś grać wejdzie do jednej z tych lokacji, członkowie tego przymierza są wzywani do jego świata, by pokonać go i powstrzymać przez uderzeniem w dzwony. Gracz otrzymuje jedną Titanite Chunk za każdego pokonanego przeciwnika.

Wstępna nagroda:

Bell Keeper's Seal

, 5x

Rusted Coin

Ranga 1:

Pokonaj 10 graczy naruszających teren dzwonów -

Titanite Slab

Ranga 2:

Pokonaj 30 graczy naruszających teren dzwonów -

Hidden Weapon

(sorcery)

Ranga 3:

Pokonaj 100 graczy naruszających teren dzwonów -

Bell Keeper Set

Jak dołączyć: Porozmawiaj z Bell Keeper w lokacji Belfry Luna lub Belfry Sol.

Brotherhood of Blood

Przymierze skupiające się wyłącznie na rozgrywce PvP (walka z graczami). Członkowie tego przymierza maję trzy opcję na zwiększenie swojej rangi: mogą walczyć na arenie z innym członkami ugrupowania, zostawiać czerwone znaki przywołania (Red Sign Soapstone), by zostać przywołanym do innego świata lub używać Cracked Red Eye Orb, by najechać światy innych graczy.

Wstępna nagroda:

Crest of Blood

Ranga 1:

50 zabitych graczy podczas inwazji/wygranych na arenie -

Curved Twinblade

Ranga 2:

150 zabitych graczy podczas inwazji/wygranych na arenie -

Crescent Sickle

Ranga 3:

500 zabitych graczy podczas inwazji/wygranych na arenie -

Great Chaos Fireball

(pyromancy)

Jak dołączyć: Porozmawiaj z Titchy Gren w lokacji Undead Purgatory. Musisz posiadać Token of Spite w swoim ekwipunku.

Rat King Covenant

Dosyć podstępne przymierze, które pozwala przyzywać graczy spoza przymierza do swojego świata w lokacjach Grave of Saints i Doors of Pharros. Przeciwnicy z tych lokacji nie atakują członków tego ugrupowania, ale atakują przyzwanych graczy. Dodatkowo, członkowie mogą wykorzystywać liczne pułapki, które aktywują przy pomocy Pharros' Lockstones.

Wstępna nagroda:

Crest of the Rat

Ranga 1:

Zaoferuj 10x Rat Tails - 10x

Small Smooth & Silky Stone

Ranga 2:

Zaoferuj 20x Rat Tails - 10x

Smooth & Silky Stone

Ranga 3:

Zaoferuj 35x Rat Tails -

Slumbering Dragoncrest Ring

Jak dołączyć: Porozmawiaj z Rat King w lokacji Grave of Saints.

Dragon Remnants

Przymierze skupiające się na pojedynkach 1v1. Pozostawiają specjalne znaki przywołania, używając do tego Dragon Eye. Inne gracze mogą przyzwać członków tego przymierza i wyzwać ich na pojedynek. Zwycięzca otrzymuje Dragon Scale, która jest wymagana do zwiększenia rang w tym ugrupowaniu.

Wstępna nagroda:

Dragon Eye

,

Ancient Dragon Seal

Ranga 1:

Zdobądź 10x Dragon Scale -

Dragon Head Stone

Ranga 2:

Zdobądź 20x Dragon Scale -

Dragon Torso Stone

Ranga 3:

Zdobądź 30x Dragon Scale -

Black Dragon Greatsword

Jak dołączyć: Oddaj Petrified Dragon EggMagerold of Lanafir w lokacji Iron Keep.

Company of Champions

Przymierze przeznaczony dla doświadczonych graczy, szukających dodatkowych wyzwań. Po przyłączeniu się do tego przymierza, zwiększa się poziom trudności gry. Przeciwnicy zadają większe obrażenia i mają zwiększone życie, a gracz nie może przyzwać do pomocy innych graczy.

Wstępna nagroda:

Champion's Tablet

Ranga 1:

Zaoferuj 10x Awestones -

Great Magic Weapons

(sorcery)

Ranga 2:

Zaoferuj 25x Awestones -

First Dragon Ring

Ranga 3:

Zaoferuj 50x Awestones -

Vanquisher's Seal

Jak dołączyć: Aktywuj Victro's Stone w lokacji Majula.

Pilgrims of Dark

Przymierze, które oferuje graczowi trzy specjalne lokacje z grupą bardzo wymagających przeciwników. Po pokonaniu wszystkich oponentów i rozpaleniu trzech ognisk, gracz otrzymuje możliwość zmierzenia się z opcjonalnym bossem, który uważany jest za jednego z najtrudniejszych przeciwników w grze.

Wstępna nagroda:

Abyss Seal

Ranga 1:

Oczyść jeden z trzech podziemi Otchłani -

Resonant Soul

(hex)

Ranga 2:

Oczyść wszystkie trzy podziemia Otchłani -

Great Resonant Soul

(hex)

Ranga 3:

Pokonaj Darklurkera -

Climax

(hex),

Xanthous set

oraz

Dragon Chime

Jak dołączyć: Porozmawiaj z Darkdriver Grandah w lokacjach Black Gulch, Shaded Ruins i Drangleic Castle.

Multiplayer

1v1 na arenie niebieskich

Dark Souls 2 posiada stały tryb wieloosobowy (wymagane stałe połączenie z Internetem), który przeplata się ze zwykła rozgrywką dla pojedynczego gracza. W niemal każdej chwili i miejscu, gracz może przyzwać innych do pomocy, zostać zaatakowanym przez najeźdźców lub wyzwać graczy do walki na arenie. Możesz też natrafić na mniej bezpośrednie formy interakcji ze społecznością, jak np. wiadomości pozostawione na ziemi, iluzje innych graczy, plamy krwi oznaczające miejsca ich śmierci itd. Jedynym sposobem na odłączenie się od elementów wieloosobowych, jest przerwanie połączenia z Internetem.

Poniżej znajduję się krótki opis najważniejszych zagadnień i przedmiotów związanych z rozgrywką wieloosobową:

Kooperacja

- możemy przyzwać innych graczy do pomocy w oczyszczaniu lokacji i w walce z bossami. Istnieje również możliwość pozostawienia własnych znaków przywołania, by pomóc innym graczom w ich światach. Czas dla trybu kooperacji jest ograniczony (maksymalnie 40 minut) i wszyscy przyzwani gracze są odsyłani po śmierci hosta lub po ukończeniu lokacji/pokonaniu bossa.

Iluzje

- czasami możesz trafić jasnoniebieskie iluzje innych graczy, którzy znajdują się w tej samej lokacji co ty. Nie można wchodzić z nimi w interakcję, a jedynie obserwować przez krótką chwilę i ew. wykonać gest. Iluzję znikają po kilku sekundach.

Upiory przy ogniskach

- podczas odpoczynków przy ogniskach, możesz ujrzeć innych graczy odpoczywających przy nich w tej samej chwili. Te upiory są o wiele bardziej szczegółowe niż zwykłe iluzję, dzięki czemu można zobaczyć ich dokładny sprzęt, uzbrojenie, a nawet formę w której się znajdują. Podobnie jak w przypadku iluzji, nie można wchodzić z nimi w interakcję, ale mogą podnieść na duchu samotnego wędrowca.

Wiadomości

- są to różnego rodzaju informacje pozostawione przez innych graczy ze świata

Dark Souls 2

. Występują w formie pomarańczowych, świetlistych znaków na ziemi. Niektóre zapewniają przydatne wskazówki na temat wymagających przeciwników, ukrytych przejść i przedmiotów. Inne mogą zwodzić gracza, prowadząc go na niebezpieczne ścieżki i w śmiertelne pułapki. Maksymalna ilość wiadomości, które może pozostawić gracz w świecie gry, wynosi 10. Po przekroczeniu tego limitu, stare wiadomości zostają nadpisywane przez nowsze.

Plamy krwi

- w trakcie wędrówki, możesz natrafić na czerwone plamy krwi pozostawione na ziemi. Jeśli je aktywujesz, będziesz w stanie ujrzeć kilka ostatnich sekund życia jakiegoś nieszczęsnego gracza. Może to być przydatne jako forma ostrzeżeń przed niebezpiecznymi lokacjami, zasadzkami itp.

White Sign Soapstone

- pozwala pozostawić znak przywołania, by pomóc innym graczom w oczyszczeniu lokacji lub w starciu z bossem. Otrzymujemy go od

Mild Mannered Pate'a

.

Small White Soapstone

- działa tak samo jak zwykły steatytowy rysik, jednak przywołuje na krótszy okres czasu (15-20 minut).

Red Sign Soapstone

- pozostawia czerwony znak przywołania, który jest używany w starciach między graczami.

Cracked Red Eye Orb

- używana do najechania świata innych graczy.

Cracked Blue Eye Orb

- pozwala najechać świat grzesznika. Tylko dla członków Blue Sentinels.

Dragon Eye

- wyłącznie dla członków przymierza Dragon Remnants. Pozostawia specjalny znak wezwania do pojedynku.

Black Separation crystal