Cukier, sól, tłuszcz - Michael Moss - książka

Cukier, sól, tłuszcz książka papierowa

Michael Moss

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jesteśmy uzależnieni od soli, cukru i tłuszczu. Najwięksi producenci żywności używają tych trzech prostych składników do tworzenia jak najbardziej kuszących produktów jak najmniejszym kosztem.
W książce Sól, cukier, tłuszcz, wyróżniony Nagrodą Pulitzera dziennikarz śledczy Michael Moss opisuje, w jaki sposób doszło do takiej sytuacji. Jego sugestywna, barwna opowieść, przeplatana jest historiami zaczerpniętymi z poczynań niektórych spośród najbardziej znanych (i dochodowych) przedsiębiorstw i marek ostatniego półwiecza. Drobiazgowe i wnikliwe badania mocno osadzają tę pozycję w realiach i pozwalają spojrzeć na problem z innej perspektywy.
To otwierająca oczy, zdumiewająca podróż za kulisy świata producentów wysoko przetworzonej żywności. Po jej odbyciu możesz zmienić swoje nawyki żywieniowe. Na zawsze.
Czy jesteś gotowy na poznanie prawdy o tym, co wkładasz do koszyka?

Żywy, błyskotliwy reportaż Mossa nie pozostaje obojętny na przyjemności płynące
z konsumpcji śmieciowego jedzenia – ociekającego apetycznym tłuszczykiem
i wyzwalającego w mózgu uczucie przyjemności – a zarazem bezlitośnie analizuje stojące za jego produkcją manipulacje, mające tylko jeden cel: zyski. Bardzo smakowite, a zarazem skręcające kiszki spojrzenie na żywność, którą kochamy, a jednocześnie jej nienawidzimy.
„Publishers Weekly”
Lektura obowiązkowa dla świadomego konsumenta
„The Wall Street Journal”

Liczba stron: 456

Rok wydania: 2014

Tłumacz: Cieślak Piotr

Format (wymiary): 16.0x24.0cm

ISBN: 9788375793000

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.