Człowiek i historia Część 2  Podręcznik Czasy średniowiecza Zakres rozszerzony - Tymowski Michał - książka

Człowiek i historia Część 2 Podręcznik Czasy średniowiecza Zakres rozszerzony książka papierowa

Tymowski Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

27,30 zł
od 13,70 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2009
Opis

Czasy średniowiecza to drugi podręcznik cyklu "Człowiek i historia".wieństwie do podręcznika "Czasy starożytne", podręczniki poświęcone następnym epokom obejmują także historię ojczystą, która została ukazana na tle dziejów powszechnych.adczeniu zdobytym podczas pracy z książką "Czasy starożytne" posługiwanie się tak samo skonstuowanym podręcznikiem historii średniowiecznej będzie już prostsze. Aby jeszcze bardziej ułatwić poruszanie się między układem chronologicznym a układem problemowym, podajemy; dla przypomnienia; krótki rys historii średniowiecznej, ułożony wedle upływu stuleci i podziału na wczesne średniowiecze, jego rozkwit i schyłek. części podręcznika, poza wykładem podstawowym, zostały wyodrębnione bloki ćwiczeń źródłowych. Znajdują się tam źródła pisane i ikonograficzne, odnoszące się do pewnych zjawisk i problemów, a zamieszczone pytania mają ułatwić analizę tych źródeł, ich porównywanie i wyciąganie wniosków.eniem bloków ćwiczeń zamieszczonych w podręczniku jest tom II serii "Pytania do przeszłości" autorstwa Michała Tymowskiego; "Średniowiecze. Ćwiczenia źródłowe z historii dla szkół średnich".zniku znajdują się także fragmenty współczesnych prac historycznych, ukazujące różnice poglądów między badaczami i prowadzone przez nich dyskusje.

Liczba stron: 284

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788302084447

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.