Coś wam powiem Ćwiczenia komunikacyjne B1, B2 - Szelc-Mays Magdalena - książka

Coś wam powiem Ćwiczenia komunikacyjne B1, B2 książka papierowa

Magdalena Szelc-Mays

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

MATERIAŁY DŹWIĘKOWE DO POBRANIA: cd1 cd2
Seria JĘZYK POLSKI JAKO OBCY
POZIOM B1, B2

Ten nowoczesny podręcznik komunikacyjny do nauki mówienia prezentuje bogaty repertuar zachowań językowych. Ciekawie opracowane ćwiczenie pomagają w ich praktycznym opanowaniu oraz w utrwalaniu nowych wrażeń i pojęć, wprowadzanych na średnim poziomie zaawansowania.

Podręcznik cechuje także przejrzysty układ:
- każda lekcja omawia konkretne zagadnienia tematyczne
- podano przykłady użycia 50 funkcji językowych, wyrażających uczucia i emocje
- omówiono użycie zwrotów zrytualizowanych
- wprowadzono rozróżnienie na język oficjalny i potoczny
- kształcenie rozumienia ze słuchu oparto na nagraniach autentycznych tekstów prasowych

Magdalena Szelc-Mays – absolwentka polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Studiowała także na Wydziale Nauk Politycznych UJ. Od 1980 roku pracuje w Katedrze Języka Polskiego jako Obcego UJ. W latach 1989-91 uczyła języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Stanford, a także w Szkole Polskiej w Kalifornii (Martinez). Jest autorką podręczników do nauczania języka polskiego: Słowa i rzeczy (1989), A jednak się kręci (1994), Nowe słowa – stare rzeczy (1999, 2000, 2004) i współautorką książek: Słowa i słówka (1992, 1997, 2001) oraz O ekonomii po polsku (1999). Wydała również książki dla dzieci: Małgosia leci na księżyc (1999), Zielona muzyka (2001) i Tańce malowane (2003).

Liczba stron: 280

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788324239030

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.