Cyfryzacja zarządzania zmianami organizacyjnymi i technicznymi - Słoniec Jolanta,Oleszek Sylwester - książka

Cyfryzacja zarządzania zmianami organizacyjnymi i technicznymi książka papierowa

Słoniec Jolanta, Oleszek Sylwester

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka stanowi kolejną publikację w serii wydawniczej prezentującej stan zastosowań technologii informatycznych w istotnych obszarach zarządzania. W sposób kompleksowy przedstawiono w niej zagadnienia i koncepcje związane z zarządzaniem zmianami organizacyjnymi i technicznymi, takie jak: istota zmiany w organizacji, potrzeby i możliwości cyfryzacji zarządzania zmianami (z uwzględnieniem aspektów organizacyjnych i technicznych) oraz teoria zarządzania zmianą techniczną produktów materialnych i niematerialnych. Znaczącą część pracy poświęcono gruntownej analizie teoretycznej metod cyfryzacji zmian technicznych oraz analizie trzech przykładów ilustrujących praktyczne zastosowania cyfryzacji procesu zarządzania zmianami organizacyjnymi i technicznymi. Zwieńczeniem pracy jest przegląd trendów oraz zestaw dobrych praktyk i rekomendacji dotyczących cyfryzacji procesu zarządzania zmianami organizacyjnymi i technicznymi.

Książka skierowana jest do szerokiego grona odbiorców – naukowców zajmujących się zarządzaniem i informatyką, studentów, doktorantów oraz praktyków wdrażających cyfrowe technologie w organizacjach. Może jednak również służyć jako podręcznik akademicki oraz źródło inspiracji dla przedstawicieli przedsiębiorstw wdrażających i planujących transformację cyfrową. Może także stanowić inspirację w poszukiwaniu innowacji i dalszych usprawnień procesów cyfryzacji i zarządzania zmianami we współczesnych organizacjach.

Liczba stron: 300

Rok wydania: 2025

ISBN: 9788320826548

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.