Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Robert M. Grant combines a highly accessible writing style with a concentration on the fundamentals of value creation and an emphasis on practicality in this leading strategy text.
In this new edition several topics have increased emphasis including: platform-based competition and 'ecosystems' of related industries; the role of strategy making processes/practices; mergers, acquisitions and alliances; and additional emphasis on strategy implementation. Cases are completely updated to include companies which are prominent in the business press and well known to students (eg Amazon, Tesla, Tough Mudder, Tata Group, Samsung).
Liczba stron: 656
Rok wydania: 2019
Format (wymiary): 20.5x25.5cm
ISBN: 9781119576433
Wydanie: 10